Tryb Awaryjny pedału gazu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Tryb Awaryjny pedału gazu
Siemka. Problem polega na trybie awaryjnym. Błąd czujnik2 pedała przyspieszenia za wysoki.
3 pedały kupione, przepustnica się adaptuje. Wtyczka w podszybiu sprawdzana kontaktem zapsikana. Komputer grzany w domu nadal nic. Pomóżcie już tak mam z 3 miesiące 2.8 4 motion 204 km 2000rok
3 pedały kupione, przepustnica się adaptuje. Wtyczka w podszybiu sprawdzana kontaktem zapsikana. Komputer grzany w domu nadal nic. Pomóżcie już tak mam z 3 miesiące 2.8 4 motion 204 km 2000rok
Tryb Awaryjny pedału gazu
Sprawdź miernikiem opor wiązki elektrycznej na kino pedał sterownik silnika.
Tryb Awaryjny pedału gazu
Dokładnie. Opór każdego przewodu max 1,5 ohma i O ohm pomiędzy poszczególnymi przewodami / pinami we wtyczkach.
Tryb Awaryjny pedału gazu
Chłopaki mi sprawdzali bo bardziej obeznani w przewodach i mówią że wszystkie kable są okej. Jakiś pomysł jeszcze?
Tryb Awaryjny pedału gazu
Skoro instalacja ok i podmiana pedału też nic nie daje to wskazuje na uszkodzony sterownik...
Tryb Awaryjny pedału gazu
A jeśli odłącze Pedal gazu i błąd znika to nadal może być wina sterownika?
- Garrison
- Forum Master
- Posty: 1450
- Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Leon 5F Xperience
- Silnik: CZCA
Re: Tryb Awaryjny pedału gazu
Na chłopski rozum, odłączając pedał urywasz komunikację i wtedy powinien pojawić się błąd. To wygląda jakby coś się przestawiło i widziało gaz pomimo jego nieobecności.Krisu123 pisze:A jeśli odłącze Pedal gazu i błąd znika to nadal może być wina sterownika?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości