Kącik posiadaczy MK4
Moderator: VIP
Kącik posiadaczy MK4
A zrobiłeś adaptację po wymianie przepływki? Podobno w benzynie trzeba.
Mój Golf IV Generation - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=517692" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW E93 320i
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P
BMW E93 320i
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P
- Garrison
- Forum Master
- Posty: 1450
- Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Leon 5F Xperience
- Silnik: CZCA
Re: Kącik posiadaczy MK4
Jo wiym, ale zawsze jakoś odpalam i jadę, bez bawienia sięCraash pisze:Przecież skasowanie inspekcji trwa 5 sekund z poziomu liczników.

Ty śmieszkuQto pisze:Garrison, ma ograniczenia i jak odliczanie dojdzie do 0km to nie odpalisz auta

-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 707
- Rejestracja: czw mar 09, 2017 16:16
- Lokalizacja: Katowice/Zabrze
- Auto: Volkswagen Golf
Re: Kącik posiadaczy MK4
Adaptacji nie robiłem, bo ktoś pisał, że nie trzeba, ale warto spróbować może akurat w tym tkwi problem.Craash pisze:A zrobiłeś adaptację po wymianie przepływki? Podobno w benzynie trzeba.
Zapraszam na mój kanał Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCNuJ25 ... cWH_n8QIjQ
Kącik posiadaczy MK4
Ja tak mówiłem, bo tak jest w dieslu. Wymieniasz i działa. Jednak potem ktoś dopowiedział, że w benzynie wymagana jest adaptacja.
Mój Golf IV Generation - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=517692" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW E93 320i
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P
BMW E93 320i
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 707
- Rejestracja: czw mar 09, 2017 16:16
- Lokalizacja: Katowice/Zabrze
- Auto: Volkswagen Golf
Kącik posiadaczy MK4
Dzięki.
A jak przeprowadzić adaptację za pomocą: VCDS-Lite, bo na internecie nie znalazłem niczego?
A jak przeprowadzić adaptację za pomocą: VCDS-Lite, bo na internecie nie znalazłem niczego?
Zapraszam na mój kanał Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCNuJ25 ... cWH_n8QIjQ
Kącik posiadaczy MK4
Nie mam pojęcia, bo mam TDI.
Mój Golf IV Generation - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=517692" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW E93 320i
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P
BMW E93 320i
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 707
- Rejestracja: czw mar 09, 2017 16:16
- Lokalizacja: Katowice/Zabrze
- Auto: Volkswagen Golf
Kącik posiadaczy MK4
Może ktoś inny wie, jak przeprowadza się adaptację przepływomierza w benzynie za pomocą VCDS-Lite?
Zapraszam na mój kanał Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCNuJ25 ... cWH_n8QIjQ
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 707
- Rejestracja: czw mar 09, 2017 16:16
- Lokalizacja: Katowice/Zabrze
- Auto: Volkswagen Golf
Kącik posiadaczy MK4
To jak jest w końcu z tym przepływomierzem? Jeśli się nie adaptuje, to problemem nie był przepływomierz.
Zapraszam na mój kanał Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCNuJ25 ... cWH_n8QIjQ
-
- Forum Master
- Posty: 1026
- Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
- Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Kącik posiadaczy MK4
Tak.
Przepustnice trzeba zaadaptować.
A MAF jest tego powodem. Zresztą robiłeś test i widziałeś jak reagował na odpiecie przeplywki
Przepustnice trzeba zaadaptować.
A MAF jest tego powodem. Zresztą robiłeś test i widziałeś jak reagował na odpiecie przeplywki
Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm

Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm

Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 707
- Rejestracja: czw mar 09, 2017 16:16
- Lokalizacja: Katowice/Zabrze
- Auto: Volkswagen Golf
Kącik posiadaczy MK4
W takim razie w czym dalej problem? Przepływka nowa, ta sama z boscha, a problem nadal jest. Może coś jest nie tak z wtyczką?
Zapraszam na mój kanał Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCNuJ25 ... cWH_n8QIjQ
-
- Forum Master
- Posty: 1026
- Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
- Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Kącik posiadaczy MK4
Zrób poprostu adaptacje przepustnicy bo to jest element bezpośrednio z MAF'em powiązany 
Zmieniłeś przepływkę to zrób adaptacje przepustnicy

Zmieniłeś przepływkę to zrób adaptacje przepustnicy
Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm

Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm

Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 707
- Rejestracja: czw mar 09, 2017 16:16
- Lokalizacja: Katowice/Zabrze
- Auto: Volkswagen Golf
Kącik posiadaczy MK4
Dzięki, w takim razie jutro zrobię adaptację przepustnicy i dodatkowo spryskam wytyczę wiązki przepływomierza sprejem kontakt PR i mam nadzieję, że zadziała 

Zapraszam na mój kanał Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCNuJ25 ... cWH_n8QIjQ
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK4
kewinpol, nie wiem jak PR (używałem wewnątrz auta i było ok) ale używałem S do wtyczek pod maską i niestety tam gdzie psiknąłem, to wtyczki już nie wcisnąłem na miejsce - gumki uszczelniające spuchły...dobrze że tylko dwie wtyczki psiknąłem 

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości