SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
- swietlik_rz
- Mały gagatek
- Posty: 80
- Rejestracja: ndz cze 19, 2016 15:03
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW
jakieś aktualne linki ktoś posiada ???? z 1 posta juz ucięty jest wiec nie ma jak tego sciągnąć.
Czyszczenie tapicerki samochodowej - Rzeszów i okolice
Polerowanie reflektorów
Auto-kosmetyka samochodowa
---> czystatapicerka.eu
Polerowanie reflektorów
Auto-kosmetyka samochodowa
---> czystatapicerka.eu
SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW
wiytam. jestem juz po swapie na weberka podcisnieniowego. na benzynce mam problemy z odpalaniem(brak linki ssania). jednak na lpg jezdzi wzorcowa. mam mikser palnikowy wlasnego wykonania 2x26mm zasilany z jednego weza 19mm. czy waz 12mm wystarczylby czy musze zostawic ten 19mm??
w razie kontaktu na gg lub tlena pisać od razu ze z forum vw.
SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW
witam
mam takie pytanie, czy te gaźniki z poldka mają drugą przepustnice otwierana też linka lub jakimś ciegnem? czy też może podciśnieniem jak w oryginle?
mam silnik 1.3 z golfa i gaźnik 2e zamontowany w motorówce, niestety nie otwiera mi się ta przepustnica podcisnieniowa ponieważ na wodzie są zbyt niskie obroty jakoś 4tys i to chyba za mało żeby się otworzyła?, na sucho działa i wkreca się do 7tys
mam takie pytanie, czy te gaźniki z poldka mają drugą przepustnice otwierana też linka lub jakimś ciegnem? czy też może podciśnieniem jak w oryginle?
mam silnik 1.3 z golfa i gaźnik 2e zamontowany w motorówce, niestety nie otwiera mi się ta przepustnica podcisnieniowa ponieważ na wodzie są zbyt niskie obroty jakoś 4tys i to chyba za mało żeby się otworzyła?, na sucho działa i wkreca się do 7tys
SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW
bo ona się otwiera po pełnym wciśnięciu pedału gazu, jest blokowana mechanicznie.
SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW
mam pytanie czy gażnik IKOV 32SEDR podejdzie zamias polskiego FOS
SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW
Hej,
Pytanie może z innej beczki ale planuję zastąpienie mechanicznego wtrysku gaźnikiem i chcę wrzucić takiego webera z poloneza/DF. Z tego co wyczytałem najlepszy będzie ten podciśnieniowy tylko nie wiem jakie gardziele i dysze dobrać. Silnik, który będę poddawał takim zmianom to 2.2L i 115KM.
Pozdrowienia
Pytanie może z innej beczki ale planuję zastąpienie mechanicznego wtrysku gaźnikiem i chcę wrzucić takiego webera z poloneza/DF. Z tego co wyczytałem najlepszy będzie ten podciśnieniowy tylko nie wiem jakie gardziele i dysze dobrać. Silnik, który będę poddawał takim zmianom to 2.2L i 115KM.
Pozdrowienia
SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW
sugeruje wszystkim i polecam gazniki GSXR 750 mam je u mnie na 1.8 KR 16v ... genialne bezawaryjne ... ... szczegoły budowy w moim temacie
SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW
InspBober, siemanko podesłałbys zdjecia i material na swapa gaziora
Re: SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW
Ja z doswiadczenia i "urzerania" sie 6 lat z wererem czy tez fosem na podcisnieniowej i mechanicznej 2 przepustnicy napisze tak nie warto sie bawic w taka modyfikacje, lepiej juz z golfa 3 1.8 na szrocie wyciagnac wtrysk 1 punktowy z wiazką,cewką , sterownikiem i najlepiej z sondą. Mnie taka modyfikacja kosztowała: wtrysk z wiazką cewką i sterownikiem 100zł,pompa paliwa pod podłoge i w zbiornik + przewody paliwowe 60zł( mozna tez od razu kupić zbiornik paliwa od golfa3 z pompą) cała wiązka od skrzynki bezpieczników do tyłu 15zł ( 1.6 nie mają wyprowadzone zasilania pompy paliwa do zbiornika) i puszka filtra powietrza 30zł. I do tego jeszcze nowy filtr paliwa i powietrza, do tego 2 popołudnia wolnego czasu zeby wszystko przełozyc, poukładać i poizolowac na nowo wiazki zeby jakoś schludnie pod maską wyglądalo.
Rozpędzić się jest łatwo, ale zatrzymać można nie mieć okazji...
VW GOLF MK2 1.6PN/ 1.8ABS LA9V 1991r
VW PASSAT B5 1.9TDI AVF LC9Z 2004r- był
VW TOURAN 2.0 BMN LD6S 2008r- był
VW TIGUAN 2.0 CFGC LC9X
VW GOLF MK2 1.6PN/ 1.8ABS LA9V 1991r
VW PASSAT B5 1.9TDI AVF LC9Z 2004r- był
VW TOURAN 2.0 BMN LD6S 2008r- był
VW TIGUAN 2.0 CFGC LC9X
-
- Mały gagatek
- Posty: 82
- Rejestracja: ndz sty 03, 2010 12:52
- Lokalizacja: Dębica
- Kontakt:
Re: SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW
Witam. Posiadam golfa II 83R 1.3 b+gaz na gaźniku Pierburg 2e
Kupiłem golfa benzyna w nim nie istniała więc poszukałem gaźnika o co łatwo nie jest, wymieniłem i przez około rok no cudo po roku znów benzyna przestaje w tym samochodzie istnieć ssanie jakby nie działało obroty falują.
Pomożecie ?
Wysłane z mojego Mi A2 Lite przy użyciu Tapatalka
Kupiłem golfa benzyna w nim nie istniała więc poszukałem gaźnika o co łatwo nie jest, wymieniłem i przez około rok no cudo po roku znów benzyna przestaje w tym samochodzie istnieć ssanie jakby nie działało obroty falują.
Pomożecie ?
Wysłane z mojego Mi A2 Lite przy użyciu Tapatalka
Re: SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW
Może być to spowodowane tym ze jeździsz za mało na benzynie, u mnie podobne historie się dzieją jak golf nie jest odpalany ponad tydzień albo dłużej to trzyma ponad 2000 obrotów po przejechaniu kilku kilometrów wszystko wraca do normy. Spróbuj pojeździć trochę na samej benzynie może pomoże jak gaźnik się porządnie przepłucze bezołowiówką.
Rozpędzić się jest łatwo, ale zatrzymać można nie mieć okazji...
VW GOLF MK2 1.6PN/ 1.8ABS LA9V 1991r
VW PASSAT B5 1.9TDI AVF LC9Z 2004r- był
VW TOURAN 2.0 BMN LD6S 2008r- był
VW TIGUAN 2.0 CFGC LC9X
VW GOLF MK2 1.6PN/ 1.8ABS LA9V 1991r
VW PASSAT B5 1.9TDI AVF LC9Z 2004r- był
VW TOURAN 2.0 BMN LD6S 2008r- był
VW TIGUAN 2.0 CFGC LC9X
- olsens2
- Gadatliwa bestia
- Posty: 662
- Rejestracja: sob sie 14, 2010 18:14
- Lokalizacja: Vlijmen(NL)/Szczecin
- Auto: Mk2 1.8 GL 1986r
- Silnik: GU
Re: SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW
Odświeżam trochę ale chciałbym się dowiedzieć jaki inny gaźnik po za Weberem i fos można podmienić z tym pierburgiem? Wiem że najtabiej właśnie z polską ale tam gdzie mieszkam polonez czy też fiat 125 nie jest popularny.
Jest Golf MK3 abf z 1996 budowany na tor
Jest caddy 2.0 TDI 2017 190km/350nm
Jest mk2 GL 1.8 8v 1986r od pierwszego właściciela
Jest Audi A4 B7 Avant 1.8t 2007 198km/313nm
Był Golf MK3 2.0 8v GTI Edition z 1995
Była Ibiza 6k2 1.4 16v 2002
Było polo 6n 1.6 1997
Byla Ibiza 6l FR ASZ + 2004
Było MK4 1.9 2000
Bylo mk4 1.6 16v 2004
Byla CordobaSX 1.6 101km 1996
Było MK3 CabRio 1.8 90km 1996http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=612982]
Byla Ibiza 6K 1.4 60km 1996
Byl GT AFN 1996 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 2#p5922472
Byl MK3 1.6 75km 1996http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 9#p4708859
Jest caddy 2.0 TDI 2017 190km/350nm
Jest mk2 GL 1.8 8v 1986r od pierwszego właściciela
Jest Audi A4 B7 Avant 1.8t 2007 198km/313nm
Był Golf MK3 2.0 8v GTI Edition z 1995
Była Ibiza 6k2 1.4 16v 2002
Było polo 6n 1.6 1997
Byla Ibiza 6l FR ASZ + 2004
Było MK4 1.9 2000
Bylo mk4 1.6 16v 2004
Byla CordobaSX 1.6 101km 1996
Było MK3 CabRio 1.8 90km 1996http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=612982]
Byla Ibiza 6K 1.4 60km 1996
Byl GT AFN 1996 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 2#p5922472
Byl MK3 1.6 75km 1996http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 9#p4708859
- olsens2
- Gadatliwa bestia
- Posty: 662
- Rejestracja: sob sie 14, 2010 18:14
- Lokalizacja: Vlijmen(NL)/Szczecin
- Auto: Mk2 1.8 GL 1986r
- Silnik: GU
Re: SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW
Już sobie poradzilem sobie i zamowilenm gaźnik 32dcmp 2/250, mam teraz pytanie odnośnie dysz, po przeczytaniu tego tematu i drugiego z dyskusja widzę że najpopularniejsze są dysze 120 i 150 ale to przy 1.6, a jak sprawa wygląda przy 1.8? Będzie to jechała na oryginalnych od Poldka? Bo chciałbym najpierw to zamontować a później modyfikować
Jest Golf MK3 abf z 1996 budowany na tor
Jest caddy 2.0 TDI 2017 190km/350nm
Jest mk2 GL 1.8 8v 1986r od pierwszego właściciela
Jest Audi A4 B7 Avant 1.8t 2007 198km/313nm
Był Golf MK3 2.0 8v GTI Edition z 1995
Była Ibiza 6k2 1.4 16v 2002
Było polo 6n 1.6 1997
Byla Ibiza 6l FR ASZ + 2004
Było MK4 1.9 2000
Bylo mk4 1.6 16v 2004
Byla CordobaSX 1.6 101km 1996
Było MK3 CabRio 1.8 90km 1996http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=612982]
Byla Ibiza 6K 1.4 60km 1996
Byl GT AFN 1996 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 2#p5922472
Byl MK3 1.6 75km 1996http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 9#p4708859
Jest caddy 2.0 TDI 2017 190km/350nm
Jest mk2 GL 1.8 8v 1986r od pierwszego właściciela
Jest Audi A4 B7 Avant 1.8t 2007 198km/313nm
Był Golf MK3 2.0 8v GTI Edition z 1995
Była Ibiza 6k2 1.4 16v 2002
Było polo 6n 1.6 1997
Byla Ibiza 6l FR ASZ + 2004
Było MK4 1.9 2000
Bylo mk4 1.6 16v 2004
Byla CordobaSX 1.6 101km 1996
Było MK3 CabRio 1.8 90km 1996http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=612982]
Byla Ibiza 6K 1.4 60km 1996
Byl GT AFN 1996 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 2#p5922472
Byl MK3 1.6 75km 1996http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 9#p4708859
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: śr sty 27, 2021 20:43
Re: SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW
Witam czy możesz wysłać mi zdjęcia adaptacji gażnika na e-maila bo nie wczytuje mi zdjęć bo mam problemy ze swoim gaznikiem pierburg 2E silnik 1,3 z góry dziękuję e-mail; konrad25@interia.pl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 60 gości