[mk2] dylemat co do wyboru silnika
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Direct
- Ma gadane
- Posty: 240
- Rejestracja: śr paź 04, 2006 20:38
- Lokalizacja: Bielsko-Biała,Jaworze
- Kontakt:
[mk2] dylemat co do wyboru silnika
Mam problem.
Przygotowuje się do wymiany silnika w swoi golfie, a nie wiem jaki założyć.
Mam pod ręką 1.8 na gaźniku ale zastanawiam się czy nie wystarczyłby 1.6 też oczywiście na gaźniku, bo z wtryskiem to więcej kłopotów przy zakładaniu.
Jaki silnik mi możecie polecić i czym się kierować przy zakupie?
Bo nie chce kupić padliny, która po 10tyś\km zacznie mi klekotać, cieknąć i takie tam..
Są jakieś firmy co sprzedają dobre motory (najlepiej śląsk)
Za wszelką pomoc dziękuje.
Przygotowuje się do wymiany silnika w swoi golfie, a nie wiem jaki założyć.
Mam pod ręką 1.8 na gaźniku ale zastanawiam się czy nie wystarczyłby 1.6 też oczywiście na gaźniku, bo z wtryskiem to więcej kłopotów przy zakładaniu.
Jaki silnik mi możecie polecić i czym się kierować przy zakupie?
Bo nie chce kupić padliny, która po 10tyś\km zacznie mi klekotać, cieknąć i takie tam..
Są jakieś firmy co sprzedają dobre motory (najlepiej śląsk)
Za wszelką pomoc dziękuje.
- bomberxl
- Gadatliwa bestia
- Posty: 640
- Rejestracja: sob wrz 23, 2006 20:12
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp
- Kontakt:
Powiem tak.
Pierwszy mój silnik w vw jetta 1 to był 1.3 na gaźniku,zamontowałem później 1.6 i było już o wiele lepiej,następnie za........mi jettę i po odzyskaniu kasy kupiłem golfa 2 z silnikiem 1.8. nie chcę już auta z silnikiem mniejszym niż 1.8.Pali mi tyle samo co 1.6,a jest o wiele sprytniejszy i koniec.
Pierwszy mój silnik w vw jetta 1 to był 1.3 na gaźniku,zamontowałem później 1.6 i było już o wiele lepiej,następnie za........mi jettę i po odzyskaniu kasy kupiłem golfa 2 z silnikiem 1.8. nie chcę już auta z silnikiem mniejszym niż 1.8.Pali mi tyle samo co 1.6,a jest o wiele sprytniejszy i koniec.
no to nareszcie necik w domu i przepraszam za nie uzywanie polskich liter z powodu ich braku :-)
Jeździsz teraz 1.0 więc normalne że 1.6 może wydawać Ci się duży i wystarczający Ale jak pojeździsz w 1.6 to poczujesz niedosyt bo jednak 1.8 jest znacznie żwawszy a pali praktycznie tyle samo. Jak tracić czas i pieniądze na swap to zeby już coś konkretnego z tego było a nie półśrodki jak gaźnikowe 1.6.
=-Pinhead-=
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Zdecydowanie 1,8, chociaż będziesz też musiał mocniejsze sprężyny wsadzić na przód. I od razu zastanów się czy chcesz gazować auto, bo wtedy raczej unikaj silników na wtrysku k-jetronic
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Direct
- Ma gadane
- Posty: 240
- Rejestracja: śr paź 04, 2006 20:38
- Lokalizacja: Bielsko-Biała,Jaworze
- Kontakt:
tak..zostane juz chyba przy 1.8
swap planuje na grudzien ale silnik + skrzynia(5 biegow) juz jest.
silnik to 1.8 na gaźniku 2e2---jest wyciety z samochodu sprowadzonego z niemiec bez prawa do rejestracji.Ma przebiegu 180 tyś.
Mam tylko nadzieje ze na tym przebiegu to sie nie przejade
Moj 1.0 ma 188tys i śmiga jak nalezy....tylko popychacze juz graja
i panewki są jakieś podejrzane
swap planuje na grudzien ale silnik + skrzynia(5 biegow) juz jest.
silnik to 1.8 na gaźniku 2e2---jest wyciety z samochodu sprowadzonego z niemiec bez prawa do rejestracji.Ma przebiegu 180 tyś.
Mam tylko nadzieje ze na tym przebiegu to sie nie przejade
Moj 1.0 ma 188tys i śmiga jak nalezy....tylko popychacze juz graja
i panewki są jakieś podejrzane
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
istnieje coś takiego jak pech, ale przy tym silniku ryzyko niewielkie. Moja jetka z 1,8 na gaźniku u nowego właściciela ma ponad 450 tys. nakręcone i nawet oleju nie chce pić.Direct pisze:Mam tylko nadzieje ze na tym przebiegu to sie nie przejade
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Direct
- Ma gadane
- Posty: 240
- Rejestracja: śr paź 04, 2006 20:38
- Lokalizacja: Bielsko-Biała,Jaworze
- Kontakt:
to chyba wszystko jasne..
podmianka już w grudniu...
A wiecie co może sprawić najwiekszy problem przy takim swapie??
troche informacji otrzymałem juz od kolegi "bomberxl", ale chce jeszcze wiedziec jak ma się sprawa zawieszenia, zasilania, instalacji elektrycznej
jesli możecie to napiszcie co wiecie abym mgł się dobrze przygotować do tego eksperymentu
Jak wszystko sie uda to napisze jakie sa efekty tego swapu...
podmianka już w grudniu...
A wiecie co może sprawić najwiekszy problem przy takim swapie??
troche informacji otrzymałem juz od kolegi "bomberxl", ale chce jeszcze wiedziec jak ma się sprawa zawieszenia, zasilania, instalacji elektrycznej
jesli możecie to napiszcie co wiecie abym mgł się dobrze przygotować do tego eksperymentu
Jak wszystko sie uda to napisze jakie sa efekty tego swapu...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 157 gości