Kącik posiadaczy MK4
Moderator: VIP
- G0 Karcio
- ..::VWGolfExclusiveEdition::..
- Posty: 1667
- Rejestracja: wt lip 21, 2009 17:32
- Lokalizacja: Gdynia/Elbląg
- Auto: Był: Volkswagen Golf IV GTI TDI Exclusive
Aktualnie: Brak
W planie: Volkswagen Golf IV VR6 2.8 może 3.2 - Silnik: AHF
Kącik posiadaczy MK4
Qto, to wtedy jaki jest cel montowania takiego czujnika w misce skoro na logike jak zapali się żólta kontrolka tzn.że trzeba dolać. To jak w misce będzie dziura to tym bardziej wiadomo, że skoro nie ma w misce to i nie ma w silniku . Czy źle rozumuje? Tak przy okazji kto na forum handelek ubija sprzedając osłony mich?
Ostatnio zmieniony sob lut 03, 2018 19:34 przez G0 Karcio, łącznie zmieniany 1 raz.
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK4
ano taki:G0 Karcio pisze:jaki jest cel montowania takiego czujnika w misce
G0 Karcio pisze:zapali się żólta kontrolka tzn.że trzeba dolać
szczerze mówiąc w ogóle nie rozumiem Twojego toku myślenia więc ciężko mi powiedziećG0 Karcio pisze:To jak w misce będzie dziura to tym bardziej wiadomo, że skoro nie ma w misce to i nie ma w silniku . Czy źle rozumuje?
Jeśli wywali olej z miski, to zapali się kontrolka ciśnienia oleju - to za mało informacji czy kolor kontrolki nie pasuje czy co?
- G0 Karcio
- ..::VWGolfExclusiveEdition::..
- Posty: 1667
- Rejestracja: wt lip 21, 2009 17:32
- Lokalizacja: Gdynia/Elbląg
- Auto: Był: Volkswagen Golf IV GTI TDI Exclusive
Aktualnie: Brak
W planie: Volkswagen Golf IV VR6 2.8 może 3.2 - Silnik: AHF
Kącik posiadaczy MK4
Qto, nie rozumiesz toku myślenia bo sam nie wiem na jakiej zasadzie to ma działać . Powiedzmy tak...mam czujnik w bloku silnika...zapala się kontrolka , trzeba dolać, ale nie wiem czy mam uszkodzoną miskę. Jeśli mam czujnik w misce i zapali się kontrolka tzn.że w misce nie ma oleju, ale i oleju nie ma w silniku co nie? Bo to wszystko spływa do miski a z miski robi out jeśli miska uszkodzona. W takim razie skąd mam wiedzieć czy jak wywali kontrolka to oleju nie ma samym bloku czy z powodu uszkodzonej miski? Różnica kontrolek?
Kącik posiadaczy MK4
Nie wiem co Ty kombinujesz w tak banalnej sprawie. Montując miskę z czujnikiem jedyną różnicą dla Ciebie będzie to, że zapali się żółta kontrolka oleju gdy będzie go za mało.
Czerwona kontrolka oleju jest od jego ciśnienia, a czujnik znajduje się w bloku silnika. Gdy będziesz miał dziurę w misce na chwilę zapali się żółta kontrolka, żeby sprawdzić stan oleju, a za chwilę czerwona o niskim ciśnieniu oleju.
Czerwona kontrolka oleju jest od jego ciśnienia, a czujnik znajduje się w bloku silnika. Gdy będziesz miał dziurę w misce na chwilę zapali się żółta kontrolka, żeby sprawdzić stan oleju, a za chwilę czerwona o niskim ciśnieniu oleju.
Mój Golf IV Generation - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=517692" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW E93 320i
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P
BMW E93 320i
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P
-
- Forum Master
- Posty: 1381
- Rejestracja: czw mar 22, 2012 09:50
- Lokalizacja: WOT
- Auto: Bora
- Silnik: ARL
Kącik posiadaczy MK4
Kontrolka poziomu oleju informuje cię o niskim poziomie oleju w misce olejowej ,również w przypadku gdy masz wycieki lub silnik ci pobiera olej i jego poziom spadnie do poziomu minimum na bagnecie-zaświeca się żółta kontrolka.G0 Karcio pisze:W takim razie skąd mam wiedzieć czy jak wywali kontrolka to oleju nie ma samym bloku czy z powodu uszkodzonej miski?
W bloku silnika masz czujnik ciśnienia oleju.G0 Karcio pisze:Powiedzmy tak...mam czujnik w bloku silnika...zapala się kontrolka ,
Czerwona kontrolka ciśnienia oleju zapali się gdy będzie niskie ciśnienie oleju w układzie,co nie musi być spowodowane jego niskim poziomem,lub brakiem,a na przykład zużyciem elementów silnika (panewki,pompa olejowa).
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK4
chyba nie powiesz mi że po zapaleniu się czerwonej kontrolki dolejesz oleju nie sprawdzając co pokazuje bagnet...podobnie z żółtą kontrolką w razie posiadania czujnika poziomu olejuG0 Karcio pisze:Powiedzmy tak...mam czujnik w bloku silnika...zapala się kontrolka , trzeba dolać, ale nie wiem czy mam uszkodzoną miskę
tu nie ma wyjścia, musisz założyć miskę i licznik z mk7, miska ma wbudowany akcelerometr a także czujnik wstrząsów (sejsmicznych też) i kilka innych gadżetów - wtedy w przypadku uszkodzenia miski sygnał z czujnika po CAN idzie prosto do licznika i wyświetla się info aby podkręcić gwint. Całkiem przydatna opcja, ja będę montował w przyszłym roku.G0 Karcio pisze:W takim razie skąd mam wiedzieć czy jak wywali kontrolka to oleju nie ma samym bloku czy z powodu uszkodzonej miski?
Komplikujesz prostą sprawę
- G0 Karcio
- ..::VWGolfExclusiveEdition::..
- Posty: 1667
- Rejestracja: wt lip 21, 2009 17:32
- Lokalizacja: Gdynia/Elbląg
- Auto: Był: Volkswagen Golf IV GTI TDI Exclusive
Aktualnie: Brak
W planie: Volkswagen Golf IV VR6 2.8 może 3.2 - Silnik: AHF
Kącik posiadaczy MK4
Craash, riccardoa, Qto, nie trzeba było tak od razu koledzy ? Piwko dla Was bo już rozkminiłem . Dobra ponawiam pytanie, wiecie kto na forum osłony misek sprzedaje?
Re: Kącik posiadaczy MK4
Nieraz jak zaświeci się czerwona, to już może być za późno dla silnika. Szczególnie dla 2,0 TDI przed 2008.Qto pisze:chyba nie powiesz mi że po zapaleniu się czerwonej kontrolki dolejesz oleju nie sprawdzając co pokazuje bagnet...podobnie z żółtą kontrolką w razie posiadania czujnika poziomu olejuG0 Karcio pisze:Powiedzmy tak...mam czujnik w bloku silnika...zapala się kontrolka , trzeba dolać, ale nie wiem czy mam uszkodzoną miskę
tu nie ma wyjścia, musisz założyć miskę i licznik z mk7, miska ma wbudowany akcelerometr a także czujnik wstrząsów (sejsmicznych też) i kilka innych gadżetów - wtedy w przypadku uszkodzenia miski sygnał z czujnika po CAN idzie prosto do licznika i wyświetla się info aby podkręcić gwint. Całkiem przydatna opcja, ja będę montował w przyszłym roku.G0 Karcio pisze:W takim razie skąd mam wiedzieć czy jak wywali kontrolka to oleju nie ma samym bloku czy z powodu uszkodzonej miski?
Komplikujesz prostą sprawę
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK4
pakuj taką http://allegro.pl/oslona-metalowa-pod-s ... 48578.html" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum Master
- Posty: 1182
- Rejestracja: wt wrz 11, 2007 19:09
- Lokalizacja: Bielsko
Kącik posiadaczy MK4
Mam taka w aucie, spełnia swoje zadanie ale na nierównościach przytrze o asfalt, pomyśl może o podkładkach od silnik.
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK4
W późniejszych też...poprawiony napęd pompy oleju przedłuża jedynie bezawaryjną jazdę, nie rozwiązał problemu całkowicie.cinek2004 pisze:Nieraz jak zaświeci się czerwona, to już może być za późno dla silnika. Szczególnie dla 2,0 TDI przed 2008.
piotrek233, Ja też mam...szuram co chwilę...rwz mniej raz mocniej. Wolę częściej osłona niż raz miską...
O podkladkach myślałem...ale raz że musiałbym trochę podnieść zawieszenie aby oddalić polos od podluznicy a dwa to już teraz górną pokrywę silnika mam wbitą pod rozpurkę na razie jedyny minus tej osłony jaki dostrzegłem to spore utrudnienia w przypadku montażu FMIC.
-
- Forum Master
- Posty: 1520
- Rejestracja: pt cze 14, 2013 15:23
- Lokalizacja: Wilno
- Auto: Bora kombi Highline
- Silnik: ARL
Kącik posiadaczy MK4
No właśnie ja miałem połamaną ta osłonę plastikową i wywaliłem ją. Bardzo intensywnie się rozglądałem za metalową. A że mam tak poprowadzone rurki od fmic, że plastikową osłonę musiałem ciąć to kicha, do metalowej to chyba musiałbym podejść ze szlifierką kątową. Z drugiej strony to sie wydaje dobra opcja w tej z aukcji, że uchwyty do niej montuje sie całkiem gdzie indziej - po bokach na froncie a nie na całej długości te wczepy pod zdesiem jak w plastikowej ori.Qto pisze:na razie jedyny minus tej osłony jaki dostrzegłem to spore utrudnienia w przypadku montażu FMIC.
O panowie, nie było mnie pół roku na forum a tu juz tak daleko sprawy zaszły? Za moich czasów to ludzie sie głowili jak przełożyć licznik z b5fl do golfa iv a tu kuźwa mk7... może kurde silniki rakietowe z promu kosmicznegocinek2004 pisze:tu nie ma wyjścia, musisz założyć miskę i licznik z mk7
Moja Borka Variant:
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=627306
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=627306
Kącik posiadaczy MK4
tu na forum to filip2 a na fb znawy jako Filip Maślanka lub też jego stronka. FM - Micha Się Cieszy https://www.facebook.com/michasiecieszy/?ref=br_rs" onclick="window.open(this.href);return false;G0 Karcio pisze: Tak przy okazji kto na forum handelek ubija sprzedając osłony mich?
meine Golf LW5Z 3D AJM http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=442730" onclick="window.open(this.href);return false;
- G0 Karcio
- ..::VWGolfExclusiveEdition::..
- Posty: 1667
- Rejestracja: wt lip 21, 2009 17:32
- Lokalizacja: Gdynia/Elbląg
- Auto: Był: Volkswagen Golf IV GTI TDI Exclusive
Aktualnie: Brak
W planie: Volkswagen Golf IV VR6 2.8 może 3.2 - Silnik: AHF
Kącik posiadaczy MK4
joseph82, a jeśli ktoś nie ma FB ?
Powiedzcie mi, która osłona lepsza byłaby:
*kolegi filip2
*czy znaleziona na olx https://www.olx.pl/i2/oferta/tarcza-osl ... rb3Eh.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Powiedzcie mi, która osłona lepsza byłaby:
*kolegi filip2
*czy znaleziona na olx https://www.olx.pl/i2/oferta/tarcza-osl ... rb3Eh.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości