Kącik posiadaczy MK4

Wymiana doświadczeń użytkowników poszczególnych modeli VW.

Moderator: VIP

Awatar użytkownika
Garrison
Forum Master
Forum Master
Posty: 1450
Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Leon 5F Xperience
Silnik: CZCA

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Garrison » śr gru 27, 2017 19:19

To w takim razie jeszcze ja zapytam, bo sytuacja się skomplikowała, a jazda zimą z uchylonymi szybami mi nie przypadła do gustu... Do mk4 wychodziło więcej, niż dwa rodzaje dmuchaw znajdujących się za schowkiem? Dwa rodzaje na pewno, bo klimatyzacja automatyczna i manualna. Pytanie, czy te do manualnej mogły się czymś między sobą różnić?
Qto pisze:
Garrison pisze:Odnośnie inspekcji, to moje obawy były uzasadnione! W pracy mamy Clio z 2008 roku bodajże. Kierowca nie zwracał uwagi na komunikaty i teraz trzeba wymienić czujnik położenia wału (no chyba, że się tylko zbiegło w czasie ) bo za żadne skarby nie odpali
bez jaj...
kumpel (także we francuzie) też miał gdzieś inspekcje...odliczanie doszło do "0" i następnego dnia rano nie miał powietrza w kole - normalnie pomyślałbym że to przez tego wkręta co był w oponie ale gdzież taki zbieg okoliczności...to na bank wina olewania serwisu
Ale daj się pośmiać człowiekowi, a nie tak serio wszystko :crazy:



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Qto » śr gru 27, 2017 20:50

G0 Karcio, heh...jest tyle pytań na które nie znam odpowiedzi :blush:

Garrison, No przecież ja też się śmieje :jezor: co masz za problem z tą dmuchawa?



Awatar użytkownika
Garrison
Forum Master
Forum Master
Posty: 1450
Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Leon 5F Xperience
Silnik: CZCA

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Garrison » śr gru 27, 2017 21:13

Qto pisze:G0 Karcio, heh...jest tyle pytań na które nie znam odpowiedzi :blush:

Garrison, No przecież ja też się śmieje :jezor: co masz za problem z tą dmuchawa?
W sierpniu przestała w ogóle dmuchać, ale walnąłem od spodu w schowek i działała (nie wiem skąd mi się wziął ten pomysł, ale podziałało). Stwierdziłem, że się przycięła i trzeba było ją rozruszać. Jakoś w wigilię sytuacja się zmieniła i nawiew zaczął wydawać dziwne dźwięki. Najpierw jak piszczący pasek alternatora, następnie zaczął brzmieć jak helikopter no i całkowicie zdechł :kac: Wszystko w ciągu kilku minut.



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Qto » śr gru 27, 2017 22:29

Garrison, to o czym mówisz jest we wszystkich autach takie samo...niezaleznie czy klima ręczna czy Climatronic. Zajrzyj do wentylatora...przeciez to dwa wkręty.



Awatar użytkownika
Garrison
Forum Master
Forum Master
Posty: 1450
Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Leon 5F Xperience
Silnik: CZCA

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Garrison » śr gru 27, 2017 22:35

Może tak być... Jeszcze tam nie zaglądałem mając na celu oględziny wentylatora, więc nie odnotowałem większości detali. Sugerowałem się tym co wyciągałem niedawno z Octavii 2, gdzie w związku z climatroniciem było to bardziej rozbudowane. Więcej kabli, rezystor (potocznie nazywany jeżem), na pewno wiesz o co chodzi :grin:



Awatar użytkownika
G0 Karcio
..::VWGolfExclusiveEdition::..
..::VWGolfExclusiveEdition::..
Posty: 1667
Rejestracja: wt lip 21, 2009 17:32
Lokalizacja: Gdynia/Elbląg
Auto: Był: Volkswagen Golf IV GTI TDI Exclusive
Aktualnie: Brak
W planie: Volkswagen Golf IV VR6 2.8 może 3.2
Silnik: AHF

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: G0 Karcio » czw gru 28, 2017 12:58

Siadła mi chłodnica. W ETCE moj Golf '98 dla AHF wyskakują 3 numery:
1J0121253N - chłodnica wody
1J0121253AD - chłodnica wody dla pojazdów ze wzmocnionym układem chłodzenia
1J0121253P - chłodnica wody dla pojazdów ze wzmocnionym układem chłodzenia
Nie chce się brać za rozbieranie jak nie mam drugiej chłodnicy zresztą zostawię to mechanikowi. Skąd mam wiedzieć jaka z powyższych u mnie siedzi? Numer zapewne ukryty. Dodam, że wymiary tych 3 chłodnic są takie same. Co się stanie jeśli mam np.ze wzmocnionym układem chłodsenia a zakupię tę pierwszą? Może różnica tkwi w średnicy wężyków do niej pociągniętych?



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Qto » czw gru 28, 2017 13:40

G0 Karcio, planujesz kupno oryginału? Jeśli nie, to informacje o których piszesz za pewne będą zbędne.
Średnica przyłączen jest taka sama...zakladalem ostatnio chłodnice z AQN do ASZ używając niektórych części z APE



Awatar użytkownika
G0 Karcio
..::VWGolfExclusiveEdition::..
..::VWGolfExclusiveEdition::..
Posty: 1667
Rejestracja: wt lip 21, 2009 17:32
Lokalizacja: Gdynia/Elbląg
Auto: Był: Volkswagen Golf IV GTI TDI Exclusive
Aktualnie: Brak
W planie: Volkswagen Golf IV VR6 2.8 może 3.2
Silnik: AHF

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: G0 Karcio » czw gru 28, 2017 13:45

Qto, chciałbym kupić OEM VW czyli ori chłodnicę. Także ponawiam pytanie wcześniej :D . Którą z nich mogę zamontować i co jeśli zamontuję np. 1J0121253N a mam np.1J0121253AD lub 1J0121253P?



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Qto » czw gru 28, 2017 13:59

G0 Karcio, to po VIN w ASO powiedzą jaką masz :bigok:



Awatar użytkownika
G0 Karcio
..::VWGolfExclusiveEdition::..
..::VWGolfExclusiveEdition::..
Posty: 1667
Rejestracja: wt lip 21, 2009 17:32
Lokalizacja: Gdynia/Elbląg
Auto: Był: Volkswagen Golf IV GTI TDI Exclusive
Aktualnie: Brak
W planie: Volkswagen Golf IV VR6 2.8 może 3.2
Silnik: AHF

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: G0 Karcio » czw gru 28, 2017 15:23

Qto, no to muszę zadryndać do VW. To stawiam piwko :pub: .



piotrek233
Forum Master
Forum Master
Posty: 1182
Rejestracja: wt wrz 11, 2007 19:09
Lokalizacja: Bielsko

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: piotrek233 » czw gru 28, 2017 15:54

Chce wymienić same tuleje gumowe w łącznikach stabilizatora. Górna to 1J0411327 a dolna miałą numer 1J0411327A lecz została wycofana- wie ktoś może jaki numer są zastępuje?



Awatar użytkownika
G0 Karcio
..::VWGolfExclusiveEdition::..
..::VWGolfExclusiveEdition::..
Posty: 1667
Rejestracja: wt lip 21, 2009 17:32
Lokalizacja: Gdynia/Elbląg
Auto: Był: Volkswagen Golf IV GTI TDI Exclusive
Aktualnie: Brak
W planie: Volkswagen Golf IV VR6 2.8 może 3.2
Silnik: AHF

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: G0 Karcio » czw gru 28, 2017 16:05

piotrek233, nie no a tutaj kolego nie ma :D ?
https://m.autodoc.pl/czesci-zapasowe/oem/1j0411327a" onclick="window.open(this.href);return false;



piotrek233
Forum Master
Forum Master
Posty: 1182
Rejestracja: wt wrz 11, 2007 19:09
Lokalizacja: Bielsko

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: piotrek233 » czw gru 28, 2017 16:20

ale masz zamienniki interesuje mnie OEM



Awatar użytkownika
G0 Karcio
..::VWGolfExclusiveEdition::..
..::VWGolfExclusiveEdition::..
Posty: 1667
Rejestracja: wt lip 21, 2009 17:32
Lokalizacja: Gdynia/Elbląg
Auto: Był: Volkswagen Golf IV GTI TDI Exclusive
Aktualnie: Brak
W planie: Volkswagen Golf IV VR6 2.8 może 3.2
Silnik: AHF

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: G0 Karcio » czw gru 28, 2017 16:37

piotrek233, a na pierwszy montaż nie szły czasami TRW albo Lemfordery?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Kąciki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 50 gości