A z 6R, ale z inną końcówką nie podejdzie? A są jakieś pokrętła do wyglądają jak te z polo 6R i wejdą do golfa iv?majster heniek pisze: ↑wt cze 19, 2018 16:59pokrętła klimy są mniejszej średnicy tylko rzeżba , włącznik z 6R szukaj z końcową literą F
Kącik posiadaczy MK4
Moderator: VIP
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 707
- Rejestracja: czw mar 09, 2017 16:16
- Lokalizacja: Katowice/Zabrze
- Auto: Volkswagen Golf
Re: Kącik posiadaczy MK4
Zapraszam na mój kanał Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCNuJ25 ... cWH_n8QIjQ
Re: Kącik posiadaczy MK4
Panowie taka sytuacja: golf został na włączonych światłach, akumulator oczywiście padł. I teraz nie idzie go otworzyć z kluczyka, przekręcam zamek i jest jakaś blokada, ten "dzyndzel" w drzwiach tylko lekko się unosi. Dlaczego? Tak to działa, że do odryglowania potrzeba prądu?
Re: Kącik posiadaczy MK4
Ja u siebie kiedyś miałem zaryglowane drzwi, aku wyjęty i normalnie drzwi od kierowcy otworzylem kluczykiem
Ostatnio zmieniony śr cze 20, 2018 11:30 przez liteon0, łącznie zmieniany 1 raz.
ALH + 205 + chip
Re: Kącik posiadaczy MK4
Od pasażera to mam akurat wkładkę uszkodzoną i klucz nie wchodzi...
No nic, wyczytałem, że to tzw. deadlock i bez prądu nie pójdzie. Spróbuję podać przez lampkę oświetlenia tablicy rejestracyjnej.
No nic, wyczytałem, że to tzw. deadlock i bez prądu nie pójdzie. Spróbuję podać przez lampkę oświetlenia tablicy rejestracyjnej.
Re: Kącik posiadaczy MK4
A przez bagażnik? Jeszcze możesz próbować podłączyć prostownik do alternatora ale to będziesz musiał osłonę silnika zdjąćlwlw pisze:Panowie taka sytuacja: golf został na włączonych światłach, akumulator oczywiście padł. I teraz nie idzie go otworzyć z kluczyka, przekręcam zamek i jest jakaś blokada, ten "dzyndzel" w drzwiach tylko lekko się unosi. Dlaczego? Tak to działa, że do odryglowania potrzeba prądu?
Wysłane z mojego LEX820 przy użyciu Tapatalka
- majster heniek
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2152
- Rejestracja: ndz kwie 09, 2006 11:04
- Lokalizacja: Głuchołazy
- Auto: Jest
- Silnik: też
Re: Kącik posiadaczy MK4
tu masz o włącznikach viewtopic.php?f=23&t=592546kewinpol pisze: ↑wt cze 19, 2018 23:44A z 6R, ale z inną końcówką nie podejdzie? A są jakieś pokrętła do wyglądają jak te z polo 6R i wejdą do golfa iv?majster heniek pisze: ↑wt cze 19, 2018 16:59pokrętła klimy są mniejszej średnicy tylko rzeżba , włącznik z 6R szukaj z końcową literą F
tu masz o pokrętłach klimy viewtopic.php?f=143&t=518860
Re: Kącik posiadaczy MK4
No to tak. Przez bagażnik też nie mogę, bo problem z wkładką jak i w drzwiach pasażera.
Dobry sposób to odkręcić lampkę oświetlenia tablicy rejestracyjnej i tam podać +12V z zewnętrznego akumulatora lub prostownika. To zadziała jedynie wtedy jeśli mamy włączone światła, napięcie z lampki przez wyłącznik podamy na akumulator. Jeszcze łatwiej gdy jest hak i gniazdo przyczepy. Tylko jest jedno ALE... Przecież w obwodzie świateł pozycyjnych jest jeszcze bezpiecznik. Całe 5A... A głęboko rozładowany akumulator na dzień dobry "łyknie" kilkanaście albo i kilkadziesiąt A jeśli źródło pozwoli... plus jakieś "drobne" na światła pozycyjne. Tak więc podpięcie akumulatora czy dobrego prostownika powoduje na dzień dobry przepalenie bezpiecznika świateł pozycyjnych i koniec zabawy. I tak też stało się u mnie. Nie pomyślałem o tym zawczasu, bo można dać w szereg rezystor z 10 ohm albo choćby żarówkę.
Do alternarora jest zbyt słaby dostęp od dołu.
No to pozostaje podać +12V na rozrusznik. Tylko, że podnośnik w samochodzie, do którego nie można się dostać... A trzeba zdjąć dolną osłonę silnika, więc przydałoby się jakoś furę podnieść. Po pożyczeniu podnośnika i zdjęciu osłony dostęp do rozrusznika w ALH bardzo dobry. Dajemy +12V z prostownika i otwieramy normalnie auto pilotem. Mogłem tak od razu zamiast tracić czas na podłączanie się do lampki tablicy rejestracyjnej...
Muszę w końcu ogarnąć zamek kierowcy żeby brzęczyk pozostawionych świateł działał
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 707
- Rejestracja: czw mar 09, 2017 16:16
- Lokalizacja: Katowice/Zabrze
- Auto: Volkswagen Golf
Re: Kącik posiadaczy MK4
Po przejrzeniu tematu z włącznikiem świateł z polo 6R, wywnioskowałem, że muszę szukać przełącznika z końcówką G lub J, bo też mam takie same oznaczenia na moim starym golfowym przełączniku. Jednak z tego co myślę, to bardziej muszę szukać oznaczenia G, bo nie mam świateł do jazdy dziennej, a ten z końcówką J raczej jest do siwiałem dziennych czy źle rozumiem?majster heniek pisze: ↑śr cze 20, 2018 17:18tu masz o włącznikach viewtopic.php?f=23&t=592546kewinpol pisze: ↑wt cze 19, 2018 23:44A z 6R, ale z inną końcówką nie podejdzie? A są jakieś pokrętła do wyglądają jak te z polo 6R i wejdą do golfa iv?majster heniek pisze: ↑wt cze 19, 2018 16:59pokrętła klimy są mniejszej średnicy tylko rzeżba , włącznik z 6R szukaj z końcową literą F
tu masz o pokrętłach klimy viewtopic.php?f=143&t=518860
Zapraszam na mój kanał Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCNuJ25 ... cWH_n8QIjQ
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Re: Kącik posiadaczy MK4
Jakbyś się podłączył pod kabelek czerwony, to jest tam przekrój 2.5mm kwadrat i bezpiecznik 30A.lwlw pisze: ↑śr cze 20, 2018 20:54Jeszcze łatwiej gdy jest hak i gniazdo przyczepy. Tylko jest jedno ALE... Przecież w obwodzie świateł pozycyjnych jest jeszcze bezpiecznik. Całe 5A... A głęboko rozładowany akumulator na dzień dobry "łyknie" kilkanaście albo i kilkadziesiąt A jeśli źródło pozwoli... plus jakieś "drobne" na światła pozycyjne. Tak więc podpięcie akumulatora czy dobrego prostownika powoduje na dzień dobry przepalenie bezpiecznika świateł pozycyjnych i koniec zabawy. I tak też stało się u mnie. Nie pomyślałem o tym zawczasu, bo można dać w szereg rezystor z 10 ohm albo choćby żarówkę.
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Re: Kącik posiadaczy MK4
Jak chcesz przez bezpiecznik 5A puszczać prąd, to po prostu podepnij drugi akumulator przez jakieś obciążenie szeregowo ( żarówkę np.) Spadnie prąd, nie upalisz bezpiecznika a może elektronika pozwoli na rozblokowanie drzwi. Wystarczy, że uzyskasz jakieś 7V na instalacji i moduł komfortu powinien już zaskoczyć.lwlw pisze: ↑śr cze 20, 2018 20:54No to tak. Przez bagażnik też nie mogę, bo problem z wkładką jak i w drzwiach pasażera.
Dobry sposób to odkręcić lampkę oświetlenia tablicy rejestracyjnej i tam podać +12V z zewnętrznego akumulatora lub prostownika. To zadziała jedynie wtedy jeśli mamy włączone światła, napięcie z lampki przez wyłącznik podamy na akumulator. Jeszcze łatwiej gdy jest hak i gniazdo przyczepy. Tylko jest jedno ALE... Przecież w obwodzie świateł pozycyjnych jest jeszcze bezpiecznik. Całe 5A... A głęboko rozładowany akumulator na dzień dobry "łyknie" kilkanaście albo i kilkadziesiąt A jeśli źródło pozwoli... plus jakieś "drobne" na światła pozycyjne. Tak więc podpięcie akumulatora czy dobrego prostownika powoduje na dzień dobry przepalenie bezpiecznika świateł pozycyjnych i koniec zabawy. I tak też stało się u mnie. Nie pomyślałem o tym zawczasu, bo można dać w szereg rezystor z 10 ohm albo choćby żarówkę.
Do alternarora jest zbyt słaby dostęp od dołu.
No to pozostaje podać +12V na rozrusznik. Tylko, że podnośnik w samochodzie, do którego nie można się dostać... A trzeba zdjąć dolną osłonę silnika, więc przydałoby się jakoś furę podnieść. Po pożyczeniu podnośnika i zdjęciu osłony dostęp do rozrusznika w ALH bardzo dobry. Dajemy +12V z prostownika i otwieramy normalnie auto pilotem. Mogłem tak od razu zamiast tracić czas na podłączanie się do lampki tablicy rejestracyjnej...
Muszę w końcu ogarnąć zamek kierowcy żeby brzęczyk pozostawionych świateł działał
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Re: Kącik posiadaczy MK4
może ma ktoś seryjną mapę do ASZ lub ARL?
Podpowiedzcie co zrobić z wydechem... Obecnie mam downpipe 2,25" z nierdzewki i druga część wydechu fabryka z tłumikiem, który prosi się o wymianę.
Na razie muszę zrobić drugą cześć wydechu...a pierwszą jeszcze w przyszłości się zajmę bo musi wpaść katalizator.
1. Zrobić drugą część 2,25" i później założyć katalizator w pierwszej części?
2. Zrobić drugą cześć 2,5" i później przerobić przód na 2,5 lub 2,75" oraz dodać katalizator? ...a może w 3" iść?
Moc końcowa nie będzie większa niż 260KM. Katalizator musi być...nie chcę aby wydech męczył mnie w trasach po 2000km w jedną mańkę Może do tej drugiej części założyć jakiś tłumik...jeśli tak, to jaki? Jaki katalizator? Wiadomo, że jakiś "sportowy"...ale macie coś sprawdzonego? Nie musi to jakoś rewelacyjnie spełniać roli kata - ma być puszka i nie ma jakoś drastycznie blokować spalin.
Sporo ludzi lata na pełnym przelocie...fajnie to brzmi jak na diesla...ale nie wiem jak w długiej trasie np lecąc przez całe Niemcy mając dwa złote na budziku
Podpowiedzcie co zrobić z wydechem... Obecnie mam downpipe 2,25" z nierdzewki i druga część wydechu fabryka z tłumikiem, który prosi się o wymianę.
Na razie muszę zrobić drugą cześć wydechu...a pierwszą jeszcze w przyszłości się zajmę bo musi wpaść katalizator.
1. Zrobić drugą część 2,25" i później założyć katalizator w pierwszej części?
2. Zrobić drugą cześć 2,5" i później przerobić przód na 2,5 lub 2,75" oraz dodać katalizator? ...a może w 3" iść?
Moc końcowa nie będzie większa niż 260KM. Katalizator musi być...nie chcę aby wydech męczył mnie w trasach po 2000km w jedną mańkę Może do tej drugiej części założyć jakiś tłumik...jeśli tak, to jaki? Jaki katalizator? Wiadomo, że jakiś "sportowy"...ale macie coś sprawdzonego? Nie musi to jakoś rewelacyjnie spełniać roli kata - ma być puszka i nie ma jakoś drastycznie blokować spalin.
Sporo ludzi lata na pełnym przelocie...fajnie to brzmi jak na diesla...ale nie wiem jak w długiej trasie np lecąc przez całe Niemcy mając dwa złote na budziku
Re: Kącik posiadaczy MK4
Siema, mk4 2.8 aue check błąd 17841 pompa wtórnego powietrza auto nie zbiera się dobrze, strzeli sobie tak jakby miał za bogatą mieszankę - jeśli dobrze rozumiem to ta klapa w kolektorze powinna sie zamknąć po jakimś tam czasie którą steruje pompa( a jest cały czas otwarta, dopiero jak zgaszę auto to wraca) - błąd wskazuje na przekaźnik gdzie mam go szukać?
Kupię:
- Wahacze regulowane do 4motion
- Gwint 4 motion
Moje MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=579960" onclick="window.open(this.href);return false;
- Wahacze regulowane do 4motion
- Gwint 4 motion
Moje MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=579960" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 707
- Rejestracja: czw mar 09, 2017 16:16
- Lokalizacja: Katowice/Zabrze
- Auto: Volkswagen Golf
Re: Kącik posiadaczy MK4
Hej, wreszcie wiem skąd dostaje mi się woda do wnętrza. Dzisiaj zdemontowałem całą wykładzinę i zauważyłem, że w kilku miejscach z tyłu za fotelami mam małe dziurki, z przodu po stronie pasażera, już ktoś chyba kleił podłogę, bo jest tam taka masa, którą widać na foto. Natomiast z przodu po stronie kierowcy woda wlewa się w tylnym lewym rogu i teraz nie wiem czy też jest dziurka czy to problem brakujących gumowych zaślepek? Wygląda tak jak na foto. Jest tragedia czy nie? Jak to najlepiej naprawić? Jeśli chodzi o te gumowe zaślepki od spodu to mógłbym je wymienić, oczyściłbym blachę wokół zaślepek gumowych w podwoziu jakimś papierem ściernym potem nowe kapsle i na przykład popryskać te kapsle barankiem. Było by ok? W załączniku zdjęcia: http://pokazywarka.pl/zxoqjk/
Zapraszam na mój kanał Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCNuJ25 ... cWH_n8QIjQ
- Garrison
- Forum Master
- Posty: 1450
- Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Leon 5F Xperience
- Silnik: CZCA
Re: Kącik posiadaczy MK4
Pany, jak to jest z wymianą wtrysków w TDI VP? Przy wymianie seryjnych wtryskiwaczy na .216 WZM (bo na takie bym się pokusił) wymagana jest korekcja softu? Na którymś z forum Audi były podzielone zdania.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości