PILNA Analiza Logów

Wszelakie info dotyczące diagnostyki,takie jak np.oceny logów itp.

Moderatorzy: italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Sosik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 105
Rejestracja: pn wrz 07, 2009 10:40
Lokalizacja: Zielona Góra

PILNA Analiza Logów

Post autor: Sosik » pt gru 22, 2017 16:53

Witam GOLF 4 Tdi 110km (AHF) 1999rok
EGR zatkany kat wyciety 425000 przebiegu.
Problem Brak mocy powyzej 2800obrotów słabnie i pozniej trzeba zresetować poprzez zgaszenie i odpalenie.
Ogólnie jest słabszy od mojej 2 czwórki 90km . Nie ma odejscia.
Sprawdzilem N75 i przepływke wymieniłem. Sprawdziłem też ze ucieka powietrze z Gruszki . Ale Sprawdcie prosze LOGi jeszcze bo Jutro wyjezdzam i musze wiedziec co jeszcze kupic.

http://vaglogi.pl/log-001_u38YY.html" onclick="window.open(this.href);return false;

http://vaglogi.pl/log-008_xcUj9df.html" onclick="window.open(this.href);return false;

http://vaglogi.pl/log-011_bXbO4nt.html" onclick="window.open(this.href);return false;


Mój golfik -- http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=272172

bioly05011
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2831
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
Lokalizacja: Rzepin

PILNA Analiza Logów

Post autor: bioly05011 » pt gru 22, 2017 23:52

turbo nie pompuje wcale wężyki sprawdź dokładnie podciśnienia,jakie hamulce jak pompa vakum brak hamulcy,piszesz że ucieka powietrze z gruchy to jak to ma jechać skoro nie zasysa gruchy...zrób loga Basic seting 011 z turba i patrz czy w ogóle sztanga chodzi...


Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11

Awatar użytkownika
Sosik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 105
Rejestracja: pn wrz 07, 2009 10:40
Lokalizacja: Zielona Góra

PILNA Analiza Logów

Post autor: Sosik » ndz gru 24, 2017 11:37

Zaraz dodam logi po wymianie gruszki. Moc wróciła jestem na prawdę zadowolony ale przeladowywuje chyba bo znów wchodzi w tryb awaryjny po przekroczeniu 3200obrotow na 3 biegu lub na 4 . Zaraz zrobię logi jeszcze raz


Mój golfik -- http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=272172

Awatar użytkownika
Sosik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 105
Rejestracja: pn wrz 07, 2009 10:40
Lokalizacja: Zielona Góra

PILNA Analiza Logów

Post autor: Sosik » ndz gru 24, 2017 12:33

http://vaglogi.pl/log-003_V6e1V6l.html" onclick="window.open(this.href);return false;

http://vaglogi.pl/log-011_F3m7A30.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Pilnie proszę o Analize


Mój golfik -- http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=272172

Awatar użytkownika
Sosik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 105
Rejestracja: pn wrz 07, 2009 10:40
Lokalizacja: Zielona Góra

PILNA Analiza Logów

Post autor: Sosik » ndz gru 24, 2017 13:29

Dorzucam jeszcze Log Statyczny 011 z ruchu sztangą.
http://vaglogi.pl/log-011_Cd9159.html" onclick="window.open(this.href);return false;

jak mam ja ustawić zeby tego nie było?


Mój golfik -- http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=272172

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

PILNA Analiza Logów

Post autor: wesol » ndz gru 24, 2017 14:52

wychodzi na to ze geo stoi deba. a jak wymieniales ta gruche to ta lapka ja turbinie chodzila plynnie musnieciem palca czy byly problemy w jej przestawieniu?/


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
Sosik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 105
Rejestracja: pn wrz 07, 2009 10:40
Lokalizacja: Zielona Góra

PILNA Analiza Logów

Post autor: Sosik » ndz gru 24, 2017 14:57

Leciutko chodziła . Tylko grucha była taka ze mocowanie tego płaszcz miała lekko przesunięte i płaszcz czy tam te mocowanie całe grucha wstawiłem stare . Tylko ze na nowej gruszece nie było zaznaczonej plomby. I sowmiarka ustawiłem tak jak tamta . Różnica jest teraz tylko taka ze starą grucha miała sztangę z wejściem jajkowatym a nowa miałem w wejściu coś w rodzaju tulejki i to może być tylko jedyna różnica milimetrowa.
To mówisz ze cały czas są otwarte?


Mój golfik -- http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=272172

androv
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 92
Rejestracja: pn sie 07, 2006 16:37
Lokalizacja: Lubuskie

PILNA Analiza Logów

Post autor: androv » ndz gru 24, 2017 15:30

Gruszka źle wyregulowana nie schodzi w dół tylko pompuje,wydłuż ją 1.5 obrotu i logi dynamiczne 011,i tak aż osiągniesz idealną pracę gruszki.


Jak by co VAG. VCDS

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

PILNA Analiza Logów

Post autor: wesol » ndz gru 24, 2017 15:56

Ale zeby az tyle?
Jesli dobrze skumalem to gruszke od kkk wstawiles do turbiny garretta tak. W kkk jest gwint sztangi przewleczony przez taki ala walek na lapce geo i na tym gwincie sa dwie nakretki na kluczyk 10. W garrettach masz takie zakonczenie z oczkiem i po srodku jest regulacja z katra w postaci nakretki tez na kluczyk 10mm. Jesli w miare dobrze to zrobiles ta podmiane gruszki to powinno byc okej. Wez moze na odpalonym silniku patrz na sztange i odponaj wezyk i podpinaj spowrotem. Powinna sztanga ruszac sie okolo 1cm.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

bioly05011
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2831
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
Lokalizacja: Rzepin

PILNA Analiza Logów

Post autor: bioly05011 » ndz gru 24, 2017 16:01

Wydłużyć sztange trochę ale ja bym jeszcze podmienił n75... nawet możesz zamienić z tym od egr...A chodzi o to ze jak grucha byla nieszczelna,w zaworek poleciało syfu...


Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11

Awatar użytkownika
Sosik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 105
Rejestracja: pn wrz 07, 2009 10:40
Lokalizacja: Zielona Góra

PILNA Analiza Logów

Post autor: Sosik » ndz gru 24, 2017 18:11

Nie no była tonów garetta tylko oczko wchodzące na trzpień na końcu ten nowej różnił się od starej średnica lekko bo miało tuleje a oczko w starej gruszek na sztandar było jajowate . Jutro będę patrzył o przesunięcie chociaż o milimetr.


Mój golfik -- http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=272172

Awatar użytkownika
Sosik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 105
Rejestracja: pn wrz 07, 2009 10:40
Lokalizacja: Zielona Góra

Re: PILNA Analiza Logów

Post autor: Sosik » ndz gru 24, 2017 21:19

Dobra problem rozwiązany ;) po wymianie przepływomierza i gruszki usunąłem błędy i w 1 dzień gdymnie nie było ojciec patrzył czy wtyczka od przeplywki jest dobrze podpieta i na przelaczonym zapłonie ja dołączył . Wywalił błąd napięcia przepływomierza o którym nie wiedziałem . Usunąłem godzisiaj po diagnostyce ale nie zajazylem ze to może być od błędu bo przecież przepływomierz wymieniony. Czyli reasumując. Gruche udalo się podpiąć za pierwszym razem z sukcesem i wyregulować za pomaga sowmiarki. Koszt Gruchy 120zl wymiana przeplywki 80zl ori i sprawdzenie N75 poprzez zamianę z n18 . Usunięcie błędów i jest igła . Szczerze dawno nie czułem żeby tak przyspieszal ;) pozdrowienia dla wszystkich i wesołych świąt. Dzięki za odpowiedzi w takie dni świąteczne nawet.


Mój golfik -- http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=272172

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

PILNA Analiza Logów

Post autor: wesol » pn gru 25, 2017 01:17

To nie koniec bo przepływała nie ma kompletnie wpływu na pracę turbiny. Zero związku tych obu rzeczy. Przeplywka steruje podlaniem paliwa. A przeładowanie turbo miałeś przecie.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
Sosik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 105
Rejestracja: pn wrz 07, 2009 10:40
Lokalizacja: Zielona Góra

PILNA Analiza Logów

Post autor: Sosik » pn gru 25, 2017 08:50

Po usunięciu błędu problem ustał.
Błędy które były to 17958 i 17552


Mój golfik -- http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=272172

ODPOWIEDZ

Wróć do „Diagnostyka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości