Kącik posiadaczy MK4
Moderator: VIP
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Re: Kącik posiadaczy MK4
Nie wiem czy w ogole przewiduje się wymianę...i pewnie można podejść na dwa sposoby:
- jeśli działa to olać
- wymienić i mieć spokój
- jeśli działa to olać
- wymienić i mieć spokój
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 753
- Rejestracja: ndz gru 02, 2012 18:11
Re: Kącik posiadaczy MK4
Panowie, przy wymianie filtra paliwa uszkodziłem złącze, które zakład się na filtr i cały czas benzyna podcieka, jak można sobie z tym poradzić?
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Re: Kącik posiadaczy MK4
Najprościej to chyba wymiana przewodu jeśli to od strony baku....
Od jakiegoś tygodnia coś mi się tłucze w aucie. Na różnych nierównościach różnego rodzaju dźwięki, na niektórych nie słychać nic pomimo sporego uskoku auta. Nie potrafię określić skąd dochodzą dźwięki...nawet czy to jest wewnątrz czy na zewnątrz auta ale na pewno słyszę je za sobą...czasami jakby w bagaju, za chwilę jakby w tylnej lewej furtce...a to jakby z zawieszenia a za chwilę spod fotela. Wywaliłem wszystko z bagaja i bez zmian...Czasu nie mam (walczę z rejestracją auta za granicą oraz przeprowadzka) w ogóle więc tak jeżdżę...wczoraj wieczorem wsadziłem babę za mój fotel i mówię że ma nasłuchiwać. Jeździłem z 15minut specjalnie po studzienkach itp...no i urwa cisza. Dziś od rana to samo...stukanie. Jedyne co mi do łowy przychodzi to oparcie kanapy...i faktycznie mniejszą część jak szarpię to się rusza bardziej niż większa jednak stukania nie ma. Miał ktoś problemy z dźwiękami z kanapy Nie wiem kiedy znajdę chwilę ale pierwsze co chcę zrobić to skasować luz na ryglu...choćby za pomocą taśmy parcianej. Chyba że ktoś ma jakiś inny pomysł? Będę obserwował co się dzieje bo drażni mnie strasznie...ale nie ma kiedy się tym zająć
Od jakiegoś tygodnia coś mi się tłucze w aucie. Na różnych nierównościach różnego rodzaju dźwięki, na niektórych nie słychać nic pomimo sporego uskoku auta. Nie potrafię określić skąd dochodzą dźwięki...nawet czy to jest wewnątrz czy na zewnątrz auta ale na pewno słyszę je za sobą...czasami jakby w bagaju, za chwilę jakby w tylnej lewej furtce...a to jakby z zawieszenia a za chwilę spod fotela. Wywaliłem wszystko z bagaja i bez zmian...Czasu nie mam (walczę z rejestracją auta za granicą oraz przeprowadzka) w ogóle więc tak jeżdżę...wczoraj wieczorem wsadziłem babę za mój fotel i mówię że ma nasłuchiwać. Jeździłem z 15minut specjalnie po studzienkach itp...no i urwa cisza. Dziś od rana to samo...stukanie. Jedyne co mi do łowy przychodzi to oparcie kanapy...i faktycznie mniejszą część jak szarpię to się rusza bardziej niż większa jednak stukania nie ma. Miał ktoś problemy z dźwiękami z kanapy Nie wiem kiedy znajdę chwilę ale pierwsze co chcę zrobić to skasować luz na ryglu...choćby za pomocą taśmy parcianej. Chyba że ktoś ma jakiś inny pomysł? Będę obserwował co się dzieje bo drażni mnie strasznie...ale nie ma kiedy się tym zająć
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Re: Kącik posiadaczy MK4
Kupić nowe łożysko i wymienić.Lampart pisze: ↑wt mar 27, 2018 12:23Panowie pytanie do znawców z serii ALH , ASV. będę wymieniał pasek klinowy nie wiem jeszcze czy napinacz( amortyzator jest nie wylany a rolkę na nim sprawdzę luzy gdy zluzuje pasek) Jednam pytanko co z rolka prowadzącą pasek tą plastikową? co ile powinno sie ja wymieniać? od ostatniej wymiany minęło 100 tyś( rozrząd co 90 a o tym się zapomniało)
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
- krzychu2805
- Mały gagatek
- Posty: 96
- Rejestracja: ndz sty 20, 2013 15:31
- Lokalizacja: Rz-ów
Re: Kącik posiadaczy MK4
Qto, a to nie będzie przypadkiem górne mocowanie tylnego amortyzatora? U mnie właśnie tak delikatnie puka i denerwuje na maxa. Poduszki wymienione wraz z wymianą amortyzatorów na nowe marki Bilstein i jedna na 99% puka. Oryginały po 16 latach są lepsze...
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Re: Kącik posiadaczy MK4
Też o tym myślę...ale nie wiem czy pasażer z tyłu spowodowałby zanik stukania. Na weekendzie musze kilka spraw przy aucie ogarnąć także dźwignie tył auta do góry i popatrzę czy wszystko się tam trzyma.
Re: Kącik posiadaczy MK4
Panowie, od jakiegoś czasu zmagam się z szarpaniem auta na luzie i iskrzeniem przy kablach. Na gazie szarpania są częstsze i mocniejsze niż na benzynie. Szarpania są pulsacyjne. Świece, kable nowe, wczoraj miałem wymieniana cewkę zapłonową na nowa, ale problem nadal występuje. Co może być przyczyną?
Ostatnio zmieniony śr mar 28, 2018 12:38 przez logiac, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 753
- Rejestracja: ndz gru 02, 2012 18:11
Re: Kącik posiadaczy MK4
To jest przewód idący do wtryskiwaczy, czy uciecie kolanka, zostawienie tylko tej plastikowej końcówki i założenie na to i na filtr gumowego węża paliwowego z opaska i da radę?
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Re: Kącik posiadaczy MK4
Iskrzenie kabli to wina kabli. Ja u siebie montowałem bosch silikonowe w benzynowych autach.logiac pisze: ↑śr mar 28, 2018 12:29Panowie, od jakiegoś czasu zmagam się z szarpaniem auta na luzie i iskrzeniem przy kablach. Na gazie szarpania są częstsze i mocniejsze niż na benzynie. Szarpania są pulsacyjne. Świece, kable nowe, wczoraj miałem wymieniana cewkę zapłonową na nowa, ale problem nadal występuje. Co może być przyczyną?
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Re: Kącik posiadaczy MK4
Też podejrzewam, ze problemem mogą być kable. Kable firmowe z beru, a takie problemy ☹
-
- Forum Master
- Posty: 1026
- Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
- Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Re: Kącik posiadaczy MK4
BERU bardzo często podrabiają........ Ja pamiętam jak cewkę do VR6 kupowałem. Jedna "BERU" kosztowała 500PLN i żadnej gwarancji a druga w sklepie z gwarancją 900PLN
Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
- Garrison
- Forum Master
- Posty: 1450
- Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Leon 5F Xperience
- Silnik: CZCA
Re: Kącik posiadaczy MK4
Przy wymianie pompy wtryskowej w AHF trzeba poczyniać jakieś czary, czy wystarczy zdjęcie paska rozrządu, zmiana pompy i poskładanie + ustawienie kąta wtrysku?
Re: Kącik posiadaczy MK4
Witam kolegów. Wczoraj diagnosta mnie poinformował że czas najwyższy zmienić tuleje metalowo gumowe. Byłam u mechanika który powiedział żeby nie zakładać zwykłych tylko najlepiej takie od Audi TT, że niby pasują a są dużo wytrzymalsze. Tylko powiedział że jest jedna wada, ponieważ stracę trochę na komforcie. Jakie jest wasze zdanie? Te tuleje od Audi będą pasowały?
Pozdrawiam i Wesołych Świąt
Pozdrawiam i Wesołych Świąt
ALH: 139KM/311Nm
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości