Post
autor: radekrp90 » śr gru 13, 2017 14:04
Jak dla mnie problem wnętrza to nie problem - była mowa o jakości wykonania to piszę o moim odczuciu. Według mnie, z trójki A4 B6,B7,B8 to ten środkowy był najsolidniejszy.
Mechanika to inna sprawa ale Multitronic'a bym tak nie demonizował. Gdyby należycie go serwisować to w zasadzie zużywa się jak każdy współczesny automat po przebiegu około 250-350 tyś km trzeba do niego zajrzeć, wymienić kilka gratów i jeździć dalej. Tiptronic też może siąść i jakoś nie płacze nikt na forum, a koszty czasami nawet wyższe.
Co do łożysk - mieszasz chyba auta i ich rodzaje, bo pisanie w jednym rzędzie o Passacie B6 i A4 B7 to nieporozumienie, z uwagi na inne układy napędowe.
Do pozostałych aluzji i wywodów o nowych VAG w typowym dla Ciebie Piasek stylu już nie będę komentował, bo wszyscy wiedzą, że jesteś niereformowalny i najlepszy jest 1.9 TDI VP czy tam jakiś inny produkt, nie oszukujmy się, już niestety poprzedniej epoki.
________________________________________________________________________________
Było: VW Passat B4 Variant GL 1.9 TDI 1Z '96
Jest: VW Passat B6 Sedan Comfortline 1.4 TSI CAXA '09