Golf II 1,3 pełny wtrysk zapala sie lampka od oleju.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
RadekM77
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: pn wrz 11, 2006 22:21
Lokalizacja: Szczecinek
Kontakt:

Golf II 1,3 pełny wtrysk zapala sie lampka od oleju.

Post autor: RadekM77 » pt paź 13, 2006 14:36

Wymienilem dwa czujniki,olej i filtr a to co jakiś czas sie załancza i swieci,miga czy jest jeszcze jakis inny czujnik co robic?

[ Dodano: 13 Paź 2006 17:09 ]
mAM JESZCZE JEDEN PROBLEM JAK SILNIK JEST CIEPLY TRUDNO GO ODPALIC



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » sob paź 14, 2006 09:31

RadekM77, jeżeli czujniki wymieniłeś to pozostaje do zmierzenia ciśnienie oleju


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Awatar użytkownika
RadekM77
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: pn wrz 11, 2006 22:21
Lokalizacja: Szczecinek
Kontakt:

Post autor: RadekM77 » sob paź 14, 2006 10:31

silniki był remontowany na wiosnę.panewki itd.



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » sob paź 14, 2006 22:02

RadekM77 pisze:silniki był remontowany na wiosnę.panewki itd.
Więc tym bardziej pomiar ciśnienia jest konieczny - nie ma nic gorszego niż bład przy remoncie. Jeśli coś jest nie tak z ciśnieniem załatwiz silnik - tylko pomiar ciśnienia Ci powie czy to faktycznie to czy elektryka.


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Awatar użytkownika
tauka
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2270
Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: tauka » ndz paź 15, 2006 03:03

Ja miałem ten sam problem. Spróbój zmienić czujniki na takie o innym ciśnieniu. Gdzieś tu był taki temacik, i było napisane jaki zamiast jakiego wstawić. Ja tam tak zrobiłem i przestało piszczeć :)


Obrazek

Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » ndz paź 15, 2006 08:40

tauka, i było też wtedy napisane że to jest półśrodek typu odpięcie kabelka albo samego sygnału


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Awatar użytkownika
RadekM77
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: pn wrz 11, 2006 22:21
Lokalizacja: Szczecinek
Kontakt:

Post autor: RadekM77 » ndz paź 15, 2006 09:05

wczoraj jechałem do tesciowej zapaloło sie co jakis czas.U tesciowej poruszalem samym kabelkiem tzn.tymi dwoma{zmienilem ich polozenie} i w drodze powrotnej nie zapaliło sie ani razu. jak sprawdza sie cisnienie oleju? Gdzie

[ Dodano: 15 Paź 2006 09:07 ]
kiedys jak odpilem kabelek od czrnego czujnika tez palilo sie i piszczało caly czas.dopiero jak podłączyłem przestało.



Awatar użytkownika
tauka
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2270
Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: tauka » ndz paź 15, 2006 10:11

tauka, i było też wtedy napisane że to jest półśrodek typu odpięcie kabelka albo samego sygnału
No niby tak. Ale zauważ, ze wiekszość ludzi którzy z tym walczą to właściciele NZetek. Więc nie polega to raczej na uszkodzeniu silnika, tylko jakaś wada.


Obrazek

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz paź 15, 2006 11:02

Moje zdanie jest takie żeby w przypadku błyskania kontrolki Natychmiast sprawdzić ciśnienie oleju. A nie liczyć na to że to tylko awaria czujnika albo licznika. Każdy warsztat prawie ma manometr. A w końcu najmłodsze dwójki mają już 15 lat.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
djb
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 191
Rejestracja: pn gru 06, 2004 02:15
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Re: Golf II 1,3 pełny wtrysk zapala sie lampka od oleju.

Post autor: djb » ndz paź 15, 2006 14:13

RadekM77 pisze:Wymienilem dwa czujniki,olej i filtr a to co jakiś czas sie załancza i swieci,miga czy jest jeszcze jakis inny czujnik co robic?

[ Dodano: 13 Paź 2006 17:09 ]
mAM JESZCZE JEDEN PROBLEM JAK SILNIK JEST CIEPLY TRUDNO GO ODPALIC
a jakim olejem zalales i jakiej marki filtr do oleju??



Awatar użytkownika
tauka
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2270
Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: tauka » ndz paź 15, 2006 14:27

a powiedz mi jeszcze czy jak wejdziesz nim na wyższe obroty to przestaje mrygać??
tauka, i było też wtedy napisane że to jest półśrodek typu odpięcie kabelka albo samego sygnału
Jest półsrodek, ale powiedz mi jedno. Co innego zrobić, jeżeli ciśnienie jest odpowiednie, bo miałem mierzone a kontrolka się świeciła. A czujniki oleju były tych samych kolorów tylko o innym ciśnieniu.


Obrazek

raf1al
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 895
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 19:54
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Post autor: raf1al » ndz paź 15, 2006 16:11

Paweł Marek pisze:Moje zdanie jest takie żeby w przypadku błyskania kontrolki Natychmiast sprawdzić ciśnienie oleju. A nie liczyć na to że to tylko awaria czujnika albo licznika. Każdy warsztat prawie ma manometr. A w końcu najmłodsze dwójki mają już 15 lat.
mi rowniez migało, zmieniałem czujniki, mierzyłem cisnienie, dopiero po zmianie licznika(wersja z obrotkiem:)) juz mi nic nie miga! podczas jazdy!



Awatar użytkownika
tauka
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2270
Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: tauka » pn paź 16, 2006 00:33

raf1al pisze:dopiero po zmianie licznika(wersja z obrotkiem:)) juz mi nic nie miga! podczas jazdy!
Też właśnie była taka opcja, że to licznik lub elektryka gdzieś siedzi i tlatego mruga. Ale zastanawia mnie to dlaczego jak mu dodałem gazu to przestawał.


Obrazek

Awatar użytkownika
RadekM77
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: pn wrz 11, 2006 22:21
Lokalizacja: Szczecinek
Kontakt:

Post autor: RadekM77 » pn paź 16, 2006 13:37

CZY PO ODLĄCZENIU KABLI OD CZUJNIKOW MA SIE SWIECIC I BRZECZEC. U MNIE BRZECZY CALY CZAS

[ Dodano: 16 Paź 2006 13:39 ]
FILTR FILTRONA A OLEJ CASTROLL 15-40

[ Dodano: 16 Paź 2006 13:41 ]
a powiedz mi jeszcze czy jak wejdziesz nim na wyższe obroty to przestaje mrygać??
TAK JAK GO PRZYGAZUJE TO PRZESTAJE MRYGAC



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 268 gości