Jeśli chcesz zrobić to od jednej strony...to chyba od strony klapy łatwiej. Jedna opcja to rozbieranie klapy a druga słupków C z demontażem pasów + bujanie się z podsufitką (aby dostać się do prawej wiązki).
Opcja, którą ja wybrałem wiąże się z rozbieraniem z obydwóch stron.
Ja wyciągałem całe wiązki z auta i na spokojnie w domu poskładałem. Po zdjęciu gum okazało się, że niektóre kabelki mają pękniętą izolację, kabelek od grzania szyby był w połowie przerwany. Na stole dało się to zrobić zdecydowanie solidniej niż na aucie. Uszkodzone fragmenty przewodów zostały wycięte i wstawione kawałki dobrych kabelków o identycznych przekrojach i kolorach...wstawione w taki sposób, że jedno łączenie jest w budzie a drugie w klapie - ważne aby łączeń nie robić w gumie i nie używać tam izolacji bo pogrubianie czy usztywnianie wiązki w tym miejscu doprowadzi do szybkiego jej uszkodzenia. Po wymianie kabelków wiązkę zaizolowałem jak w oryginale, pozakładałem nowe gumy, psiknąłem do środka trochę silikonu w spreju i założyłem wiązki na auto - wsio działa jak nowe
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)