Kable zmieniałem wczoraj późnym wieczorem i za dużo nie mogę powiedzieć, ale miałem odpalone auto przez jakieś 15 minut na gazie i nie było żadnych oznak szarpania i kable też nie iskrzyły. Powiedź mi czy ten kabel mogę kupić pasujący do auta, ale z innej firmy, bo dostępność pojedynczych kabli bremi jest zerowa. Znalazłem dwa kable bremi z tego zestawu, które są dostępne, ale nie wiem czy to są kabel, które ja szukam czyli na 3 świecę. Wydaje mi się, że kabel którego potrzebuję to: BREMI 210E47, ale nie jestem pewny.sebekgolf pisze: ↑czw kwie 19, 2018 10:30Wymień ten przewód. Jest spore ryzyko że z czasem zacznie przebijać. Właśnie tak jak piszesz, kiedy będzie wilgotno.logiac pisze: ↑śr kwie 18, 2018 22:30Hej, dzisiaj założyłem nowe przewody zapłonowe Bremi 206F200, ale w zauważyłem, że jeden przewód ma uszkodzoną gumową osłonę.
Wygląda to tak:
Odpaliłem auto nic nie iskrzy, ale podejrzewam, że jak będzie wilgotno mogą być na tym kablu przebicia. W takim wypadku najlepiej będzie kupić taki kabel nowy, tylko nie wiem jakie on ma oznaczenie w tym komplecie. Jest to kabel na 3 świecy licząc od lewej. Czy będzie to kabel o oznaczeniu: 210E47?
Poprawiła się praca silnik teraz po wymianie kabli ? Masz dalej missfire w błędach sterownika ?
Kącik posiadaczy MK4
Moderator: VIP
Re: Kącik posiadaczy MK4
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Re: Kącik posiadaczy MK4
Jeśli kabel był uszkodzony w pudełku, to wymień po prostu cały zestaw. Jeśli tobie się przerwało, to też możesz zaryzykować wymianę, najwyżej nie uznają i zostaniesz dalej z tym co masz. Co do podmiany na inny kabel, osobiście preferuję komplet jednego dostawcy/producenta, choć teoretycznie od różnych nie powinno być różnicy ( ale jak piszę, teoretycznie). Jeśli możesz kupić pojedynczo na inne świece, to po prostu sprawdź, czy długościowo wystarczy ci np. kabla z 4 świecy aby dosięgnąć od cewki do świecy. Jeśli tak to po prostu taki dokup i załóż. Jeśli nie, to możesz kupić dłuższy np. z 2 świecy, tylko będziesz musiał go jakoś sensownie przypiąć trytytkami np. do innych kabli zapłonowych tak, aby nie zrobić pętli i też działać będzie. Jeśli masz możliwość, to najlepiej nie doczepiać kabli zapłonowych do metalowych elementów silnika. Minimalizujesz wtedy ryzyko powstania przebicia w przypadku jak się kabel trochę zużyje po czasie i dodatkowo może się nieco wytrzeć od drgań i ocierania np. o jakąś blachę na silniku. Wtedy grubość izolacji w tym miejscu jest mniejsza i wzrasta ryzyko przebicia.logiac pisze: ↑czw kwie 19, 2018 10:50Kable zmieniałem wczoraj późnym wieczorem i za dużo nie mogę powiedzieć, ale miałem odpalone auto przez jakieś 15 minut na gazie i nie było żadnych oznak szarpania i kable też nie iskrzyły. Powiedź mi czy ten kabel mogę kupić pasujący do auta, ale z innej firmy, bo dostępność pojedynczych kabli bremi jest zerowa. Znalazłem dwa kable bremi z tego zestawu, które są dostępne, ale nie wiem czy to są kabel, które ja szukam czyli na 3 świecę. Wydaje mi się, że kabel którego potrzebuję to: BREMI 210E47, ale nie jestem pewny.sebekgolf pisze: ↑czw kwie 19, 2018 10:30Wymień ten przewód. Jest spore ryzyko że z czasem zacznie przebijać. Właśnie tak jak piszesz, kiedy będzie wilgotno.logiac pisze: ↑śr kwie 18, 2018 22:30Hej, dzisiaj założyłem nowe przewody zapłonowe Bremi 206F200, ale w zauważyłem, że jeden przewód ma uszkodzoną gumową osłonę.
Wygląda to tak:
Odpaliłem auto nic nie iskrzy, ale podejrzewam, że jak będzie wilgotno mogą być na tym kablu przebicia. W takim wypadku najlepiej będzie kupić taki kabel nowy, tylko nie wiem jakie on ma oznaczenie w tym komplecie. Jest to kabel na 3 świecy licząc od lewej. Czy będzie to kabel o oznaczeniu: 210E47?
Poprawiła się praca silnik teraz po wymianie kabli ? Masz dalej missfire w błędach sterownika ?
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Re: Kącik posiadaczy MK4
Próbuj reklamować. A nóż się uda.
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Re: Kącik posiadaczy MK4
Dzisiaj w drodze do pracy znowu szarpało na luzie i dodatkowo jak dodawałem gazu to auto przerywało, co objawiało się tym że dodalem gazu i nic się nie działo po czym po chwili auto przyśpieszyło i znowu nic. Teraz nie wiem czy ten uszkodzony kabel czy jeszcze cos innego.
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Re: Kącik posiadaczy MK4
Jak będzie wieczór, weź atomizer taki po płynie do szyb, nalej wody, odpal auto i popsikaj po kablach na odpalonym aucie. Zobaczysz czy jeszcze gdzieś nie ma przebić. Sprawdzałeś interfejsem czy masz dalej missfire ?
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
- Garrison
- Forum Master
- Posty: 1450
- Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Leon 5F Xperience
- Silnik: CZCA
Re: Kącik posiadaczy MK4
Zawór n75 w Passacie B7 różni się czymś od tego w Golfie IV? Czy może ciągle jest to to samo?
Re: Kącik posiadaczy MK4
Hej, więc tak: spryskałem okolice kabli wodą z atomizera i to dość obficie i żadnych przebić nie widziałem, ale akurat auto w tym momencie nie szarpało jeśli ma to jakieś znaczenie. Jak ostatnio miałem auto pod PC to nie wykasowałem błędów, bo laptop mi się rozładował, więc zrobiłem to teraz. Odpaliłem auto ruszyłem parę razy na pół sprzęgle i auto nie ruszyło tak jak miało, bo trochę się dławiło i przerywało. Podłączyłem ponownie pod PC po kilku ruszeniach z myślą, że może jakieś błędy się pojawiły i nie myliłem się:
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 35-00 - -
16685 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P0301 - 35-00 - Please Register/Activate
16687 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P0303 - 35-00 - Please Register/Activate
Może mi się wydawało, ale w okolicy rury układu dolotowego słyszałem lekkie syczenie jakby gdzieś powietrze uciekało, ciężko było to zlokalizować, bo silnik dość głośno chodził.
Dodatkowo zauważyłem, że cyka mi zbiorniczek (filtr?) obok zbiornika z płynem wspomagania i płynu chłodzącego. Zrobiłem filmik:
http://dai.ly/x6i3d46
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 35-00 - -
16685 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P0301 - 35-00 - Please Register/Activate
16687 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P0303 - 35-00 - Please Register/Activate
Może mi się wydawało, ale w okolicy rury układu dolotowego słyszałem lekkie syczenie jakby gdzieś powietrze uciekało, ciężko było to zlokalizować, bo silnik dość głośno chodził.
Dodatkowo zauważyłem, że cyka mi zbiorniczek (filtr?) obok zbiornika z płynem wspomagania i płynu chłodzącego. Zrobiłem filmik:
http://dai.ly/x6i3d46
Ostatnio zmieniony pt kwie 20, 2018 10:06 przez logiac, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 707
- Rejestracja: czw mar 09, 2017 16:16
- Lokalizacja: Katowice/Zabrze
- Auto: Volkswagen Golf
Re: Kącik posiadaczy MK4
Dzięki.
Zauważyłem, że brakuje mi śruby na podstopnicy i teraz patrzę na ten schemat:
to ma być uchwyt podstopnicy potem nakrętka 6 kątna, potem nakrętka zaciskowa podstopnica i śruba?
Zapraszam na mój kanał Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCNuJ25 ... cWH_n8QIjQ
-
- Forum Master
- Posty: 1026
- Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
- Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Re: Kącik posiadaczy MK4
Cyka Ci aktywny węgiel [chyba tak sie to nazywa]. normalna rzecz.logiac pisze: ↑czw kwie 19, 2018 21:04Hej, więc tak: spryskałem okolice kabli wodą z atomizera i to dość obficie i żadnych przebić nie widziałem, ale akurat auto w tym momencie nie szarpało jeśli ma to jakieś znaczenie. Jak ostatnio miałem auto pod PC to nie wykasowałem błędów, bo laptop mi się rozładował, więc zrobiłem to teraz. Odpaliłem auto ruszyłem parę razy na pół sprzęgle i auto nie ruszyło tak jak miało, bo trochę się dławiło i przerywało. Podłączyłem ponownie pod PC po kilku ruszeniach z myślą, że może jakieś błędy się pojawiły i nie myliłem się:
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 35-00 - -
16685 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P0301 - 35-00 - Please Register/Activate
16687 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P0303 - 35-00 - Please Register/Activate
Może mi się wydawało, ale w okolicy rury układu dolotowego słyszałem lekkie syczenie jakby gdzieś powietrze uciekało, ciężko było to zlokalizować, bo silnik dość głośno chodził.
Dodatkowo zauważyłem, że cyka mi zbiorniczek (filtr?) obok zbiornika z płynem wspomagania i płynu chłodzącego.
A weź Ty zobacz czy podciśnienie z kolektora Ci gdzieś nie spadło albo nie strzelił któryś przewód
Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Re: Kącik posiadaczy MK4
Jak kolega pisze, jeśli słyszysz jakieś syczenie w okolicy dolotu to musisz sprawdzić czy przypadkiem coś się nie rozszczelniło.dany_47 pisze: ↑pt kwie 20, 2018 09:15Cyka Ci aktywny węgiel [chyba tak sie to nazywa]. normalna rzecz.logiac pisze: ↑czw kwie 19, 2018 21:04Hej, więc tak: spryskałem okolice kabli wodą z atomizera i to dość obficie i żadnych przebić nie widziałem, ale akurat auto w tym momencie nie szarpało jeśli ma to jakieś znaczenie. Jak ostatnio miałem auto pod PC to nie wykasowałem błędów, bo laptop mi się rozładował, więc zrobiłem to teraz. Odpaliłem auto ruszyłem parę razy na pół sprzęgle i auto nie ruszyło tak jak miało, bo trochę się dławiło i przerywało. Podłączyłem ponownie pod PC po kilku ruszeniach z myślą, że może jakieś błędy się pojawiły i nie myliłem się:
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 35-00 - -
16685 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P0301 - 35-00 - Please Register/Activate
16687 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P0303 - 35-00 - Please Register/Activate
Może mi się wydawało, ale w okolicy rury układu dolotowego słyszałem lekkie syczenie jakby gdzieś powietrze uciekało, ciężko było to zlokalizować, bo silnik dość głośno chodził.
Dodatkowo zauważyłem, że cyka mi zbiorniczek (filtr?) obok zbiornika z płynem wspomagania i płynu chłodzącego.
A weź Ty zobacz czy podciśnienie z kolektora Ci gdzieś nie spadło albo nie strzelił któryś przewód
Skoro psikałeś atomizerem i nigdzie iskrzy nie przeskakiwały, to znaczy że obecnie masz sprawne przewody zapłonowe ( nie mają przebicia). Choć osobiście ten jeden uszkodzony ze zdjęcia bym wymienił.
Dziwi mnie trochę to:
16685 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P0301 - 35-00 - Please Register/Activate - Tu wskazuje że wypada zapłon na 1 cylindrze
16687 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P0303 - 35-00 - Please Register/Activate - Tu wskazuje że wypada zapłon na 3 cylindrze
Masz może skądś podmienić cewkę zapłonową ? Nie ma kogoś w okolicy z takim silnikiem aby ją podmienić na próbę ? Może cewka się kończyć i robić takie problemy. Szkoda że nie masz silnika z 4 rozdzielonymi cewkami, bo bym wtedy podjechał kiedyś polówką od rodzicielki i by się podmieniło na próbę.
Więcej błędów nie wyłapało ?
Lambda się nie pojawiła ?
Rozumiem że testy robisz jeżdżąc na benzynie ?
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Re: Kącik posiadaczy MK4
Cewka też odpada, bo mechanik wymieniał ją jakieś 2 tygodnie temu, bo stara była pęknięta. Jak najlepiej zobaczyć czy jakiś wąż jest pęknięty, bo na słuch to ciężko. Tylko te błędy wywaliło, dzisiaj pojadę do pracy na benzynie i jak wrócę to zobaczę co wyłapie. Jeśli chodzi o lambdę to z tego co kojarzę, to ona już wcześniej mi się pojawiła, wykasowałem błąd i długo był spokój aż jakieś 2 tygodnie znowu wyskoczył. A czy problem może leżeć w pomieszanym podłączeniu kabli zapłonowych na cewce, chodzi mi o to, że odpowiedni cylinder nie będzie wpięty do odpowiedniej cewki ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości