Mam problem z napinaczem w sowim golfie. Chciałem wymienić kompresor klimy(mój był uszkodzony), wyciągnąłem stary a nie zablokowałem napinacza PK i pasek się naciągnął tak, że nie mogę teraz docisnąć nowego kompresora na dziury śrub.
Moje pytanie, jak się go "poluźnia"?
Jeżeli dobrze widzę, to mam taki napinacz
jak "poluźnić" napincz | 2.3 v5 AGZ
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
Re: jak "poluźnić" napincz | 2.3 v5 AGZ
Bobrozaur pisze:Mam problem z napinaczem w sowim golfie. Chciałem wymienić kompresor klimy(mój był uszkodzony), wyciągnąłem stary a nie zablokowałem napinacza PK i pasek się naciągnął tak, że nie mogę teraz docisnąć nowego kompresora na dziury śrub.
Moje pytanie, jak się go "poluźnia"?
Jeżeli dobrze widzę, to mam taki napinacz
tak to sie robi
- Bobrozaur
- Mały gagatek
- Posty: 98
- Rejestracja: pt kwie 28, 2017 10:14
- Lokalizacja: Milicz
- Auto: VW Golf IV 1.8t | VW Golf IV 2.3 VR5
- Kontakt:
jak "poluźnić" napincz | 2.3 v5 AGZ
Borys, niestety u mnie nie ma tam miejsca na wkrecenie sruby (jezeli o to Ci chodzilo)
wzialem klucz, zlapalem za nakretke i przesunalem z calym ramieniem.
ale dochodzilo tylko do pewnego momentu pozniej sie blokowalo a to bylo dla mnie za malo i cos mi nie paswoalo...
okazalo sie ze przy rozkrecaniu innych czesci wpadla mala sruba i ona blokowala dalszy obrót...
wzialem klucz, zlapalem za nakretke i przesunalem z calym ramieniem.
ale dochodzilo tylko do pewnego momentu pozniej sie blokowalo a to bylo dla mnie za malo i cos mi nie paswoalo...
okazalo sie ze przy rozkrecaniu innych czesci wpadla mala sruba i ona blokowala dalszy obrót...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 55 gości