lwlw pisze:cinek2004 pisze:Allegro, ASO?
Domyślam się, tylko jak to znaleźć...
sebekgolf pisze:chcesz zrobić ciszej, to musisz wykleić rant tylnych drzwi, na który zachodzą przednie, uszczelką czołową. Ja u siebie na próbę przykleiłem pasek od samej góry długości 3-4 cm i już tak nie świszczy.
Możesz coś więcej - jaka uszczelka i gdzie dokładnie ją przykleiłeś?
Kurcze nie miałem kiedy na forum wejść a teraz siedzę na lotnisku. Ogólnie wkleiłem uszczelkę pomiędzy drzwi przednie i tylne, tak, że po zamknięciu drzwi przednich, dociskają one uszczelkę i jest szczelne pomiędzy przednimi a tylnymi drzwiami.
Qto pisze:sebekgolf pisze:Qto pisze:kewinpol, mamy Ci teraz wskazać którą przepływkę kupić? Po postach jakie piszesz, mam wrażenie że kupiłeś najtańsze mk4 jakie było w okolicy i teraz podobnym kosztem chcesz aby doprowadzić je do stanu aby jakoś jeździło.
Panowie jak sprawdzić czy samopoziomowanie działa? Większość aut z któymi miałem styczność ustawiały sobie światła po ich włączeniu...w mk4 nie widzę takiego czegoś (miałem ostatnio 3 mk4 na ksenie i każdy tak miał - chyba że we wszystkich coś nie halo)...a może powinny się obniżyć kiedy przy zapalonych światłach wsadzę coś do bagażnika? ...a może jak tak zrobię to nic się nie stanie ale jak zgaszę i zapalę ponownie światła to te się obniżą? Ewentualnie co sprawdzać vagiem?
Drugie pytanie...przy jakiej prędkości wymiękają Wam uszczelki w drzwiach? Jak miałem 75KM to nie miałem problemu...ale przedwczoraj leciałem 230kmh to miałem wrażenie że prawe drzwi są otwarte
uszczelka normalnie się wgniotła i puszczała jakby furtka była otwarta
Wiało ci do środka ?
Bo jak nie, a chcesz zrobić ciszej, to musisz wykleić rant tylnych drzwi, na który zachodzą przednie, uszczelką czołową. Ja u siebie na próbę przykleiłem pasek od samej góry długości 3-4 cm i już tak nie świszczy.
Wyciągnąłem trochę błotniki żeby zachodziły na drzwi i już takiej tragedii (jakby drzwi byly otwarte) nie było...a wcześniej tak jak pytasz - uszczelka się poddawala.
U mnie między drzwiami przód/tył nic nie słychać...tzn to co dzieje się z przodu wszystko zaglusza. Z tego co widzę to drzwi nie idą w linii z szybą przednią...po środku wysokości szyby ewidentnie jest większa szpara - tak samo przy prawych i lewych drzwiach - u Was też tak jest? Następnym razem jak będę w PL to wrzucę na próbę drzwi z polifta...sprawdze jak leżą i to czy dodatkowa uszczelka coś daje.
Ps poleci ktoś kabelek do odczytu/zapisu sterownika EDC15 (inne też mogą być, ale ten muszę ogarnąć)? Po zrobieniu na szybko programu okazało się, że EGR jest włączony...a wcześniej był wyłączony
Mam mapę z wyłączonym EGR tylko muszę ją wrzucić do sterownika ale kabla brak. Tu gdzie jestem za samo wrzucenie gotowej mapy zaśpiewali mi 700zł - za te pieniądze to wolę kupić kabel i zrobić to sobie sam.
MPPS ogarnie Ci EDC15 i nie tylko.
Qto pisze:Garrison, ma ograniczenia i jak odliczanie dojdzie do 0km to nie odpalisz auta
Dowcipniś
liteon0 pisze:Mam pytanko do tych co jeżdżą TDIkami. Przed zimą odkręcacie nakrętkę pod filtrem paliwa i spuszczacie wodę (o ile w ogóle tam jest)?
Nigdy. Ja po prostu wymieniam cały filtr co 50 tyś km lub raz w roku jeśli zrobię więcej niż 50tyś km w ciągu jednego roku. Do tego tankuję tylko na dużych stacjach, unikając takich pod marketami itd.
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/