Witam,
Obecnie mam założony w swoim aucie silnik 1.9Tdi o symbolu ASV z przygotowana wiązka silnika i komputerem pod starsze auta, bez Immo czy absu, jednak istnieje kilka problemów takich jak(jest polaczony ze skrzynią na flanszy):
-problem, z zazębianiem rozrusznika(przerabiane gniazdo rozrusznika),
-urywajace się dorabiane łapy silnika,
-zmniejszony przeswit( miska juz spawana)
Oraz kilka mniejszych błędów.
Jednak silnik 1z ma blok taki, że moge spiac skrzynie bez flanszy na oryginalnych łapach silnika i bez innych dziwnych niepotrzebnych kombinacji.
Zasadnicze pytania:
Czy osprzęt z ASV typu turbo,wtryski,pompa(slyszalem o roztaczaniu uchwytu pompy) da sie zalozyc do 1Z?
Czy sterownik który mam(jest od ASV,tylko przygotowane oprogramowanie) będzie się nadawał do wysterowania takiego połączenia dwóch silników czy potrzeba starszego kompa?
Mam nowy map sensor i przeplywkę pod ASV, chcialbym przy nich pozostac, chyba że nie da rady?
Dlaczego 1Z, poniewaz mam możliwość kupienia go z kompletem łap oryginalnych i miską ktora nie zmniejsza przeswitu.
Moc jaka chcialbym uzyskac to minimum 110km do max 150km.
1Z z osprzętem ASV
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: pn sie 03, 2009 18:44
- Lokalizacja: Warszawa
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
1Z z osprzętem ASV
a nie taniej wychodzi wsadzic skrzynie z mk4 do pary z obecnym silnikiem i posadzic to na lapach od mk3?
tylna lewa lapa pasuje P&P od skrzyni tez pasuje jedynie wykonujesz flansze posrednia i to rozwiazanie jest dozywotnie jedyni przednia trzeba dobrze spasowac i zrobic odciag.
z turbo od ASV mozesz miec problem z montazem bo bedzie Ci przeszkadzala ori lapa od silnika, pompa po przetoczeniu mocowania pasuje, tak samo wtryski
tylna lewa lapa pasuje P&P od skrzyni tez pasuje jedynie wykonujesz flansze posrednia i to rozwiazanie jest dozywotnie jedyni przednia trzeba dobrze spasowac i zrobic odciag.
z turbo od ASV mozesz miec problem z montazem bo bedzie Ci przeszkadzala ori lapa od silnika, pompa po przetoczeniu mocowania pasuje, tak samo wtryski
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
-
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: pn sie 03, 2009 18:44
- Lokalizacja: Warszawa
1Z z osprzętem ASV
Jest taka szansa, że po pierwsze taniej, po drugie lepiej bo skrzynia pasuje do silnika oraz przerobki beda mniej kontrowersyjne, jednak w moim przypadku cala ta zabawa nie przebiega w golfie, tylko w T3.(moj blad nie napisalem na poczatku)
Głównym moim celem jest zakup 1z lub afn (pasuja otwory od skrzyni) z miska, lapami ,pompa oleju od t3 (poniewaz w oryginale silnik jest polozony na strone turbiny okolo 30° od pionu -> \) tak jak tu:
https://www.olx.pl/oferta/silnik-vw-t3 ... urn false;
Jednak w silniku z aukcji jest wiazka i sterownik ktory nie zostal przygotowany do montazu w tak starym aucie, a zeby nie generowac kolejnych kosztow, chcialem wykorzystac osprzet asv i kompa asv.
Czy da radę po zlozeniu na głównych komponetach z asv takch jak pompa, przepływka, map, mozliwew ze inne turbo vnt (bo faktycnie tez i u mnie moze byc problem z łapa) takiego zestawu wysterowac to i czy ewentualnie ktos sie tego podejmie, przy okazji zwiekszyc moc, ale nie wiecej niz 150km zeby skrzynia wytrzymala?
Co z rozrządem od czego będzie pasował 1z/afn czy asv?
Głównym moim celem jest zakup 1z lub afn (pasuja otwory od skrzyni) z miska, lapami ,pompa oleju od t3 (poniewaz w oryginale silnik jest polozony na strone turbiny okolo 30° od pionu -> \) tak jak tu:
https://www.olx.pl/oferta/silnik-vw-t3 ... urn false;
Jednak w silniku z aukcji jest wiazka i sterownik ktory nie zostal przygotowany do montazu w tak starym aucie, a zeby nie generowac kolejnych kosztow, chcialem wykorzystac osprzet asv i kompa asv.
Czy da radę po zlozeniu na głównych komponetach z asv takch jak pompa, przepływka, map, mozliwew ze inne turbo vnt (bo faktycnie tez i u mnie moze byc problem z łapa) takiego zestawu wysterowac to i czy ewentualnie ktos sie tego podejmie, przy okazji zwiekszyc moc, ale nie wiecej niz 150km zeby skrzynia wytrzymala?
Co z rozrządem od czego będzie pasował 1z/afn czy asv?
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
1Z z osprzętem ASV
to zmienia postać rzeczym, to T3 jak najbardziej lepiej pakowac 1z/ afn ale nadal z osprzetem moze byc problem, poszukalbym wiazki i ecu od 1z
nie wiem czy znasz tą strone http://t3busy.pl/" onclick="window.open(this.href);return false; ale troche ciekawych rzeczy jest , ewentualnie dzwon do Karola mysle ze Ci smialo pomoze
nie wiem czy znasz tą strone http://t3busy.pl/" onclick="window.open(this.href);return false; ale troche ciekawych rzeczy jest , ewentualnie dzwon do Karola mysle ze Ci smialo pomoze
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości