1.8T mały FAQ by PrzeZioM

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Zakatek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: pn lut 13, 2017 23:22

1.8T mały FAQ by PrzeZioM

Post autor: Zakatek » wt lis 28, 2017 01:11

Cześć wszystkim! Posiadam new beetlea z silnikiem 1.8t AWU, jako że beetle i golf IV to bliźniacze konstrukcje pozwolę sobie zadać pytanie. Wczepilem się tipem w waż gumowy w miejscu przepływki. Zatkałem odmę i dmuchanie w mój dolot to jak w sito... Czy powinienem coś jeszcze zatkać poza odmą oleju? Przez chwiłe słyszałem jak olej chlupocze, a potem już tylko syki z 2/ miejsc - oczywiście miejsca te są tak schowane że pewnie czeka zdjęcie całego dolotu, żeby zdiagnozować wyciek. Dlatego zadaję to pytanie, chcę sie ustrzec przed niepotrzebną pracą. Macie może jakiś przepis na domową dymownicę? Epapieros nie daje rady, a raczej moje płuca :hmm:



Lucyfer66666
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pn gru 05, 2016 22:28

Re: 1.8T mały FAQ by PrzeZioM

Post autor: Lucyfer66666 » czw kwie 12, 2018 20:28

Mertruve pisze:
śr cze 18, 2014 20:28
witam, mam problem tego typu,iż mimo że auto niby posiada moc fabryczną nie chce za bardzo zbierać się od dołu....Wymieniłem wszystkie wężyki od podciśnienia i odmy gdyż niektóre były popękane i sparciałe. Nowa przepływka ori, nowy DV, nowy N75, nowy EGR, filtr powietrza i paliwa, po wymianie wszystkich tych elementów udałem się na hamownie ponieważ myślałem że turbo siada i tu zdziwienie mnie ogarnęło gdyż auto niby *#cenzura#* się parametrami fabrycznymi lecz jak widać na załączonym wykresie max moment obr jest dopiero przy 3500obr. Od ponad roku walczę z zapalającym się checkiem który pokazuje błąd P0411 system obiegu wtórnego błędny przepływ..innych błędów brak co dziwne po skasowaniu checka auto jeździ równe dwa dni i błąd wraca. Nadmienię, że auto nawet z tym błędem zbierało się wcześniej o wiele lepiej przy 2tys obr było wyraźnie czuć jak wyrywa do przodu a teraz prawie tego nie czuć. Nikt nie potrafi mi pomóc byłem w ASO i kilkunastu speców z grupy VW i nikt nie wie o co chodzi. Dzisiaj zdjąłem wężyk z N75 i dmuchałem kompresorem żeby zobaczyć czy grucha chodzi na turbinie..niby chodzi ale po odpaleniu auta i prze gazowaniu do 5500obr stoi w miejscu. Nie wiem co robić dalej niektórzy radzą wyciąć kata ale czy to ma wpływ?? sam nie wiem, brakuje mi już pomysłów.....
pacjent to Golf IV 1.8T aum seria...dzięki z góry za pomocObrazek
Cześć
Co do gruszki i ruchów samej sztangi. Sztanga nie ruszy sie na postoju,dopiero kiedy jedziesz sztanaga pracuje.(Tez mam Aum-a)
Ja wstawiłem downpipe od BAQ Garage i turbo wstaje wcześniej.Ale to już zależy od Ciebie.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk4 (1997 - 2005)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości