Witam.przeszukałem całe forumi nie znalazłem.
Mój problem to falujący kat wyprzedzenia zapłonu na wolnych obrotach.
Golf mk1 cabrio silnik 1.8 digifant 2h 98km.
Zapłon ustawiony na rozgrzanym silniku przy odłączonym czujniku temperatury (niebieski). Kąt wyprzedzenia 6 stopni jest zachowany i nie zmienia się. Jednak po podłączeniu czujnika zaczyna skakać od 6 do 0 a nawet jest opóźniony o kilka stopni. Skacze cały czas. Po dodaniu gazu silnik się dławi, za moment zapłon przyśpiesza i wszysto jest ok. Na wolnych znowu skacze. Zmieniony aparat na nowy, świece, przewody, czujnik temp.
Co może być przyczyną takiego skakania zapłonu ? Na wyższych obrotach zapłon się stabilizuje.
[mk1] Falujacy kąt wyprzedzenia zapłonu na jałowym
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, grg474, marcin7x5, VIP
[mk1] Re: Falujacy kąt wyprzedzenia zapłonu na jałowym
Naprawdę nikt nic nie wie ? Zero pomysłów ? Może jakieś sugestie gdzie szukać.
- Iepano
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: pn gru 03, 2012 01:14
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Auto: Golf mk1 cabrio
- Silnik: 2H
[mk1] Re: Falujacy kąt wyprzedzenia zapłonu na jałowym
Witam, mam podobny problem. Wiesz już może jaka była przyczyna? Pozdrawiam.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości