Kącik posiadaczy MK4
Moderator: VIP
-
- Forum Master
- Posty: 1026
- Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
- Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Kącik posiadaczy MK4
spray bedzie fajny bo pod cisnieniem to go tam przemyje w srodku. samo moczenie raczej by nie pomoglo.
nie żałuj IPA bo on szybko odparowuje. Spryskaj na bogato i zostaw do wyschnięcia i tak ze 2-3 razy bym zrobił.
G0Karcio, zamontowałeś wzmacniacz już? Jak wrażenia?
Ja mam ori MFD w golfie, jakość dźwięku bardzo fajna ale może z DSP będzie jeszcze lepiej?
i ma ktoś może manual do MFD1 chociazby po angielsku? Ja mam MFD ze szkopskim językiem i jedyne co umiem ogarnąć to podstawowe rzeczy jak bas sopran, balance i fader.
może w angielskiej instrukcji coś będą funkcje opisane to juz wzrokowo na szkopskim jezyku ogarne jakoś.
szukałem jak to spolszczyć ale ciężki temat.
nie żałuj IPA bo on szybko odparowuje. Spryskaj na bogato i zostaw do wyschnięcia i tak ze 2-3 razy bym zrobił.
G0Karcio, zamontowałeś wzmacniacz już? Jak wrażenia?
Ja mam ori MFD w golfie, jakość dźwięku bardzo fajna ale może z DSP będzie jeszcze lepiej?
i ma ktoś może manual do MFD1 chociazby po angielsku? Ja mam MFD ze szkopskim językiem i jedyne co umiem ogarnąć to podstawowe rzeczy jak bas sopran, balance i fader.
może w angielskiej instrukcji coś będą funkcje opisane to juz wzrokowo na szkopskim jezyku ogarne jakoś.
szukałem jak to spolszczyć ale ciężki temat.
Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
- G0 Karcio
- ..::VWGolfExclusiveEdition::..
- Posty: 1667
- Rejestracja: wt lip 21, 2009 17:32
- Lokalizacja: Gdynia/Elbląg
- Auto: Był: Volkswagen Golf IV GTI TDI Exclusive
Aktualnie: Brak
W planie: Volkswagen Golf IV VR6 2.8 może 3.2 - Silnik: AHF
Kącik posiadaczy MK4
dany_47, mam tylko MFD, fakt fajnie to gra, ale wolałbym mieć jeszcze podłączone DSP. Niestety wiązki nigdzie nie mogę dostać więc raczej będę sam ją robił. Wzmaka mam, wtyczki do niego mam i pinout też.
-
- Forum Master
- Posty: 1182
- Rejestracja: wt wrz 11, 2007 19:09
- Lokalizacja: Bielsko
Re: Kącik posiadaczy MK4
flatron1984 pisze:Muszę wymienić tuleje metalowo gumowe wahacza, możecie doradzić czy zakładać pełne czy zwykłe? Przechodził ktoś na pełne i może podzielić się spostrzeżeniami?
Kup pełne, Sam na nich jeżdżę w dwóch autach
- G0 Karcio
- ..::VWGolfExclusiveEdition::..
- Posty: 1667
- Rejestracja: wt lip 21, 2009 17:32
- Lokalizacja: Gdynia/Elbląg
- Auto: Był: Volkswagen Golf IV GTI TDI Exclusive
Aktualnie: Brak
W planie: Volkswagen Golf IV VR6 2.8 może 3.2 - Silnik: AHF
Kącik posiadaczy MK4
Dzisiaj zrobiłem kurs i sprawdziłem ten ręczny, przy prędkości poniżej 50km/h i powyżej 50km/h po zaciągnięciu lekko ręcznego zapala się tylko kontrolka ręcznego, ale sygnału żadnego nie było. Hamowałem nim ładnych kilka sekund i niestety zero sygnału. Nie wiem co można poradzić na to, coś się popsuło czy mimo najlepszego wyposażenia po prostu nie dali tego bajeru u mnie. Może to tylko działa od jakiegoś tam rocznika? Ja mam '98.
-
- Forum Master
- Posty: 1182
- Rejestracja: wt wrz 11, 2007 19:09
- Lokalizacja: Bielsko
- G0 Karcio
- ..::VWGolfExclusiveEdition::..
- Posty: 1667
- Rejestracja: wt lip 21, 2009 17:32
- Lokalizacja: Gdynia/Elbląg
- Auto: Był: Volkswagen Golf IV GTI TDI Exclusive
Aktualnie: Brak
W planie: Volkswagen Golf IV VR6 2.8 może 3.2 - Silnik: AHF
Kącik posiadaczy MK4
piotrek233, czyli już z CANem, może to jest przyczyną? Może trzeba coś aktywować? Ja nie wiem. Chcę to mieć, na necie nic nie znalazłem. A powiedz kolego, piszczy obojętnie czy jedziesz 30 czy 100km/h? Jak coś to komfort mam 1J0 959 799N.
Jak ktoś z kolegów ma '98 to niech sprawdzi czy ma sygnał.
Jak ktoś z kolegów ma '98 to niech sprawdzi czy ma sygnał.
-
- Forum Master
- Posty: 1182
- Rejestracja: wt wrz 11, 2007 19:09
- Lokalizacja: Bielsko
Re: Kącik posiadaczy MK4
z MDF są tematy na forum co i jak. Nawet jak wgrać j.polski. By to zrobić nie może być to ver. A lub B. One są nie spolszczalne. Dopiero od ver. C się da ale każdy lepiej poleca ver. D lub G z Passka po wgranym sofcie z D.
meine Golf LW5Z 3D AJM http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=442730" onclick="window.open(this.href);return false;
- G0 Karcio
- ..::VWGolfExclusiveEdition::..
- Posty: 1667
- Rejestracja: wt lip 21, 2009 17:32
- Lokalizacja: Gdynia/Elbląg
- Auto: Był: Volkswagen Golf IV GTI TDI Exclusive
Aktualnie: Brak
W planie: Volkswagen Golf IV VR6 2.8 może 3.2 - Silnik: AHF
Kącik posiadaczy MK4
piotrek233, ale kolega ma CAN komfortu i może to dlatego? Nie mam pojęcia. Napewno sygnał nie wyłączonych świateł jak i sygnał zaciągniętego ręcznego jest sygnalizowane przez głośniczek w liczniku. Jeśli nie wyłącze świateł po zgaszeniu silnika i otwarciu drzwi to od razu mi to sygnalizuje sygnałem więc głośniczek jest sprawny.
- Garrison
- Forum Master
- Posty: 1450
- Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Leon 5F Xperience
- Silnik: CZCA
Kącik posiadaczy MK4
Chyba znalazłem przyczynę słabego rozruchu. Akumulator na etykiecie ma niby 640A, czyli minimum zalecane przez producenta. W praktyce, po sprawdzeniu testerem, wyszło 582A Nie szuka ktoś akumulatora 70Ah 580A?
- G0 Karcio
- ..::VWGolfExclusiveEdition::..
- Posty: 1667
- Rejestracja: wt lip 21, 2009 17:32
- Lokalizacja: Gdynia/Elbląg
- Auto: Był: Volkswagen Golf IV GTI TDI Exclusive
Aktualnie: Brak
W planie: Volkswagen Golf IV VR6 2.8 może 3.2 - Silnik: AHF
Kącik posiadaczy MK4
Garrison, jaki masz akumulator?
EDIT
OK wiem...Centra Standard
EDIT
OK wiem...Centra Standard
Ostatnio zmieniony pn lis 27, 2017 21:11 przez G0 Karcio, łącznie zmieniany 3 razy.
- Garrison
- Forum Master
- Posty: 1450
- Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Leon 5F Xperience
- Silnik: CZCA
Re: Kącik posiadaczy MK4
HuehueG0 Karcio pisze:Garrison, jaki masz akumulator?
EDIT
OK wiem...Centra Standard
- G0 Karcio
- ..::VWGolfExclusiveEdition::..
- Posty: 1667
- Rejestracja: wt lip 21, 2009 17:32
- Lokalizacja: Gdynia/Elbląg
- Auto: Był: Volkswagen Golf IV GTI TDI Exclusive
Aktualnie: Brak
W planie: Volkswagen Golf IV VR6 2.8 może 3.2 - Silnik: AHF
Kącik posiadaczy MK4
Garrison, one mają tylko napisane, że 640A a w rzeczywistości mniej o 60-80A np.582A jak u kolegi. To chyba tylko ja mam na forum aku takie z największym prądem rozruchowym . Mój ma 800A a w rzeczywistości ok. 785A czyli raptem 15A mniej.
-
- Forum Master
- Posty: 1026
- Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
- Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Kącik posiadaczy MK4
Ja teraz wrzuciłem sobie BANNERa bo miałem jakieś dieslowskie badziewie z InterCarsu.
Bardzo długo z tą marką obcuje we wszystkich pojazdach jakie miałem i nigdy, absolutnie nigdy nie miałem problemu.
Moje MFD to wersja A lub B właśnie, kiedyś to sprawdzałem w tym ukrytym menu gdzie wyświetla SOFT.
Ale zrobiłem sobie angielski i w zupełności mi wystarcza
Jakby ktoś potrzebował ze szkopskiego na angielski przerzucić to zapraszam, pomogę
Ciekawe jakie są różnice w tym sofcie albo w wersji dla passata i dla golfa....
Bardzo długo z tą marką obcuje we wszystkich pojazdach jakie miałem i nigdy, absolutnie nigdy nie miałem problemu.
Moje MFD to wersja A lub B właśnie, kiedyś to sprawdzałem w tym ukrytym menu gdzie wyświetla SOFT.
Ale zrobiłem sobie angielski i w zupełności mi wystarcza
Jakby ktoś potrzebował ze szkopskiego na angielski przerzucić to zapraszam, pomogę
Ciekawe jakie są różnice w tym sofcie albo w wersji dla passata i dla golfa....
Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości