Witam!
Mam dosyć nietypowy problem, otóż posiadam bore 2,3 v5 z 99' roku, kupiłem ją z licznikiem bez can (919), po podpięciu licznika z can i immo3 (1j0 920 946A) były problemy z kontrolką air bag ale znajomy jakimś kodowaniem ją wyłączył, generalnie licznik działa bez problemu, miga tylko kontolka kluczyka ponieważ pilot nie jest zakodowany do licznika (auto jest po swapie z 2,3 v5 150km na 2,3v5 170km i ma ściągnięte immo ze sterownika silnika tak więc odpala bez problemu). Wszystkie komunikaty na liczniku działają (np. otwarte drzwi kierowcy), ale jest inny problem. Gdy mam podpięty ten licznik z can to pobór prądu na wyłączonym silniku i zamkniętym aucie wynosi 0,48A więc za dużo, na starym liczniku bez can pobór jest prawidłowy czyli 0,02A, nr modułu komfortu to 1j0 959 799 AH. Po wyjęciu bezpiecznika nr 14 (do modułu komfortu) pobór również jest prawidłowy czyli 0,02A. Teraz pytanie jaki to może mieć związek z licznikiem? Dodam tylko, że podłączałem również licznik SE z mk4 1,8t 2001r i pobór tak samo duży czyli 0,48A.
Macie może jakiś pomysł co to może być ?
Czy przyczyną może być fakt, że licznik jest z immo3, a nie immo2?
Pozdrawiam
Problem z licznikiem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z licznikiem
jaki błąd jest w zegarze .
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Problem z licznikiem
Błędy w liczniku 1J0 920 946 A :
00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266)
30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent
01176 - Key
65-10 - Unauthorized - Intermittent
01177 - Engine Control Unit
64-10 - Not Currently Testable - Intermittent
00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266)
30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent
01176 - Key
65-10 - Unauthorized - Intermittent
01177 - Engine Control Unit
64-10 - Not Currently Testable - Intermittent
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 95 gości