[MK II 1.6 TD] Problem z głowicą- komora wirowa!!

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Art
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: śr lis 17, 2004 12:42
Lokalizacja: Pruszków

[MK II 1.6 TD] Problem z głowicą- komora wirowa!!

Post autor: Art » ndz paź 15, 2006 00:38

Panowie od jakiegos czasu zbieralem sie do remontu i wreszcie jest!
Pojawił się jednak problem bo okazuje się że głowica jest do wymiany lub naprawy ( pękła)
Wole wymienic i kupić nową ale nie jest to łatwe!

Okazuje się że do mojego silnika w katalogu są 2 średnice komory wirowej 30 mm ( moja) i 32 mm .
Paradoks w tym że ta 32 jest tańsza o 300 pln od tej 30!

Co zrobić? jakie ma to znaczenie? którą wybrać żeby było dobrze!

Dzięki za wasze odpowiedzi!

Ps. jaką ma ra/sb?
Teraz przy okazji remontu mam pompę z grzybkiem więc jak to ma znaczenie to wspominam!
:otepienie:



jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6611
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » ndz paź 15, 2006 09:28

Kod silnika: RA
Ograniczenia producenta: prowadnice zaworów
Ograniczenia producenta: gniazda zaworów
Ograniczenia producenta: fi komory wstę. 32mm
Ograniczenia producenta: z popychaczem hydr.
Ograniczenia producenta: 2 kan.powrotne oleju
Ograniczenia producenta: komory wstępne
1,6D/TD
(JP/JR)od roku produkcji 85-89
Kod silnika: SB
Ograniczenia producenta: prowadnice zaworów
Ograniczenia producenta: gniazda zaworów
Ograniczenia producenta: komory wstępne
Ograniczenia producenta: 2 kan.powrotne oleju
Ograniczenia producenta: z popychaczem hydr.
Ograniczenia producenta: fi komory wstę. 30mm
1,6D/TD od roku produkcji 89
podejrzwam,ze od roku produkcji auta tkwi przyczyna u ciebie



Art
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: śr lis 17, 2004 12:42
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Art » ndz paź 15, 2006 10:37

Dzięki za ten trop! mój golf to 92 rok
Pozostaje jednak pytanie którą wybrać i jakie ma to znaczenie?
Nie ukrywam że wolałbym zapłacić 300 mniej za 32mm niż kupować 30 mm jeżeli to nie ma wpływu na osiągi itp.



jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6611
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » ndz paź 15, 2006 10:41

Art, w tym wypadku bedzie u ciebie ta druga po 89 roku na 30mm



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] i 28 gości