Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Filip dobrze prawi, jeśli masz jakiegoś znajomego który spawa kwas to lepiej z nim pogadać i zrobić samemu, kup materiały i ogień Jest na allegro sklep który sprzedaje silikony i ic w dobrych pieniądzach, sporo tańsze niż fmic.pl a jakość taka sama. W 1000 powinieneś się zamknąć u mnie tyle wyszło...
RED MEXICANA by uPiter
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2755683#2755683
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2755683#2755683
- trepson_vlcrew
- VAG ŁOWICZ
- Posty: 3952
- Rejestracja: śr gru 08, 2010 19:53
- Lokalizacja: Łowicz
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
w teorii bym miał kogoś ale chyba wole albo cos gotowego kupić pod silnik i samemu próbować albo ostatecznie dać firmie niech ogarną od zera. mam jedną taką i przy okazji wydech też by poprawili i wystroili potem wsio.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=413934
#vlcrew #bagged #12_5j #widebody #1.8t #custom #LY3D #mk4
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
mam pytanko, poprzednio mialem Octavie z AUM, do tego sportowy wklad filtra powietrza Pipercross i koncowy sportowy tlumik Proex. W TuneUpie po ostrym sofcie wyszlo 209 KM i 313 Nm. Auto objezdzalo w zasadzie wszystkie inne 1.8T na zlotach, nawet takie ktore mialy ciut wiecej niz sam soft.
Teraz znow kupilem Octavie z AUM, planuje zalozyc do niej Downpipe RM Motors i rowniez ostry soft z TuneUpa. Pytania są dwa:
O ile wiecej KM i Nm moze dodac taki downpipe?
Czy mogę zrobić taki setup bez ruszania Intercoolera, ponieważ montaż frontowego Icka to spora rzezba i duzy koszt, no i obawiam się, ze po czasie moze cos sie rozszczelnic, puscic itp a zalezy mi zeby to bylo maksymalnie bezawaryjne i bez słabych punktów
Teraz znow kupilem Octavie z AUM, planuje zalozyc do niej Downpipe RM Motors i rowniez ostry soft z TuneUpa. Pytania są dwa:
O ile wiecej KM i Nm moze dodac taki downpipe?
Czy mogę zrobić taki setup bez ruszania Intercoolera, ponieważ montaż frontowego Icka to spora rzezba i duzy koszt, no i obawiam się, ze po czasie moze cos sie rozszczelnic, puscic itp a zalezy mi zeby to bylo maksymalnie bezawaryjne i bez słabych punktów
Audi A3 2.0TQ 250 KM i 384 Nm by TuneUp Gdańsk
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
CORNEK, jak zrobisz jak nalezy to nie ma opcji zeby puscilo lub sie rozszczelnilo.. nie chce byc zlym wrozba, ale jak slysze "ostry soft", a potem tekst o zostawianym ori smic to widze tylko 2 rozne wyniki lato i w zime i wszystko zamkniete na fulla, a chyba nie tedy droga..
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
rysiektr pisze:ME 7.5 też latają bez tego i bez czujnika ciśnienia wspomagania sprawdzone niejednokrotnie pozatym np: przy swapie do mk1 pewnie mało kto to montuje bo nie ma na to miejsca, do mk2, mk3 i wyżej ok.kkkacper pisze:ale wszystkie nowsze bez tego dostaja swira..
Podobno niektóre vr6 24v i vr5 20v mają z tym problem na ME 7.1 bodajże, chociaż ja osobiście jeszcze się z takim nie spotkałem.
Mam silnik 1.8t awu i ułamany bolec od czujnika sprzęgła. Cały czas jest w pozycji sprzęgło wsciśnięte. Czujnik specjalnie tani nie jest, jak go zewrę na stałe to powinno być ok, czy dalej będzie źle działało. Dodam że mi mi trochę muli przy zmianie biegów i wysokich obroach. Obroty do czerwonego, zmiana biegu, 1.5 sekundy zastanowienia i dopiero jedzie na wyższym biegu. Czy to może być przez ten czujnik?
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Teoretycznie moze być przez ten czujnik.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Zakatek, ten czujnik nie jest tani? To chyba, ze w beetlu, bo normalnie to groszowe sprawy.. tak moze byc przez czujnik..
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Groszowe, czy nie, jeśli niepotrzebny to każda suma jest zbyt wysoka. Odłączyłem go w trasie. Samochód ześwirował. Na dniach wrzucę nowy
Przyjrzałem się czujnikowi i nie jest on ułamany. Wygląda tak jak ten: http://allegro.pl/czujnik-sprzegla-leon ... 31641.html. Jednak brakuję paru milimetrów żeby w ogóle byl styk miedzy pedałem a bolcem. Czy pedał sprzęgła sie jakoś reguluje? Dodam że podczas porannego odpalenia wrzucania biegu 1/wstecznego zgrzyta, później juz takich problemów nie ma.
Przyjrzałem się czujnikowi i nie jest on ułamany. Wygląda tak jak ten: http://allegro.pl/czujnik-sprzegla-leon ... 31641.html. Jednak brakuję paru milimetrów żeby w ogóle byl styk miedzy pedałem a bolcem. Czy pedał sprzęgła sie jakoś reguluje? Dodam że podczas porannego odpalenia wrzucania biegu 1/wstecznego zgrzyta, później juz takich problemów nie ma.
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Pedalu sprzegla sie nie reguluje ale czujnik juz tak. Jesli pociagniesz za ten element czujnika, ktory jest wciskany to wysuniesz go na tyle zeby pedal sprzęgła go wciskał
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Dzięki za info, sprawdzę na dniach bo autko i tak ma przestój w garażu. Czeka na turbinkę k03s, nową, fabrycznie, OEM. W moim silniku już byla k03s. Po ściągnięciu turbiny zauważyłem drobne pęknięcie na kolektorze wydechowym.https://1drv.ms/i/s!ApLre4KfC76wp00xsseIesatTpTj
https://1drv.ms/i/s!ApLre4KfC76wpz90USRfB1pqG2Ti
Warto wymieniać, czy takim pęknięciem sie nie przejmować? Ew. Czy kolektor wydechowy musi być dokladnie taki sam, czy wystarczy że rozstaw srub pod turbo sie będzie zgadzał?
https://1drv.ms/i/s!ApLre4KfC76wpz90USRfB1pqG2Ti
Warto wymieniać, czy takim pęknięciem sie nie przejmować? Ew. Czy kolektor wydechowy musi być dokladnie taki sam, czy wystarczy że rozstaw srub pod turbo sie będzie zgadzał?
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Witam jestem w trakcie swapa 1,8 t 180 ARY do golfa 1 cabrio i mam kilka pytan
1 jak rozwiazac hydrauliczny wysprzeglik kombinowal ktos cos na orginalnym pedale mk1 czy trzeba podjechac innym
2 jakie hamulce zeby to mialo rece i nogi chce zostac przy rozstawie 4x100 g60? i czy tylne piasty z tarczami z golfa 2,3 podpasuja na belke mk1
3 schemat opisowka kabli kostek glownie tych wchodzacych do kabiny
4 jakies pomysly na pasek wielorowkowy wyrzocone sprezarka klimy i pompa wspomy tylko napinacz i alternator krotszy pasek zda egzamin?
Z gory wielkie dzieki za podpowiedzi
1 jak rozwiazac hydrauliczny wysprzeglik kombinowal ktos cos na orginalnym pedale mk1 czy trzeba podjechac innym
2 jakie hamulce zeby to mialo rece i nogi chce zostac przy rozstawie 4x100 g60? i czy tylne piasty z tarczami z golfa 2,3 podpasuja na belke mk1
3 schemat opisowka kabli kostek glownie tych wchodzacych do kabiny
4 jakies pomysly na pasek wielorowkowy wyrzocone sprezarka klimy i pompa wspomy tylko napinacz i alternator krotszy pasek zda egzamin?
Z gory wielkie dzieki za podpowiedzi
Niebieska perla
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=235813
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=235813
- darwaz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 982
- Rejestracja: ndz paź 19, 2008 16:23
- Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
- Kontakt:
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Zobacz sobie wątek z mojego podpisu. Na część pytań tam masz odpowiedź.AdAsKo122 pisze:Witam jestem w trakcie swapa 1,8 t 180 ARY do golfa 1 cabrio i mam kilka pytan
1 jak rozwiazac hydrauliczny wysprzeglik kombinowal ktos cos na orginalnym pedale mk1 czy trzeba podjechac innym
2 jakie hamulce zeby to mialo rece i nogi chce zostac przy rozstawie 4x100 g60? i czy tylne piasty z tarczami z golfa 2,3 podpasuja na belke mk1
3 schemat opisowka kabli kostek glownie tych wchodzacych do kabiny
4 jakies pomysly na pasek wielorowkowy wyrzocone sprezarka klimy i pompa wspomy tylko napinacz i alternator krotszy pasek zda egzamin?
Z gory wielkie dzieki za podpowiedzi
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Witam mam pytanie z jakiego auta do 1.8 T idzie dopasować wtryski o wydajności kolo 440 cc ?
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Ten downpipe RM Motors dobrze się sprawował? Mam u siebie uwalony lacznik elastyczny i kata raczej na wykończeniu, dlatego szukam takiej rurki. Na olxie facet co robi fmic dedykowany i doloty ma robi tez downpipy(~650zl). Nie wiem co bedzie lepsze..CORNEK pisze:mam pytanko, poprzednio mialem Octavie z AUM, do tego sportowy wklad filtra powietrza Pipercross i koncowy sportowy tlumik Proex. W TuneUpie po ostrym sofcie wyszlo 209 KM i 313 Nm. Auto objezdzalo w zasadzie wszystkie inne 1.8T na zlotach, nawet takie ktore mialy ciut wiecej niz sam soft.
Teraz znow kupilem Octavie z AUM, planuje zalozyc do niej Downpipe RM Motors i rowniez ostry soft z TuneUpa. Pytania są dwa:
O ile wiecej KM i Nm moze dodac taki downpipe?
Czy mogę zrobić taki setup bez ruszania Intercoolera, ponieważ montaż frontowego Icka to spora rzezba i duzy koszt, no i obawiam się, ze po czasie moze cos sie rozszczelnic, puscic itp a zalezy mi zeby to bylo maksymalnie bezawaryjne i bez słabych punktów
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości