Witam, kupiłem golfa 6R z uszkodzonym silnikiem (dziura w tłoku).
A wiec, silnik rozebralem, tłok wymieniłem złożyłem wszystko.. silnik odpalił pracował bardzo ładnie.
Po przejechaniu 20KM wystąpiły te same objawy, czyli jak przed wymiana tłoka, jakby znowu się uszkodził.
Czy macie jakieś pomysły, co może uszkadzać motor?
(Samochód jest po profesjonalnym chip tuningu, 350)
Tutaj zdjęcie tłoka jak wyglądał przed wymiana.
Golf 6 R20
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- pinstonvw
- Gadatliwa bestia
- Posty: 805
- Rejestracja: śr sty 27, 2010 00:33
- Lokalizacja: Bogatynia
- Kontakt:
Golf 6 R20
Czy ECU rejestruje jakieś błędy? Jedyne co przychodzi na myśl to lejący wtryskiwacz w połączeniu ze spalaniem stukowym. Na tę chwilę przydałby się endoskop warsztatowy żeby zaglądnąć do wnętrza cylindra bez zdejmowania głowicy.
...
Golf 6 R20
W benzynie to raczej uboga mieszanka. Tak czy inaczej czujniki stuku oraz wtryskiwacze do sprawdzenia. Przebadać również warto ciśnienie na listwie i czy przypadkiem nie są wycięte "tablice" z ECU po tym całym tuninigu.
________________________________________________________________________________
Było: VW Passat B4 Variant GL 1.9 TDI 1Z '96
Jest: VW Passat B6 Sedan Comfortline 1.4 TSI CAXA '09
Było: VW Passat B4 Variant GL 1.9 TDI 1Z '96
Jest: VW Passat B6 Sedan Comfortline 1.4 TSI CAXA '09
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości