Zmiana dawki na ciepłym silniku dalej problem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Zmiana dawki na ciepłym silniku dalej problem
Witam podnosiłem ostatnio dawke rozruchowa na ciepłym silniku było ok.Wczoraj problem wrocił znowu temp 90 dłuzej kręcic musiałem już nw co jest przyczyna tego na zimnym odpala bez zarzutu jak sie dziad rozgrzeje to lipa
Zmiana dawki na ciepłym silniku dalej problem
Kto zmienial ta dawke i jak? Sprawdz obroty walu przy kreceniu na cieplym ile wynosza. Odpinajac wtyczke od czujnika temp cieczy jak odpala?
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Zmiana dawki na ciepłym silniku dalej problem
Jak to co jest przyczyną ? to co w 99,9% tych modeli tdi ...mapy startowe zbyt uzalezniajace podanie dawki od szybkosci obrotowej kręconego rozrusznikiem silnika .Nie ma prostszego sposobu na potwierdzenie tego jak odpiecie wtyczki od czujnika temperatury.To jeden z wielu przykładów potwierdzajacych że "nowe " w tym przypadku mapy startowe ,są gorsze niż "stare" ...dobrze i bezproblemowo już było np. w 1z ,AHU bez dwumasu ,gdzie nie ma takich problemów.W nowszych zaczęli kombinować jak tu "ulepszyć " to co bylo dobre i "ulepszyli " a raczej spier....lili , to co było dobrefifi93 pisze: temp 90 dłuzej kręcic musiałem już nw co jest przyczyna tego na zimnym odpala bez zarzutu jak sie dziad rozgrzeje to lipa
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
Zmiana dawki na ciepłym silniku dalej problem
Munior czy w AFN passat 99r. też mapa jest "poprawiona" przez fabrykę? Może zdarzyć się ten problem?
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Zmiana dawki na ciepłym silniku dalej problem
'skopane " mapy są we wszystkich sterownikach 038906018 ,038906012 ,038906019 ...czyli praktycznie wszystkie 1,9 tdi od 98 rokukarol8114 pisze:czy w AFN passat 99r. też mapa jest "poprawiona" przez fabrykę?
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
Zmiana dawki na ciepłym silniku dalej problem
No i trafił się pacjent z numerem sterownika wskazującym na skopaną dawkę na ciepłym, A4 AFN, jakie powinny być obroty rozrusznika? Ten kręci 147 obr/min
- Garrison
- Forum Master
- Posty: 1450
- Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Leon 5F Xperience
- Silnik: CZCA
Re: Zmiana dawki na ciepłym silniku dalej problem
Ostatnio zadałem pytanie dotyczące tego jakie obroty powinny zostać ustawione by komputer postanowił podać paliwo. Widzę jednak po wspomnianym przez Ciebie przypadku, że jest to indywidualna sprawa. Skoro w tym Audi na ciepłym wkręca się na 147obr/min to chyba 140obr/min powinno załatwić sprawę długiego kręcenia, bo normalnie potrzebuje chyba około 300. Mój kręci jak opętany między 200, a 300, a i tak potrzebuje chwili by zaskoczyć. Rozrusznik zregenerowany, akumulator wykazał na teście mniejszą moc niż powinien, ale w takim BXE w Octavii pomimo akumulatora słabszego niż mój (na papierze), ta odpala od strzała niezależnie od temperatury. Kwestia tylko jak to się ma do żywotności całej reszty...karol8114 pisze:No i trafił się pacjent z numerem sterownika wskazującym na skopaną dawkę na ciepłym, A4 AFN, jakie powinny być obroty rozrusznika? Ten kręci 147 obr/min
Zmiana dawki na ciepłym silniku dalej problem
Wyczytałem w necie, że te 280 powinien mieć. Te ok 150 to jednak mało.
- Garrison
- Forum Master
- Posty: 1450
- Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Leon 5F Xperience
- Silnik: CZCA
Re: Zmiana dawki na ciepłym silniku dalej problem
Może i tak być. Jakby mnie kiedyś pokusiło by podłączyć na moment komputer i zobaczyć ile wykręca na ciepłym, to pewnie bym wartość nieco mniejszą od takiej ustawił. Swoją drogą, to ciekawe, czy od razu zmieniają w całym zakresie, coby nawet na zimnym wcześniej polewał.karol8114 pisze:Wyczytałem w necie, że te 280 powinien mieć. Te ok 150 to jednak mało.
Zmiana dawki na ciepłym silniku dalej problem
Munior odpowie na nasze pytanie, jak się go ładnie poprosi
Zmiana dawki na ciepłym silniku dalej problem
Przy 200 obr będzie już kulawo odpalał. Musi być nie mniej jak te 240 obr ale pożądane 270 jest.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Re: Zmiana dawki na ciepłym silniku dalej problem
Dziękuję Wesoł. No to nie ma co liczyć, że przy 147 będzie dobrze palił. Trochę przesunę mu w 05 (na poprawienie humoru) wiem że, niewiele to daje, powiedz mi tylko z 32768 jechać w górę np. 33150 czy w dół np. 30000?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 250 gości