Kącik posiadaczy MK4
Moderator: VIP
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Kącik posiadaczy MK4
albo luz w układzie kierowniczym ewentualnie luz na listwie kierowniczej. sprawdź tez łączniki stabilizatora
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Re: Kącik posiadaczy MK4
Na kierownicy niby luzu nie czuć. A na przeglądzie te luzy o których piszesz diagnosta by zauważył? Bo przegląd przeszedł bez problemu
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Kącik posiadaczy MK4
diagnosta diagnoście nie równy. Luzu na przekładni kierowniczej raczej nie wyłapie na przeglądzie bo to jest luz między kolumną kierowniczą a listwą (czyli w środku przekładni i tego nie widać, jedynie da się to wyczuć).
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 707
- Rejestracja: czw mar 09, 2017 16:16
- Lokalizacja: Katowice/Zabrze
- Auto: Volkswagen Golf
Kącik posiadaczy MK4
Takie pytanie czy przewód paliwowy, który idzie od regulatora ciśnienia paliwa do kolektora dolotowego powinien mieć na końcach jakieś spinki-obejmy, bo u mnie nie ma?
Zapraszam na mój kanał Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCNuJ25 ... cWH_n8QIjQ
- G0 Karcio
- ..::VWGolfExclusiveEdition::..
- Posty: 1667
- Rejestracja: wt lip 21, 2009 17:32
- Lokalizacja: Gdynia/Elbląg
- Auto: Był: Volkswagen Golf IV GTI TDI Exclusive
Aktualnie: Brak
W planie: Volkswagen Golf IV VR6 2.8 może 3.2 - Silnik: AHF
Kącik posiadaczy MK4
Hejka. Niestety, drugi raz rozwaliłem miskę olejową. Silnik AHF "98. Do tej pory miałem miskę bez czujnika (według ETKi 038103601NA), chciałbym zamontować taką z czujnikiem poziomu oleju (według ETKi 038103603N). OK, kupię michę, czujnik i co dalej? Gdzie podłączyć czujnik, którędy puścić kable, czy coś kodować? Tym razem skołuję osłonę miski jeszcze.
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK4
G0 Karcio, podłączenie to nie problem, puszczenie kabli już większy...ale zacznij od licznika - nie każdy obsługuje czujnik. Nie wiem jaki masz licznik ale sprawdź jakie ma opcje kodowania...może przygarnie czujnik
- G0 Karcio
- ..::VWGolfExclusiveEdition::..
- Posty: 1667
- Rejestracja: wt lip 21, 2009 17:32
- Lokalizacja: Gdynia/Elbląg
- Auto: Był: Volkswagen Golf IV GTI TDI Exclusive
Aktualnie: Brak
W planie: Volkswagen Golf IV VR6 2.8 może 3.2 - Silnik: AHF
Kącik posiadaczy MK4
Qto, a co się stanie jak teraz zakupię miskę z czujnikiem, ale podłącze go kiedy indziej? Bo nie wiem kiedy zamontuję Full FISa SE. Będzie to działało na zasadzie jakby to była miska bez czujnika (bo czujnik nie podłączony)? To bym 2 razy michy nie kupował.
- G0 Karcio
- ..::VWGolfExclusiveEdition::..
- Posty: 1667
- Rejestracja: wt lip 21, 2009 17:32
- Lokalizacja: Gdynia/Elbląg
- Auto: Był: Volkswagen Golf IV GTI TDI Exclusive
Aktualnie: Brak
W planie: Volkswagen Golf IV VR6 2.8 może 3.2 - Silnik: AHF
Kącik posiadaczy MK4
No to szykują się małe zakupy, miska ori ze szrotu z czujnikiem (dobrze, jakbym wiązkę dostał), olej, filtry i osłona miski.
Pytanie, zamienię licznik na FF CAN SE to jak jest z podłączeniem tego oraz czy trzeba będzie coś kodować?
EDIT
Przytoczę jeden z postów kolegi Qto,
pin 1 - żółto/czarny - zasilanie z bezpiecznika 5 - kabel ten łączony jest we tyczce 14 pinowej obok pompy ABS - pin 11
pin 2 - brązowy - masa
pin 3 - brązowo/niebieski idzie poprzez wtyczkę 14 pinową (jw) pin 12 - idzie do licznika pin 22 niebieskiej wtyczki
Pytanie czy takie podłączenie jest zawsze takie same bez względu na zamontowany licznik (jeśli czujnik poziomu oleju w misce występuje)?
Pytanie, zamienię licznik na FF CAN SE to jak jest z podłączeniem tego oraz czy trzeba będzie coś kodować?
EDIT
Przytoczę jeden z postów kolegi Qto,
pin 1 - żółto/czarny - zasilanie z bezpiecznika 5 - kabel ten łączony jest we tyczce 14 pinowej obok pompy ABS - pin 11
pin 2 - brązowy - masa
pin 3 - brązowo/niebieski idzie poprzez wtyczkę 14 pinową (jw) pin 12 - idzie do licznika pin 22 niebieskiej wtyczki
Pytanie czy takie podłączenie jest zawsze takie same bez względu na zamontowany licznik (jeśli czujnik poziomu oleju w misce występuje)?
-
- Forum Master
- Posty: 1381
- Rejestracja: czw mar 22, 2012 09:50
- Lokalizacja: WOT
- Auto: Bora
- Silnik: ARL
Kącik posiadaczy MK4
Ogólnie kodowanie jest inne z czujnikiem i bez,ale być może kupisz licznik który był w aucie z czujnikiem i nie będziesz musiał kodować.G0 Karcio pisze: oraz czy trzeba będzie coś kodować?
- G0 Karcio
- ..::VWGolfExclusiveEdition::..
- Posty: 1667
- Rejestracja: wt lip 21, 2009 17:32
- Lokalizacja: Gdynia/Elbląg
- Auto: Był: Volkswagen Golf IV GTI TDI Exclusive
Aktualnie: Brak
W planie: Volkswagen Golf IV VR6 2.8 może 3.2 - Silnik: AHF
Kącik posiadaczy MK4
OK to ogarnę najpierw licznik a potem będę pytał o kodowanie itp. Ale jeszcze jedno. Jesli nie mam czujnika w misce to FIS komunikuje mnie, że hest mało oleju w silniku a jeśli założę miskę z czujnikiem to FIS będzie mnie informował, że mam mało oleju w misce, a czy poinformuje jak będzie mało oleju w silniku? Csy jak jedno to nie drugie?
Re: Kącik posiadaczy MK4
Teraz Cię informuje tylko o niskim ciśnieniu.G0 Karcio pisze:OK to ogarnę najpierw licznik a potem będę pytał o kodowanie itp. Ale jeszcze jedno. Jesli nie mam czujnika w misce to FIS komunikuje mnie, że hest mało oleju w silniku a jeśli założę miskę z czujnikiem to FIS będzie mnie informował, że mam mało oleju w misce, a czy poinformuje jak będzie mało oleju w silniku? Csy jak jedno to nie drugie?
- G0 Karcio
- ..::VWGolfExclusiveEdition::..
- Posty: 1667
- Rejestracja: wt lip 21, 2009 17:32
- Lokalizacja: Gdynia/Elbląg
- Auto: Był: Volkswagen Golf IV GTI TDI Exclusive
Aktualnie: Brak
W planie: Volkswagen Golf IV VR6 2.8 może 3.2 - Silnik: AHF
Kącik posiadaczy MK4
cinek2004, a po podłącxeniu michy z czujnikiem będzie imformował o niskim ciśnieniu kontrolką żółtą a kontrolką czerwoną o niskim stanie oleju w misce?
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK4
nie ma czegoś takiego jak poziom oleju w silniku i poziom oleju w misce...o niskim stanie oleju informuje żółta kontrolka na podstawie odczytu z czujnika w misce, o nieprawidłowym ciśnieniu informuje kontrolka czerwona na podstawi odczytu czujnika w bloku silnika
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości