ja nie psioczę, wczoraj dla odmiany pojechałem sobie do pracy Aygo 1.0 i też dojechałem całkiem przyjemnie a jakoś szczególnie blisko nie mam, bo 65 kmPiasek pisze: wykorzystać zamiast psioczyć że wolnyssak nie jedzie.
***Kupujemy używany samochód - informacje pytania, porady***
Moderatorzy: palio, jhosef, VIP
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10573
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Re: ***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Piasek Rzadko Ci odpisuje, bo nie lubię wkładać kija w mrowisko ale pier*** jak potłuczony od co najmniej 100 stron...
Wrzucasz wszystkich kierowców i wszystkie nowe auta oraz silniki do jednego worka - Ty najlepszy kierowca, a każdy inny się nie zna i nie potrafi jeździć, Ty masz najpancerniejszy silnik i będziesz nim jeździł na oryginalnym sprzęgle, turbinie, wtryskach, pompkach, żarówkach i dywanikach do 2050 roku, gdy zgnije, ale wszyscy inni to imbecyle w za drogich, za skomplikowanych autach, za którymi musi jechać laweta co by było szybciej do ASO...
Z tą jazdą na niskich obrotach to też teoria chyba dosłownie o kierowcach stosujących eko-driving. Nawet moja druga połówka, nie będąc pouczaną co do jazdy na odpowiednich obrotach, prędzej "przepiłuje" na 3.500 niż wrzuci następny bieg aby dusić się na 1800 rpm.
Ja sam staram się jeździć na nie mniej jak 2100, chyba, że hamuję silnikiem ale spalanie jest wtedy o te 0.5-1.0 litr większe. Coś za coś.
Wrzucasz wszystkich kierowców i wszystkie nowe auta oraz silniki do jednego worka - Ty najlepszy kierowca, a każdy inny się nie zna i nie potrafi jeździć, Ty masz najpancerniejszy silnik i będziesz nim jeździł na oryginalnym sprzęgle, turbinie, wtryskach, pompkach, żarówkach i dywanikach do 2050 roku, gdy zgnije, ale wszyscy inni to imbecyle w za drogich, za skomplikowanych autach, za którymi musi jechać laweta co by było szybciej do ASO...
Z tą jazdą na niskich obrotach to też teoria chyba dosłownie o kierowcach stosujących eko-driving. Nawet moja druga połówka, nie będąc pouczaną co do jazdy na odpowiednich obrotach, prędzej "przepiłuje" na 3.500 niż wrzuci następny bieg aby dusić się na 1800 rpm.
Ja sam staram się jeździć na nie mniej jak 2100, chyba, że hamuję silnikiem ale spalanie jest wtedy o te 0.5-1.0 litr większe. Coś za coś.
________________________________________________________________________________
Było: VW Passat B4 Variant GL 1.9 TDI 1Z '96
Jest: VW Passat B6 Sedan Comfortline 1.4 TSI CAXA '09
Było: VW Passat B4 Variant GL 1.9 TDI 1Z '96
Jest: VW Passat B6 Sedan Comfortline 1.4 TSI CAXA '09
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
A ty może jakiejś meliski se naparz bo widzę coś ci się udzieliło i próbujesz upuścić ciśnienie wymyślając jakieś historie.
Najgorzej jak komuś z braku merytorycznych argumentów niezbędnych do dyskusji zaczynają puszczać nerwy i jakieś osobiste podjazdy zaczyna uprawiać.
Najgorzej jak komuś z braku merytorycznych argumentów niezbędnych do dyskusji zaczynają puszczać nerwy i jakieś osobiste podjazdy zaczyna uprawiać.
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
Re: ***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Aby mały silnik 16V miał pazur trzeba jechać w przedziale 3500-5000 rpm. Niestety wówczas spalanie ma się nijak do katalogowego bo rośnie 2x.dreyfus pisze:Barton_, Piszesz bzdury, thalia jest lekka i daje radę z tym silnikiem, przejedź się 1.2...
Można też przed każdym wyprzedzaniem wachlować biegami... i kręcić do 5000 obrotów, efekt jw.
Przewagą diesla jest to, że bez redukcji rwie do przodu.
Drugą przewagą diesla jest to, że odczucia z jazdy w porównaniu do benzyny o zbliżonej mocy i pojemności są zdecydowanie lepsze.
Co do zaturbionych benzyn o dużej pojemności to niestety we współczesnych autach inna półka cenowa. Instalacja gazowa do nich to też często spory wydatek a bywa, że i wyzwanie dla gazownika.
________________________
Wysłane ze schabowego przy użyciu widelca.
Wysłane ze schabowego przy użyciu widelca.
Re: ***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
... to przeczytaj swoje posty i odnieś to do mojego.Piasek pisze:A ty może jakiejś meliski se naparz bo widzę coś ci się udzieliło i próbujesz upuścić ciśnienie wymyślając jakieś historie.
Najgorzej jak komuś z braku merytorycznych argumentów niezbędnych do dyskusji zaczynają puszczać nerwy i jakieś osobiste podjazdy zaczyna uprawiać.
Merytoryczne treści próbowano tu już Ci wiele razy przekazać, a i tak jak grochem o ścianę.
________________________________________________________________________________
Było: VW Passat B4 Variant GL 1.9 TDI 1Z '96
Jest: VW Passat B6 Sedan Comfortline 1.4 TSI CAXA '09
Było: VW Passat B4 Variant GL 1.9 TDI 1Z '96
Jest: VW Passat B6 Sedan Comfortline 1.4 TSI CAXA '09
-
- Nowicjusz
- Posty: 18
- Rejestracja: śr sty 03, 2018 15:48
- Lokalizacja: Kraków
Re: ***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Gdyby ktoś był ciekawy....doggie pisze: (...) autor wątku nie chce Exeo, chce Mk7. (...)
W piątek miałem okazję przejechać się technicznym bliźniakiem MK7 czyli Octavią III 2.0tdi kombi i prawie się zakochałem. Różnica na + praktycznie pod każdym względem jeżeli chodzi o A4B7. Przede wszystkim wyciszenie - szumy toczenia w zakresie do 100km/h praktycznie niesłyszalne, silnik cicho pracuje - ciszej niż np. w Lagunie III 2.0dci , szumy wiatru niesłyszalne praktycznie do 140-150km/h (jazda 160-180km/h nie męczy), zawieszenia nie słychać mimo, że Octavia którą jeździłem ma 2 lata i 115kkm nalatane, fajne sprężyste zawieszenie, skuteczne hamulce, jedyny minus który zauważyłem to jakieś rachityczne ramiona wycieraczek, które się wyginają od samego wycierania szyby spryskanej spryskiwaczem.
Jeżeli Golf jest jeszcze lepiej wykonany niż Octavia - a może tak być chociażby po tym co zauważyłem, że niektóre (wszystkie? zależnie od wersji wyposażenia?) MK7 mają wyściełaną wnękę koła zapasowego, a w Octavii jest goła blacha - to powinno być jeszcze lepiej. Jeżeli moje podejrzenia się sprawdzą i dorwę MK7 do jazdy próbnej to będzie to złoty środek którego szukałem
Wg. testu dostępnego na Auto Motor und Sport.de porównania Octavii III 2.0tdi 4x4 Dsg i Golfa MK7 2.0tdi 4x4 6MT pomiary głośności wychodzą tak:
Octavia / Golf
przy 80 km/h : 66 dB(A) / 67 dB(A)
przy 100 km/h : 67 dB(A) / 68 dB(A)
przy 130 km/h : 70 dB(A) / 71 dB(A)
przy 160 km/h : 74 dB(A) / 73 dB(A)
na postoju / max. głośność 47 / 75 dB(A) 44 / 74 dB(A)
na postoju / podczas jazdy (wg. producenta) 70 / 70 dB(A) 69 / 72 dB(A)
link https://www.auto-motor-und-sport.de/ver ... 35036.html
Miłośnik ciszy...
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Takie detale jak właśnie tapicerowane schowki czy wygłuszane wnęki w bagażniku to właśnie w Golfie świetna robota. Nie gorzej jak w A3, choć ten ma materiały zupełnie z innej ligi (przynajmniej egzemplarz w jakim siedziałem w salonie, bo tylko z takim miałem do czynienia). Seat Leon III jest jak dla mnie pomiędzy VW i Skodą, ale z kilkoma zapożyczeniami z Audi (zegary).
Porównanie go do Laguny III, nawet mimo, że to auto o klasę wyższe ale jednak o ponad 10 lat starsze konstrukcyjnie z oczywistych względów wychodzi niekorzystnie dla Renault ale to nie jest złe auto, choć trochę ciasne.
Tak czy inaczej, co by nie mówić motoryzacja poszła do przodu i w porównaniu B7 do Golf 7 porównujemy auta technologicznie odległe od siebie o 13 lat!
Co do wnętrza jeszcze i wygłuszeń - w Golfie 7 na 100% jest tak w Comfortline i Highline. Trendline jednak może mieć to wykonane nieco gorzej.
Porównanie go do Laguny III, nawet mimo, że to auto o klasę wyższe ale jednak o ponad 10 lat starsze konstrukcyjnie z oczywistych względów wychodzi niekorzystnie dla Renault ale to nie jest złe auto, choć trochę ciasne.
Tak czy inaczej, co by nie mówić motoryzacja poszła do przodu i w porównaniu B7 do Golf 7 porównujemy auta technologicznie odległe od siebie o 13 lat!
Co do wnętrza jeszcze i wygłuszeń - w Golfie 7 na 100% jest tak w Comfortline i Highline. Trendline jednak może mieć to wykonane nieco gorzej.
________________________________________________________________________________
Było: VW Passat B4 Variant GL 1.9 TDI 1Z '96
Jest: VW Passat B6 Sedan Comfortline 1.4 TSI CAXA '09
Było: VW Passat B4 Variant GL 1.9 TDI 1Z '96
Jest: VW Passat B6 Sedan Comfortline 1.4 TSI CAXA '09
-
- Nowicjusz
- Posty: 18
- Rejestracja: śr sty 03, 2018 15:48
- Lokalizacja: Kraków
Re: ***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Rozmawiałem ostatnio z ludźmi pracującymi w jednej z fabryk w PL dostarczającej elementy do grupy VW i z tego co mówią, to do VW/Seat/Skoda idą te same komponenty (np. Golf/Leon/Octavia), różnice są owszem dla Audi. Chociaż są modele Audi które korzystają z tych samych podzespołów co "tańsze" modele koncernu. Generalnie jednak dla Audi materiały, pasowania, tolerancje etc. są z wyższej półki i pilnowane są ze szczególną uwagą. Nie mogę pisać o szczegółach żeby nie było podpadziochy (praca dla przemysłu ma swoje plusy)radekrp90 pisze:Takie detale jak właśnie tapicerowane schowki czy wygłuszane wnęki w bagażniku to właśnie w Golfie świetna robota. Nie gorzej jak w A3, choć ten ma materiały zupełnie z innej ligi (przynajmniej egzemplarz w jakim siedziałem w salonie, bo tylko z takim miałem do czynienia). Seat Leon III jest jak dla mnie pomiędzy VW i Skodą, ale z kilkoma zapożyczeniami z Audi (zegary).
Porównanie go do Laguny III, nawet mimo, że to auto o klasę wyższe ale jednak o ponad 10 lat starsze konstrukcyjnie z oczywistych względów wychodzi niekorzystnie dla Renault ale to nie jest złe auto, choć trochę ciasne.
Tak czy inaczej, co by nie mówić motoryzacja poszła do przodu i w porównaniu B7 do Golf 7 porównujemy auta technologicznie odległe od siebie o 13 lat!
Co do wnętrza jeszcze i wygłuszeń - w Golfie 7 na 100% jest tak w Comfortline i Highline. Trendline jednak może mieć to wykonane nieco gorzej.
Oczywiście czas robi swoje, każdy kolejny model jest lepszy, większy etc. Natomiast ja nie odczułem żeby w Lagunie III było ciasno. W porównaniu do A4B7 to duże auto. Szczególnie z przodu na szerokość i przestrzeń - np. sięgnięcie do schowka z fotela kierowcy wymaga ode mnie sporego sięgnięcia do przodu.
Miłośnik ciszy...
Re: ***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Większy - tak, lepszy - nie. po roku 2K skończyła się inżynieria produktu. Teraz jest inżynieria postarzania produktu i planowania awarii.countryfan pisze:...Oczywiście czas robi swoje, każdy kolejny model jest lepszy, większy etc.
Owszem, 11cm dłuższe. Taka różnica długości czyni porównanie lekko nietrafionym.countryfan pisze:...nie odczułem żeby w Lagunie III było ciasno. W porównaniu do A4B7 to duże auto.
________________________
Wysłane ze schabowego przy użyciu widelca.
Wysłane ze schabowego przy użyciu widelca.
-
- Nowicjusz
- Posty: 18
- Rejestracja: śr sty 03, 2018 15:48
- Lokalizacja: Kraków
Re: ***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Odniosłem sie do tegoBarton_ pisze:Owszem, 11cm dłuższe. Taka różnica długości czyni porównanie lekko nietrafionym.countryfan pisze:...nie odczułem żeby w Lagunie III było ciasno. W porównaniu do A4B7 to duże auto.
Renault ale to nie jest złe auto, choć trochę ciasne
Miłośnik ciszy...
Re: ***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Dla pasażerów ok, ale na bagaże (jak na kombi) miejsca za dużo nie ma. I nie jest to tylko moja opinia Ale samo auto bardzo przyjemne i gdyby nie opinia o L.II to zapewne miało by większe wzięcie jako nowe.countryfan pisze:Odniosłem sie do tegoBarton_ pisze:Owszem, 11cm dłuższe. Taka różnica długości czyni porównanie lekko nietrafionym.countryfan pisze:...nie odczułem żeby w Lagunie III było ciasno. W porównaniu do A4B7 to duże auto.Renault ale to nie jest złe auto, choć trochę ciasne
________________________________________________________________________________
Było: VW Passat B4 Variant GL 1.9 TDI 1Z '96
Jest: VW Passat B6 Sedan Comfortline 1.4 TSI CAXA '09
Było: VW Passat B4 Variant GL 1.9 TDI 1Z '96
Jest: VW Passat B6 Sedan Comfortline 1.4 TSI CAXA '09
Re: ***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Pytanie bardziej do rozeznanych na rynku.
Kupię jakiegoś avanta (A4B7/A6C6) w automacie 1.8T quattro do 35k? W przyzwoitym stanie rzecz jasna.
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Kupię jakiegoś avanta (A4B7/A6C6) w automacie 1.8T quattro do 35k? W przyzwoitym stanie rzecz jasna.
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
- kw
- Forum Master
- Posty: 1336
- Rejestracja: pn maja 03, 2010 17:23
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: BMW 330i
- Silnik: B48
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Tak ale trochę bez sensu, to dalej poliftowa b6, za 35 tysi?Repo pisze:A4B7
Nie było 1.8t w c6Repo pisze:A6C6
Było: Polo 86c2f 1.0 LPG
Był: Golf 1.9 TDI ALH
Była: BMW E91 318d + chip
Jest: BMW F30 318d + chip, BMW G20 msport 258 ps
Był: Golf 1.9 TDI ALH
Była: BMW E91 318d + chip
Jest: BMW F30 318d + chip, BMW G20 msport 258 ps
Re: ***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Nie wiedziałem że nie było w C6. W skrócie szukam avanta w quattro I w automacie, z silnikiem który z wielką chęcią przyjmie LPG, 1.8t zbiera bardzo fajne opinie i mi też się dobrze takim jeździło, tyle że w innej budzie.
Który zatem silnik będzie się nadawał? Naciskam na PB ze względu na niezbyt dalekie odcinki, przynajmniej nie często, a jeśli już to prędzej w lecie
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Który zatem silnik będzie się nadawał? Naciskam na PB ze względu na niezbyt dalekie odcinki, przynajmniej nie często, a jeśli już to prędzej w lecie
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości