Kącik posiadaczy MK4
Moderator: VIP
Kącik posiadaczy MK4
na OLX też ma. Można się tu przez forum skontaktować. Wg mnie ta z linku lepsza. Niż od Filipa. Bo nie przykręcana do bloku silnika, bo jak się porządnie przypi3rdoli to i miska i silnik pójdzie. A ta z linku mocowana do sanek lepsza, bo nie uszkodzi się wg w/w przykładu miski i silnika. Ale to już by musiała być totalna gleba i trzeba by byc mistrzem by tak zdrowo walnąć, by michę uszkodzić. Ja juz mam 2,5 roku i staram się tak czy tak wszystkie dziury, studzienki omijać. Posiadanie osłony miski olejowej nie powinno wyłączać myślenia
meine Golf LW5Z 3D AJM http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=442730" onclick="window.open(this.href);return false;
- G0 Karcio
- ..::VWGolfExclusiveEdition::..
- Posty: 1667
- Rejestracja: wt lip 21, 2009 17:32
- Lokalizacja: Gdynia/Elbląg
- Auto: Był: Volkswagen Golf IV GTI TDI Exclusive
Aktualnie: Brak
W planie: Volkswagen Golf IV VR6 2.8 może 3.2 - Silnik: AHF
Kącik posiadaczy MK4
joseph82, a jeśli podniosę silnik na podkładkach 20mm to nie robi ta osłona z linku? Nie będzie problemu z montażem?
-
- Forum Master
- Posty: 1182
- Rejestracja: wt wrz 11, 2007 19:09
- Lokalizacja: Bielsko
Kącik posiadaczy MK4
Jak podniesiesz na podkładkach to nie musisz montować osłony, ponieważ miska będzie wyżej od sanek. Miska jest bezpieczna.
Jeżeli myślisz o osłonie to poprosiłbym gościa o wycięcie otworu na korek spustu oleju. mega ułatwia wyminę oleju nie musisz demontować całej osłony co jest dość niekomfortowe bo osłona ciężką i w jedną osobę ciężko. Nie mówię ze się nie da, bo sam wielokrotnie ściągam osłonę metalową u siebie.
Jeżeli myślisz o osłonie to poprosiłbym gościa o wycięcie otworu na korek spustu oleju. mega ułatwia wyminę oleju nie musisz demontować całej osłony co jest dość niekomfortowe bo osłona ciężką i w jedną osobę ciężko. Nie mówię ze się nie da, bo sam wielokrotnie ściągam osłonę metalową u siebie.
- G0 Karcio
- ..::VWGolfExclusiveEdition::..
- Posty: 1667
- Rejestracja: wt lip 21, 2009 17:32
- Lokalizacja: Gdynia/Elbląg
- Auto: Był: Volkswagen Golf IV GTI TDI Exclusive
Aktualnie: Brak
W planie: Volkswagen Golf IV VR6 2.8 może 3.2 - Silnik: AHF
Kącik posiadaczy MK4
Mowa o tej osłonie z olx czy od filip2?piotrek233 pisze: Jeżeli myślisz o osłonie to poprosiłbym gościa o wycięcie otworu na korek spustu oleju.
Qto, czyli tak czy tak trzeba kupić i podkładki pod silnik i osłonę miski tylko pytanie czy do tej osłony z olx można zastosować 20mm podkładki.
joseph82, aha...na olx nie widzę tych misek filip2
-
- Forum Master
- Posty: 1182
- Rejestracja: wt wrz 11, 2007 19:09
- Lokalizacja: Bielsko
Re: Kącik posiadaczy MK4
Qto pisze:Ale dalej będzie przed nimi...piotrek233 pisze:miska będzie wyżej od sanek
Masz racje ale jeżeli ktoś nie potrafi jeździć to nawet osłona mu nie pomorze bo siłę uderzenia osłona "przeniesie" na miskę...
Jeżdżę chyba 6 lat na mocnej glebie auto użytkuje na codzień, miski oryginalna nadal w aucie. Fakt mam osłonę pod silnikiem metalową. Jeżeli mam być szczery raz może mi się przydała fakt często szuram ale jak się ma metalowa osłonę pod silnikiem to nawet niewielka nierówność i szura się... Jeżdżę ostrożnie, prostu wszelakie krawężniki, garby, uskoki na drodze, przejazdy kolejowe, "hopki" osiedlowe często przejeżdżam bez gazu.
Także nie wiem jakim "sprytny" musiałby być człowiek żeby rozwalić miskę mając podkładki pod silnikiem..
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK4
ale jak osłona to po co podkładki? i co podkładki mają przeszkadzać przy osłonie? Jak chcesz to montujesz jedno i drugie...G0 Karcio pisze:Qto, czyli tak czy tak trzeba kupić i podkładki pod silnik i osłonę miski tylko pytanie czy do tej osłony z olx można zastosować 20mm podkładki.
Ja u siebie podkładek nie zamontuje bo:
- prawą półoś i tak już mam przy podłużnicy
- górna pokrywa silnika opiera się o rozpórkę
piotrek233, wiadomo, że na glebie jeździ się inaczej. Ja szuram często...jeden raz miałem niemiłą sytuację.
Jechałem może z 60km/h wąską drogą w wielkim parku narodowym, zakręt...i pech chciał, że na środku mojego pasa było dosyć duże wybrzuszenie asfaltu - korzeń drzewa stwierdził, że wyjrzy sobie na słoneczko...na drugim pasie auta, pobocza brak - gdyby nie osłona, to pewnie dalej bym nie pojechał.
- G0 Karcio
- ..::VWGolfExclusiveEdition::..
- Posty: 1667
- Rejestracja: wt lip 21, 2009 17:32
- Lokalizacja: Gdynia/Elbląg
- Auto: Był: Volkswagen Golf IV GTI TDI Exclusive
Aktualnie: Brak
W planie: Volkswagen Golf IV VR6 2.8 może 3.2 - Silnik: AHF
Kącik posiadaczy MK4
A jeszcze znalazłem osłonę silnika
https://sprzedajemy.pl/oslona-silnika-m ... nr50756687" onclick="window.open(this.href);return false;
Co o niej powiecie? Może lepiej coś takiego założyć?
https://sprzedajemy.pl/oslona-silnika-m ... nr50756687" onclick="window.open(this.href);return false;
Co o niej powiecie? Może lepiej coś takiego założyć?
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK4
Otwór na spust oleju jest...pytanie pod jaki silnik. Kombinujesz z tą osłona jak z czujnikiem poziomu oleju - za bardzo.
Kącik posiadaczy MK4
Witam.
Kilka dni temu zmieniałem u siebie kierownicę. Przy demontażu starej okazało się, że kierownica była przesunięta o jakieś 3 ząbki względem punktu zaznaczonego na kolumnie. Nową zamontowałem tak, że punkty na kierownicy i kolumnie pokrywają się, w rezultacie teraz przy jeździe na wprost mam skręconą kierownicę. Jest możliwe, żeby stara kierownica była tak zamontowana fabrycznie? Nikt przy kierownicy nie grzebał, chyba że magicy z ASO.
Co teraz robić, ustawić ją tak jak była stara, czy jechać na poprawę zbieżności?
Kilka dni temu zmieniałem u siebie kierownicę. Przy demontażu starej okazało się, że kierownica była przesunięta o jakieś 3 ząbki względem punktu zaznaczonego na kolumnie. Nową zamontowałem tak, że punkty na kierownicy i kolumnie pokrywają się, w rezultacie teraz przy jeździe na wprost mam skręconą kierownicę. Jest możliwe, żeby stara kierownica była tak zamontowana fabrycznie? Nikt przy kierownicy nie grzebał, chyba że magicy z ASO.
Co teraz robić, ustawić ją tak jak była stara, czy jechać na poprawę zbieżności?
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK4
Ktoś musiał przestawić. Co zrobić...wybor należy do Ciebie. Jeśli auto nie ściąga to ja bym przestawił kierownicę...i pamiętał że nie jest na środku gdyby auto w przyszłości jechało na zbieżność.
Mi po ostatnich trzech ustawieniach zbieżności wszystko rozjechało sie po krotkim czasie...i nie wiem co jest grane w zawieszeniu wszystko było zmienione z drazkami i końcówkami włącznie. Gwintu z przodu nie ruszam...ale tył już tak i nie wiem czy to nie ma wpływu tył mam ustawiony na maks w górę albo maks w dół - jak myślicie?
Mi po ostatnich trzech ustawieniach zbieżności wszystko rozjechało sie po krotkim czasie...i nie wiem co jest grane w zawieszeniu wszystko było zmienione z drazkami i końcówkami włącznie. Gwintu z przodu nie ruszam...ale tył już tak i nie wiem czy to nie ma wpływu tył mam ustawiony na maks w górę albo maks w dół - jak myślicie?
- G0 Karcio
- ..::VWGolfExclusiveEdition::..
- Posty: 1667
- Rejestracja: wt lip 21, 2009 17:32
- Lokalizacja: Gdynia/Elbląg
- Auto: Był: Volkswagen Golf IV GTI TDI Exclusive
Aktualnie: Brak
W planie: Volkswagen Golf IV VR6 2.8 może 3.2 - Silnik: AHF
Kącik posiadaczy MK4
Dobra, miska z zamontowanym już czujnikiem oleju z uszczelką + wtyczką w drodze. Czyli tak:
PIN1 - żółto/czarny - do wtyczki 14 pinowej obok pompy ABS - pin 11
PIN2 - brązowy - masa
PIN3 - brązowo/niebieski - do wtyczki 14 pinowej obok pompy ABS - pin 12 - stamtąd do licznika pin 22 niebieskiej wtyczki? Co z kodowaniem w licxniku SE 1J5920846C?
PIN1 - żółto/czarny - do wtyczki 14 pinowej obok pompy ABS - pin 11
PIN2 - brązowy - masa
PIN3 - brązowo/niebieski - do wtyczki 14 pinowej obok pompy ABS - pin 12 - stamtąd do licznika pin 22 niebieskiej wtyczki? Co z kodowaniem w licxniku SE 1J5920846C?
Kącik posiadaczy MK4
Witam, wczoraj rozkręcałem kolektor dolotowy i zauważyłem, że na uszczelce z kolektora jest trochę oleju jak i na samym kolektorze. Co to może zwiastować?
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK4
G0 Karcio, daj linka gdzie znalazłeś tą pinologie bo coś namieszane jest.
Masz czujnik otwarcia maski? ...bo jest potrzebny do prawidłowego działania czujnika
Masz czujnik otwarcia maski? ...bo jest potrzebny do prawidłowego działania czujnika
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości