test przelewowy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: ndz wrz 03, 2017 09:56
test przelewowy
Witam wszystkich
Od niedawna pojawił się problem z moim golfem 4 1.9sdi 98r,mianowicie zaczął szarpać i strasznie kopci białymi spalinami-dowiedziałem się że prawdopodobnie padł wtrysk i żeby sprawdzić który muszę wykonać test przelewowy.
Nie wiem czy odpowiednio podłączyłem wężyki
Od niedawna pojawił się problem z moim golfem 4 1.9sdi 98r,mianowicie zaczął szarpać i strasznie kopci białymi spalinami-dowiedziałem się że prawdopodobnie padł wtrysk i żeby sprawdzić który muszę wykonać test przelewowy.
Nie wiem czy odpowiednio podłączyłem wężyki
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
test przelewowy
Wtryski nie padają "nagle " ,jak lejesz normalne paliwo.Tym bardziej nie padają pojedynczo .Jedyny wyjatek to sterujacy ,ale tu nie pada rozpylacz ,tylko część "elektryczna " co objawia się zwykle jednym gwałtownym pojedynczym szarpnięciem ,lub całą serią takich szarpnięćmarcingood pisze:Od niedawna pojawił się problem z moim golfem 4 1.9sdi 98r,mianowicie zaczął szarpać i strasznie kopci białymi spalinami-dowiedziałem się że prawdopodobnie padł wtrysk
Nie szkoda ci czasu na takie nic nie dające testy ?marcingood pisze:żeby sprawdzić który muszę wykonać test przelewowy.
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: ndz wrz 03, 2017 09:56
Re: test przelewowy
Właśnie takie szarpnięcie poczułem ruszając z pod pracy w pośpiechu,źle zrobiłem że nie odczekałem chwili żeby wszystko się rozgrzało bo bardzo mi się śpieszyło-temperatury spadły-takie mniejsze szarpania zauważałem już wcześniej na małych obrotach,ogólnie auto mam od niedawna-sprzedający powiedział że wystarczy wymienić filtr paliwa i to powinno pomóc-wymieniłem filtry ale to nic nie dało-już wcześniej podejrzewałem że może pada któryś wtrysk,ale auto nie kopciło itd Po tym gwałtownym szarpnięciu zaczęło kopcić -o teście przelewowym wyczytałem na forum że to najprostsza metoda na ustalenie który wtrysk padł-dziś go wykonałem niestety nic mi on nie wykazał -w rurkach pojawiło się po tyle samo ropy .Jeżeli padł ten wtrysk sterujący co teraz bardzo prawdopodobne to już taki upatrzyłem na allegro http://allegro.pl/vw-golf-4-iv-98r-1-9s ... 46524.html#" onclick="window.open(this.href);return false; chyba chodzi o ten pierwszy z przewodem
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
test przelewowy
Bo to żaden test ,raczej strata czasumarcingood pisze:-o teście przelewowym wyczytałem na forum że to najprostsza metoda na ustalenie który wtrysk padł-dziś go wykonałem niestety nic mi on nie wykazał
Najprostszy i 100% test czy to wina sterujacego ,to odpiąć sobie wtyczkę od niego ...bedzie sie marnie po tym zbierał ,ale na pewno przestanie gwałtownie szarpaćmarcingood pisze:Jeżeli padł ten wtrysk sterujący co teraz bardzo prawdopodobne
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: ndz wrz 03, 2017 09:56
Re: test przelewowy
Tak też zrobiłem i odpiąłem wtyczkę od sterującego,były problemy z odpaleniem ale odpalił-zaczęła mrugać spirala na przemian ale silnik pracował,kawałek tylko przejechałem po podwórku-szarpanie chyba ustało-kopci tak jak kopcił białym dymem-więc do pracy jutro raczej nie pojadę nim Zamówiłem już na allegro drugi w cenie 67zł razem z przesyłką i zobaczę czy po wymianie będzie wszystko dobrze
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
test przelewowy
Odpina się po odpaleniu silnikamarcingood pisze:Tak też zrobiłem i odpiąłem wtyczkę od sterującego,były problemy z odpaleniem ale odpalił
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: ndz wrz 03, 2017 09:56
Re: test przelewowy
Wymieniłem wtrysk sterujący ale niestety nic się nie zmieniło-mryga spirala i wyświetla service insp
test przelewowy
Ten komunikat "service INSP" informuje o terminie przeglądu okresowego. Skasowanie wg. tej instrukcji - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... u#p6392874" onclick="window.open(this.href);return false; . Natomiast wtryskiwacze należy wykręcić i dać do sprawdzenia mechanikowi. Niech sprawdzi na próbniku ich stan (tzn. rozpylanie, ciśnienie wtrysku), wymieni zużyte elementy i wyreguluje.
test przelewowy
Kąt wtrysku trzeba sprawdzić czy nic nie przestawiło się. Tu raczej wtryskiwacze są niewinne.
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
test przelewowy
Podepnij auto pod vaga ,bo nikt tu wrózką nie jest ,sprawdż błedy i paramerty ,bo skoro miga kontrolka swiec to na na 100% jakieś są .Przy okazji podlączenia skasuj sobie inspekcjemarcingood pisze:Wymieniłem wtrysk sterujący ale niestety nic się nie zmieniło-mryga spirala i wyświetla service insp
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: ndz wrz 03, 2017 09:56
Re: test przelewowy
Dziękuję serdecznie wszystkim za podpowiedzi
Z tym Golfem to chyba będę miał więcej problemów-powiem jak było dokładnie:
Kupiłem go bo zawsze chciałem mieć golfa 4 a z niezawodnym silnikiem 1,9sdi tym bardziej bo ja się ścigać nie lubię
Trafiła się aukcja na allegro w mojej okolicy dokładnie rok temu golf ten co mam za okazyjną cenę 3.5 tys to pojechałem i kupiłem od handlarza-po jeździe próbnej oczywiście,już wtedy wyczułem że jest coś nie tak bo poszarpuje przy dodawaniu gazu na wolnych obrotach-ale gościu mnie zapewnił że wystarczy wymienić filtr paliwa-za tą cenę kupiłem-wymieniłem filtr paliwa i nic nie pomogło,filtr powietrza i olej też oczywiście-te dławienia się były odczuwalne przy małych obrotach tylko i tak jeździłem-aż do czasu-teraz się nim jeździć nie da i myślę że to coś poważniejszego-tam w silniku coś szarpie-dziś przejechałem kawałek i chyba zostawię go do wypłaty-u nas w okolicy mam nie miłe wspomnienia z mechanikami za byle co chcą kupę kasy-kiedyś za wymianę rozrządu w peugeot 206 skasowali mnie 1tys-wiem że jak golfa im podstawię to nie opłaci się naprawiać -na vagu u mechanika chciałem go podłączyć ale nie mógł się połączyć-dziś patrzyłem na schemat bezpieczników i prawdopodobnie to wina bezpiecznika była po mojemu nie mógł wykryć bo nie było bezpiecznika,będę próbował ponownie-ale coś złe mam przeczucia-myślę że silnik ma już swoje,licznik się zatrzymał na 350tys dodam że licznik i obrotomierz nie działa-podobno trzeba wymienić impulsator ale to chyba wpływu żadnego nie ma...
Z tym Golfem to chyba będę miał więcej problemów-powiem jak było dokładnie:
Kupiłem go bo zawsze chciałem mieć golfa 4 a z niezawodnym silnikiem 1,9sdi tym bardziej bo ja się ścigać nie lubię
Trafiła się aukcja na allegro w mojej okolicy dokładnie rok temu golf ten co mam za okazyjną cenę 3.5 tys to pojechałem i kupiłem od handlarza-po jeździe próbnej oczywiście,już wtedy wyczułem że jest coś nie tak bo poszarpuje przy dodawaniu gazu na wolnych obrotach-ale gościu mnie zapewnił że wystarczy wymienić filtr paliwa-za tą cenę kupiłem-wymieniłem filtr paliwa i nic nie pomogło,filtr powietrza i olej też oczywiście-te dławienia się były odczuwalne przy małych obrotach tylko i tak jeździłem-aż do czasu-teraz się nim jeździć nie da i myślę że to coś poważniejszego-tam w silniku coś szarpie-dziś przejechałem kawałek i chyba zostawię go do wypłaty-u nas w okolicy mam nie miłe wspomnienia z mechanikami za byle co chcą kupę kasy-kiedyś za wymianę rozrządu w peugeot 206 skasowali mnie 1tys-wiem że jak golfa im podstawię to nie opłaci się naprawiać -na vagu u mechanika chciałem go podłączyć ale nie mógł się połączyć-dziś patrzyłem na schemat bezpieczników i prawdopodobnie to wina bezpiecznika była po mojemu nie mógł wykryć bo nie było bezpiecznika,będę próbował ponownie-ale coś złe mam przeczucia-myślę że silnik ma już swoje,licznik się zatrzymał na 350tys dodam że licznik i obrotomierz nie działa-podobno trzeba wymienić impulsator ale to chyba wpływu żadnego nie ma...
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: ndz wrz 03, 2017 09:56
Re: test przelewowy
Witam ponownie
Niestety to nie wina wtryskiwaczy,wyciągnąłem wszystkie i zawiozłem na maszynę do sprawdzenia-okazało się że wszystkie są sprawne oprócz tego co zakupiłem na allegro sterującego-podobno przelewa,ale ten co miałem od początku sprawny.Teraz pytanie co może być przyczyną jak nie wtryski? Mechanik powiedział że możliwe że przeskoczył rozrząd,jak przeskoczył to pytanie czy zawory nie pogięte itd..
Aż strach go teraz oddać do mechanika bo może mi wypłaty nie starczyć
Niestety to nie wina wtryskiwaczy,wyciągnąłem wszystkie i zawiozłem na maszynę do sprawdzenia-okazało się że wszystkie są sprawne oprócz tego co zakupiłem na allegro sterującego-podobno przelewa,ale ten co miałem od początku sprawny.Teraz pytanie co może być przyczyną jak nie wtryski? Mechanik powiedział że możliwe że przeskoczył rozrząd,jak przeskoczył to pytanie czy zawory nie pogięte itd..
Aż strach go teraz oddać do mechanika bo może mi wypłaty nie starczyć
Re: test przelewowy
Niestety, ale bez podpięcia pod VAG-a nie obejdzie się. Bo można po kolei sprawdzać i eliminować kolejne elementy i może za którymś razem się trafi. Ale ta droga może być długa i "droga". Poszukaj kogoś w okolicy z forum i poproś o pomoc. Może Ci pomoże. Albo sam uzbrój się w VAG-a i naucz się go używać. Przyda się w przyszłości, jeżeli chcesz nadal jeździć Borą. Poradników w Sieci jest mnóstwo.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 115 gości