sprawdź czy Lem robi te tulejki...jeśli tak, to śmiało bierzG0 Karcio pisze:albo Lemfordery?
Kącik posiadaczy MK4
Moderator: VIP
- Qto
 - _

 - Posty: 19379
 - Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
 - Lokalizacja: Guadalajara
 - Auto: MK 4
 - Silnik: ASZ
 - Kontakt:
 
Kącik posiadaczy MK4
część wycofana bez części zamiennej - także OEM nie kupisz.
			
									
									- G0 Karcio
 - ..::VWGolfExclusiveEdition::..

 - Posty: 1670
 - Rejestracja: wt lip 21, 2009 17:32
 - Lokalizacja: Gdynia/Elbląg
 - Auto: Był: Volkswagen Golf IV GTI TDI Exclusive (AHF)
Aktualnie: Brak
W planie: Volkswagen Golf IV VR6 2.8 - Silnik: AQP
 - Kontakt:
 
- 
				piotrek233
 - Forum Master

 - Posty: 1182
 - Rejestracja: wt wrz 11, 2007 19:09
 - Lokalizacja: Bielsko
 
Kącik posiadaczy MK4
W takim razie sensu nie ma dopłacać za przesyłkę , kupuje całe łączniki lemfordera
			
									
									- G0 Karcio
 - ..::VWGolfExclusiveEdition::..

 - Posty: 1670
 - Rejestracja: wt lip 21, 2009 17:32
 - Lokalizacja: Gdynia/Elbląg
 - Auto: Był: Volkswagen Golf IV GTI TDI Exclusive (AHF)
Aktualnie: Brak
W planie: Volkswagen Golf IV VR6 2.8 - Silnik: AQP
 - Kontakt:
 
Kącik posiadaczy MK4
Następne pytanie...mocowanie kupiłem z B5 pod zmieniarke i wzmacniacz DSP (tzn.to był cały komplet), to mocowanie nie będzie pasowało do mk4? Numer 3B9035493D.

			
									
									
- Garrison
 - Forum Master

 - Posty: 1450
 - Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
 - Lokalizacja: Wrocław
 - Auto: Leon 5F Xperience
 - Silnik: CZCA
 
Kącik posiadaczy MK4
Czy w Golfach III z silnikami AEA, ABU i AEE były takie same skrzynie? Dziś pewien serwis stwierdził, że w samochodzie rodzicielki trzeba wymienić sprzęgło (bo coś dziwnie zaczęło śmierdzieć) i życzą sobie za to 1000zł 
 Patrząc po kosztach zestawów to takiego SACHSa 200mm mógłbym mieć za niecałe 500zł. Ino w IC podają, że "GOLF/VENTO: ABU, POLO: AEA" i bądź to człowieku mądry 
Ja bym obstawiał, że się delikatnie przypaliło, bo mama jeszcze się nie przyzwyczaiła do nowego auta i rusza z 2000 obrotów
			
									
									Ja bym obstawiał, że się delikatnie przypaliło, bo mama jeszcze się nie przyzwyczaiła do nowego auta i rusza z 2000 obrotów
- Qto
 - _

 - Posty: 19379
 - Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
 - Lokalizacja: Guadalajara
 - Auto: MK 4
 - Silnik: ASZ
 - Kontakt:
 
Kącik posiadaczy MK4
Garrison, to że się przypaliło nic nie znaczy...jak się nie ślizga podczas jazdy, to normalnie jeździć. U mnie sprzęgło kiedyś zostało tak przyjarane, że następnego dnia było czuć smród na połowie osiedla...a podczas przypalania połowy tegoż osiedla nie było widać  
  Sprzęgło jeździło jeszcze 50kkm  
			
									
									- Garrison
 - Forum Master

 - Posty: 1450
 - Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
 - Lokalizacja: Wrocław
 - Auto: Leon 5F Xperience
 - Silnik: CZCA
 
Kącik posiadaczy MK4
No właśnie mówi, że normalnie pędziła i nic się nie działo. Dzisiaj odwiedzę to zobaczę sam co się dzieje. Przede wszystkim ww. ślizganie, bo rodzicielce raczej się takie rzeczy nie rzucają w oczy. Szczególnie, że to jej pierwsze auto z obrotomierzem i może myśleć, że tak ma być 
			
									
									- G0 Karcio
 - ..::VWGolfExclusiveEdition::..

 - Posty: 1670
 - Rejestracja: wt lip 21, 2009 17:32
 - Lokalizacja: Gdynia/Elbląg
 - Auto: Był: Volkswagen Golf IV GTI TDI Exclusive (AHF)
Aktualnie: Brak
W planie: Volkswagen Golf IV VR6 2.8 - Silnik: AQP
 - Kontakt:
 
Kącik posiadaczy MK4
Czy wychodziły schowki pasażera przystosowane pod uchwyt telefonu? W ETCe nie znalazłem więc trzeba sobie samemu otwory zrobić na uchwyt?
			
									
									- arekgroszek
 - Użytkownik

 - Posty: 409
 - Rejestracja: ndz gru 22, 2013 14:49
 - Lokalizacja: LOW CHOW
 - Auto: GOLF IV
 - Silnik: 1.8T
 - Kontakt:
 
Kącik posiadaczy MK4
Szukam osoby która ogarniała temat bixenonu w mk4 
 ogólnie mam wsio ogarnięte prócz jednej sprawy a mianowicie samej przesłony od soczewki. Problem jest taki, że się nie opuszcza gdy mignę długimi ale gdy podłączę żarówkę od seryjnych długich to normalnie opadają. Dołożyłem sobie taką oprawkę z żarówką 21W i śmigało dobrze no ale chciałbym bez tej żarówki to załatwić. Ori drogowe są jako halogen ponieważ będzie podłączony moduł do dziennych 
			
									
									- trepson_vlcrew
 - VAG ŁOWICZ

 - Posty: 3952
 - Rejestracja: śr gru 08, 2010 19:53
 - Lokalizacja: Łowicz
 
Kącik posiadaczy MK4
Czy serwo i pompa hamulowa w golfach jest ta sama. Chodzi mi czy pakując wielotłok musze zmieniać z mocniejszej wersji silnikowej (mam z 1.4 te graty)
			
									
									
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=413934
#vlcrew #bagged #12_5j #widebody #1.8t #custom #LY3D #mk4
- Qto
 - _

 - Posty: 19379
 - Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
 - Lokalizacja: Guadalajara
 - Auto: MK 4
 - Silnik: ASZ
 - Kontakt:
 
Kącik posiadaczy MK4
rodzaj serwa i pompy nie zależał od silnika...ale były cztery rodzaje jednego i drugiego:
- ABS mk20
- ABS/ESP mk20
- ABS mk60
- ABS/ESP mk60
także zmieniać nic nie musisz (choć wypadałoby żeby to miało ręce i nogi...ale nie na graty z mk4)...ja zmieniałem ESP mk20 na mk60 - ponoć lepiej ogarnia większe heble ale nie wiem ile w tym prawdy
			
									
									- ABS mk20
- ABS/ESP mk20
- ABS mk60
- ABS/ESP mk60
także zmieniać nic nie musisz (choć wypadałoby żeby to miało ręce i nogi...ale nie na graty z mk4)...ja zmieniałem ESP mk20 na mk60 - ponoć lepiej ogarnia większe heble ale nie wiem ile w tym prawdy
Kącik posiadaczy MK4
Nic nie musisz zmieniać, żeby to dobrze działało. Brat w A3 bez ESP i ASR zamontował z przodu 6-tłoczkowe zaciski z Porsche, a z tyłu 4-tłoczkowe. Wszystko bez problemu działa, a hamulce kosa.
			
									
									Mój Golf IV Generation - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=517692
Mercedes A208 CLK230
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P
						Mercedes A208 CLK230
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P
- 
				dany_47
 - Forum Master

 - Posty: 1026
 - Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
 - Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
 
Kącik posiadaczy MK4
Z Leona cupra R założysz heble plug & play. 
6 tłoków z przodu + 4 z tylu z porsche w aucie do stance'u śmiesznie będzie wyglądać
Pompa hamulcowa tak dla świętego spokoju to można by zestaw naprawczy w ASO kupić i wymienić uszczelnienia itp. OEM pompa daje rade nawet z 20 tłokami.
			
									
									6 tłoków z przodu + 4 z tylu z porsche w aucie do stance'u śmiesznie będzie wyglądać
Pompa hamulcowa tak dla świętego spokoju to można by zestaw naprawczy w ASO kupić i wymienić uszczelnienia itp. OEM pompa daje rade nawet z 20 tłokami.
Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm

Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
						
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
- trepson_vlcrew
 - VAG ŁOWICZ

 - Posty: 3952
 - Rejestracja: śr gru 08, 2010 19:53
 - Lokalizacja: Łowicz
 
Kącik posiadaczy MK4
Jak coś w planie mam 4 tłok z bmw e38 i tarcza 323 wiecej nie potrzeba dlatego wole spytać i się upewnić jak to wygląda.
			
									
									
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=413934
#vlcrew #bagged #12_5j #widebody #1.8t #custom #LY3D #mk4
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości
