Cześć
Pacjent 1.9 tdi ASV 2003 R
Zauważyłem jakiś dziwny problem bo od pewnego czasu gdy studzę turbo powyżej 2 min to silnik twardo gaśnie. Ale od początku
Gdy zgaszę po chwili od zatrzymania się to bardzo gładko staje, bez wstrząsów itp. Jednak gdy pochodzi ok 2-3 minut na jałowym to czuć, że silnik łapie lekkie wibracje i gdy w tym momencie go zgaszę to wyłączenie można porównać do wyłączenia z niesprawną klapą gaszącą. Zrobiłem test i po 2 min przed wyłączeniem dodałem lekko gazu i jak wróciło do 850 obrotów to wyłączyłem i było OK. Za to jak nacisnąłem hamulec kilka razy przed zgaszeniem to gaśnie jak wyżej czyli twardo po 2-3 min
Ma ktoś pomysł dlaczego tak się dzieje? W lato tak się nie działo chociaż nie wiem czy to od temperatury zależy. Czy to może być dawka paliwa czy też niesprawna pompa vacum?
Nie wiem czy ma to znaczenie ale rano przed odpaleniem pedał hamulca jest bardzo twardy - tak jakby nie było podciśnienia w serwo. Więcej objawów nie zauważyłem - jakiś problemów z mocą czy innych nie ma. Po prostu wcześniej nie było takiego twardego wyłączania silnika. Zacząć od sprawdzenia podciśnień?>
Twardo gaśnie gdy pohodzi trochę na jałowych, wibracje
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Twardo gaśnie gdy pohodzi trochę na jałowych, wibracje
Golf MK3 by killah : viewtopic.php?p=3276083#3276083 - RIP
Passat B3 Daily Car by killah : viewtopic.php?f=91&t=558831 - SOLD
Passat B3 Daily Car by killah : viewtopic.php?f=91&t=558831 - SOLD
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2733
- Rejestracja: pn lis 05, 2012 00:35
- Lokalizacja: Oborniki wlkp.
Twardo gaśnie gdy pohodzi trochę na jałowych, wibracje
tak wszystkie wężyki szczególnie ten co idzie do serwa z pompy no i ten do klapy gaszącejkillah pisze:Zacząć od sprawdzenia podciśnień?
Twardo gaśnie gdy pohodzi trochę na jałowych, wibracje
Wężyki wszystkie wymieniałem przy ostatniej awarii doładowania. Wszystkie silikony i powinny być raczej szczelne. Ale miernik vacum już do mnie idzie i dam znać co i jak.
Golf MK3 by killah : viewtopic.php?p=3276083#3276083 - RIP
Passat B3 Daily Car by killah : viewtopic.php?f=91&t=558831 - SOLD
Passat B3 Daily Car by killah : viewtopic.php?f=91&t=558831 - SOLD
- ROBAL_26
- Gadatliwa bestia
- Posty: 734
- Rejestracja: ndz lip 20, 2014 18:50
- Lokalizacja: Karsibór k.Wałcza
Twardo gaśnie gdy pohodzi trochę na jałowych, wibracje
killah, może kończy się pompa vacu i nie wytwarza odpowiedniego podciśnienia ,ale sprawdź to przyrządem jak dotrze do ciebie .ok
Był ATD 101KM 240NM jest ARL+ 185KM 371NM
Twardo gaśnie gdy pohodzi trochę na jałowych, wibracje
Siema
No więc zrobiłem pomiary. Proszę o opinię nt kondycji pompy
Poniższy filmik obrazuje zachowanie po wpięciu w kruciec przy wężyku do serwo. Sterowanie turbo itp odłączone
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=47Y5XTk ... e=youtu.be[/youtube]
Za to na tym filmiku miernik podpięty w cały układ. Podciśnienie ucieka na zaworkach n75 i tym drugim. Gdy je odpiąłem i zaślepiłem to układ trzymał podciśnienie. Nie wiem czy to normalne. N75 mam nowy
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=LFUSvnN ... e=youtu.be[/youtube]
Czy taka pompa może powodować złe zachowanie klapy gaszącej?
No więc zrobiłem pomiary. Proszę o opinię nt kondycji pompy
Poniższy filmik obrazuje zachowanie po wpięciu w kruciec przy wężyku do serwo. Sterowanie turbo itp odłączone
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=47Y5XTk ... e=youtu.be[/youtube]
Za to na tym filmiku miernik podpięty w cały układ. Podciśnienie ucieka na zaworkach n75 i tym drugim. Gdy je odpiąłem i zaślepiłem to układ trzymał podciśnienie. Nie wiem czy to normalne. N75 mam nowy
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=LFUSvnN ... e=youtu.be[/youtube]
Czy taka pompa może powodować złe zachowanie klapy gaszącej?
Golf MK3 by killah : viewtopic.php?p=3276083#3276083 - RIP
Passat B3 Daily Car by killah : viewtopic.php?f=91&t=558831 - SOLD
Passat B3 Daily Car by killah : viewtopic.php?f=91&t=558831 - SOLD
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 184 gości