masz 150
a turbo takie same jak w leonie 180
AUM ma taki sam osprzęt jak 180 tylko jest fabrycznie zamulony na 150
jak sie mysle prosze poprawić
Seryjne ciśnienie doładowania w 1.8T
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Re: Seryjne ciśnienie doładowania w 1.8T
Mam silniczek 1.8t awu(chyba seria 150km), siedzi tam turbinka k03s. Robilem logi dynamiczne na 2 biegu od 1.5k obr. Z butem do czerwonego pola, na 3-ce to samo. Wyszlo mi ze przy ~4k obrotow mam doladowanie zadane i obecne0.75b. Mozliwe ze mam program, czy moze to byc cos jeszcze?
Robilem te logi, bo turbo miedzy 3k-4k obr. Jakby opuszcza ciśnienie. Mozliwe ze mi przeladowuje i dlatego czuję ze nierowno przyśpiesza. Gdzie szukac przyczyny? Czy uwalony n75 moze powodowac niewielkie przeładowanie 0.75b zamiast 0.6b?
Robilem te logi, bo turbo miedzy 3k-4k obr. Jakby opuszcza ciśnienie. Mozliwe ze mi przeladowuje i dlatego czuję ze nierowno przyśpiesza. Gdzie szukac przyczyny? Czy uwalony n75 moze powodowac niewielkie przeładowanie 0.75b zamiast 0.6b?
Seryjne ciśnienie doładowania w 1.8T
Może dziurawy dolot? albo sztanga wypracowana przy turbinie? Sprawdź czy się swobodnie porusza i można ją ręką przesunąć.
No i nie chce wprowadzać w błąd ale jak masz turbo K03s to zawsze trochę lepiej pójdzie w górę boost, także może z tego różnica wynika, ale głowy nie daje. Z resztą na takim turbo po programie to i 1 bar może wyjść i 190 koni+ więc chyba niekoniecznie program musi być.
No i nie chce wprowadzać w błąd ale jak masz turbo K03s to zawsze trochę lepiej pójdzie w górę boost, także może z tego różnica wynika, ale głowy nie daje. Z resztą na takim turbo po programie to i 1 bar może wyjść i 190 koni+ więc chyba niekoniecznie program musi być.
Seryjne ciśnienie doładowania w 1.8T
Seryjnie to autko ma 150km i turbinkę K03s. Dlatego się dziwię ze pompuje za dużo. Dolot raczej odpada juz(mam nadzieję) doprowadzilem go do pelnej szczelności - kompresorem sprawdzane. Wywalona pompa sai i te zaworki n112 i n18(chyba). Dv nowy, stary został tylko n75. Sztanga nowa, bo turbika jest nowiusieńka. W sumie to problem pojawił się po wymianie turbiny.
Seryjne ciśnienie doładowania w 1.8T
Zakatek, gruszka trzyma cisnienie? Przewod powietrzny do gruszki ( actuatora ) jest szczelny?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości