Seryjne ciśnienie doładowania w 1.8T

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
saker
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: śr gru 23, 2009 12:41
Lokalizacja: zkatowni

Seryjne ciśnienie doładowania w 1.8T

Post autor: saker » ndz lis 27, 2011 16:36

masz 150
a turbo takie same jak w leonie 180
AUM ma taki sam osprzęt jak 180 tylko jest fabrycznie zamulony na 150
jak sie mysle prosze poprawić



Zakatek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: pn lut 13, 2017 23:22

Re: Seryjne ciśnienie doładowania w 1.8T

Post autor: Zakatek » wt sty 09, 2018 09:40

Mam silniczek 1.8t awu(chyba seria 150km), siedzi tam turbinka k03s. Robilem logi dynamiczne na 2 biegu od 1.5k obr. Z butem do czerwonego pola, na 3-ce to samo. Wyszlo mi ze przy ~4k obrotow mam doladowanie zadane i obecne0.75b. Mozliwe ze mam program, czy moze to byc cos jeszcze?

Robilem te logi, bo turbo miedzy 3k-4k obr. Jakby opuszcza ciśnienie. Mozliwe ze mi przeladowuje i dlatego czuję ze nierowno przyśpiesza. Gdzie szukac przyczyny? Czy uwalony n75 moze powodowac niewielkie przeładowanie 0.75b zamiast 0.6b?



Pastusiak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1048
Rejestracja: pt mar 13, 2015 23:56
Auto: VW
Silnik: 1,8T

Seryjne ciśnienie doładowania w 1.8T

Post autor: Pastusiak » śr sty 10, 2018 18:33

Może dziurawy dolot? albo sztanga wypracowana przy turbinie? Sprawdź czy się swobodnie porusza i można ją ręką przesunąć.

No i nie chce wprowadzać w błąd ale jak masz turbo K03s to zawsze trochę lepiej pójdzie w górę boost, także może z tego różnica wynika, ale głowy nie daje. Z resztą na takim turbo po programie to i 1 bar może wyjść i 190 koni+ więc chyba niekoniecznie program musi być.



Zakatek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: pn lut 13, 2017 23:22

Seryjne ciśnienie doładowania w 1.8T

Post autor: Zakatek » śr sty 10, 2018 20:37

Seryjnie to autko ma 150km i turbinkę K03s. Dlatego się dziwię ze pompuje za dużo. Dolot raczej odpada juz(mam nadzieję) doprowadzilem go do pelnej szczelności - kompresorem sprawdzane. Wywalona pompa sai i te zaworki n112 i n18(chyba). Dv nowy, stary został tylko n75. Sztanga nowa, bo turbika jest nowiusieńka. W sumie to problem pojawił się po wymianie turbiny.



Awatar użytkownika
majic
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 241
Rejestracja: wt gru 09, 2008 18:31
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Seryjne ciśnienie doładowania w 1.8T

Post autor: majic » czw sty 11, 2018 17:43

Zakatek, gruszka trzyma cisnienie? Przewod powietrzny do gruszki ( actuatora ) jest szczelny?


Moja dwudziestka 20VT:
viewtopic.php?f=88&t=473958

ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości