Swap AKL na AGN 1.8 20v
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Swap AKL na AGN 1.8 20v
Witam.
Moje 1.6 AKL już powoli kończy żywotność bierze olej 1l na 1kkm, mam okazję kupić audi a3 z silnikiem 1.8 agn 20v cały samochód z uszkodzonym lekko przodem za 1500zł. Przekładkę zrobiłbym sam. Koledzy opłaca sie? Jest jeszcze problem samochód ma zabrany dowód rejestracyjny jak go wyzłomować? Kupić, zapłacić podatek, znaleźć złom który weźmie samą budę i z papierami z wyzłomowania do WK?
Dzięki za odpowiedź
Moje 1.6 AKL już powoli kończy żywotność bierze olej 1l na 1kkm, mam okazję kupić audi a3 z silnikiem 1.8 agn 20v cały samochód z uszkodzonym lekko przodem za 1500zł. Przekładkę zrobiłbym sam. Koledzy opłaca sie? Jest jeszcze problem samochód ma zabrany dowód rejestracyjny jak go wyzłomować? Kupić, zapłacić podatek, znaleźć złom który weźmie samą budę i z papierami z wyzłomowania do WK?
Dzięki za odpowiedź
Swap AKL na AGN 1.8 20v
Taki swap to kiepski interes. Lepiej poszukać jakiegoś 1,8t jak już. A jak się uprzesz na te audi to zawsze możesz wsadzić tam swoje 1,6. Dzisiaj silniki są jako części wymienne i teoretycznie można je przekładać choć powinno to odnotować się w karcie pojazdu.
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Swap AKL na AGN 1.8 20v
Pod warunkiem, że nie zmienia się pojemność, moc, rodzaj paliwa...nie wiem czy coś jeszcze. Robiłem ostatnio swap i nie jest to takie proste jak się wydaje.marcin7x5 pisze:Dzisiaj silniki są jako części wymienne i teoretycznie można je przekładać
Swap AKL na AGN 1.8 20v
Mozna swapowac ale chyba potrzebny kwit od mechanika ktory ma odpowiednie uprawnienia, przynajmniej tak mi powiedzial gosc na stacji diagnostycznej. A co do swapa to jak kolega wyzej lepiej juz 1.8t
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Swap AKL na AGN 1.8 20v
Jak nie 1.8t to 2.3...na zmianę na wolnossace 1.8 szkoda zachodu.
fire&fice, oczywiście że można. Szczegóły mogą się różnić w zależności od stacji diagnostycznej i wydziału komunikacji - wynika to z braku wiedzy urzędników. Potrzebny jest kwit od zakładu posiadającego uprawnienia do przeprowadzania tego typu zmian konstrukcyjnych i dowód pochodzenia/zakupu silnika.
fire&fice, oczywiście że można. Szczegóły mogą się różnić w zależności od stacji diagnostycznej i wydziału komunikacji - wynika to z braku wiedzy urzędników. Potrzebny jest kwit od zakładu posiadającego uprawnienia do przeprowadzania tego typu zmian konstrukcyjnych i dowód pochodzenia/zakupu silnika.
Swap AKL na AGN 1.8 20v
Jeżeli chłop chce mieć tylko auto do jazdy do pracy itp to poco mu 1,8 T lub 2,3 . Z 1,8 AGN mniej pracy przy swapie i jest sto razy lepsza jednostka od 1,6 AKL
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Swap AKL na AGN 1.8 20v
Biorąc pod uwagę zakres prac jakie musi przy tym zrobić to gra nie warta zachodu...nawet na zwykłe przejażdżki.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości