Kącik posiadaczy MK4
Moderator: VIP
Re: Kącik posiadaczy MK4
Miał ktoś do czynienia z siłownikami klapy bagażnika firmy Prolift lub Einparts?
ALH + 216 + turbo ARL + FMIC + soft -> 162,5KM/344,2Nm
-
- Forum Master
- Posty: 1026
- Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
- Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Kącik posiadaczy MK4
Ja właśnie w ten sposób zrozumiałem to w instrukcji.Garrison pisze:czy może jest to blokada wyłącznie elektroniczna i nawet jadąc na 4 biegu, przerzucając na 3, tryb ten zaskoczy w momencie, gdy warunki pracy skrzyni i silnika pozwolą na zredukowanie do trzeciego biegu i zostanie zablokowany 4 bieg, tzn. nie będzie używany do momentu powrotu na D
Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
- Garrison
- Forum Master
- Posty: 1450
- Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Leon 5F Xperience
- Silnik: CZCA
Re: Kącik posiadaczy MK4
Trafiłem również na poradnik forumowy dot. automatów i była tam mowa, że można przełączać w czasie jazdy. Wypróbuję w górach, ewentualnie jutro wracając wrocławskimi korkamidany_47 pisze:Ja właśnie w ten sposób zrozumiałem to w instrukcji.Garrison pisze:czy może jest to blokada wyłącznie elektroniczna i nawet jadąc na 4 biegu, przerzucając na 3, tryb ten zaskoczy w momencie, gdy warunki pracy skrzyni i silnika pozwolą na zredukowanie do trzeciego biegu i zostanie zablokowany 4 bieg, tzn. nie będzie używany do momentu powrotu na D
Kącik posiadaczy MK4
A propos tych zamków - Próbował ktoś wymieniać szczotki w silniczkach? Bo u mnie jest taka sytuacja, że otwieram auto i otwiera się tylko dwoje drzwi... albo się któreś nie zamkną...
Rozwiązaniem moim zawsze jest odpalenie samochodu i na napięciu z ładowanie wszystko działa OK. Dlatego pomyślałem że szczotki + zimne luty + wszystko wyczyścić i naoliwić na nowo...
Rozwiązaniem moim zawsze jest odpalenie samochodu i na napięciu z ładowanie wszystko działa OK. Dlatego pomyślałem że szczotki + zimne luty + wszystko wyczyścić i naoliwić na nowo...
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 707
- Rejestracja: czw mar 09, 2017 16:16
- Lokalizacja: Katowice/Zabrze
- Auto: Volkswagen Golf
Re: Kącik posiadaczy MK4
To był strzał w 10 Po odpięciu przepływomierza, po chwili auto przestaje pierdzieć-strzelać z wydechu i silnik pracuje równo, natomiast gdy znowu podłącze przepływkę problem nawraca. Czyli przepływomierz do wymiany? Jak przyjedzie kabel, to podłącze auto do kompa i zobaczę jakie wywala błędy.dany_47 pisze:kewinpol a weź mu odepnij przepływkę i zobacz czy czasem się nie uspokoi
Zapraszam na mój kanał Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCNuJ25 ... cWH_n8QIjQ
-
- Forum Master
- Posty: 1026
- Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
- Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Kącik posiadaczy MK4
No widzisz
Przyjrzyj się wtyczce najpierw czy kable całe.
No i rozejrzyj się za inną przeplywka.
Tylko dobierz identyczną po numerze części.
Żeby nie programować tego itp itd.
Cieszę się że mogłem pomóc! Naprawiaj auto i śmigaj, szerokości!
Przyjrzyj się wtyczce najpierw czy kable całe.
No i rozejrzyj się za inną przeplywka.
Tylko dobierz identyczną po numerze części.
Żeby nie programować tego itp itd.
Cieszę się że mogłem pomóc! Naprawiaj auto i śmigaj, szerokości!
Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
Kącik posiadaczy MK4
Witam, stałem się posiadaczem golfa 4 w 4 motion i tu moje pytanie jak sprawdzić czy działa napęd na tył bo wydaje mi się że nie działa albo działa ale w wysokich obrotach silnika czy może tak być, a i gdzie znajdę
Bezpieczniki do haldexa bo może tam jest problem
Bezpieczniki do haldexa bo może tam jest problem
;]
-
- Forum Master
- Posty: 1026
- Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
- Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Kącik posiadaczy MK4
Bezpiecznik haldexa jest wspólny z ABS. Stan sobie na trawie, wyłącz ESP i rusz pełną parą z lekko skrecona kierownicą, jak Ci dupe zawinie na bok to działa. Tylny napęd jest automatycznie dołączany a nie stały. Włącza się razem z uslizgiem przednich kół i na zakrętach. Jeśli padł by bezpiecznik nie miał byś też ABSu.
Żeby sprawdzić możesz też unieść całe auto na podnosniku i wrzucić 1 bieg. 4 łapy się będą kręcić.
Żeby sprawdzić możesz też unieść całe auto na podnosniku i wrzucić 1 bieg. 4 łapy się będą kręcić.
Ostatnio zmieniony śr lis 22, 2017 09:33 przez dany_47, łącznie zmieniany 1 raz.
Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
- G0 Karcio
- ..::VWGolfExclusiveEdition::..
- Posty: 1667
- Rejestracja: wt lip 21, 2009 17:32
- Lokalizacja: Gdynia/Elbląg
- Auto: Był: Volkswagen Golf IV GTI TDI Exclusive
Aktualnie: Brak
W planie: Volkswagen Golf IV VR6 2.8 może 3.2 - Silnik: AHF
Kącik posiadaczy MK4
Koledzy kto posiada w swoim aucie ori wiązkę do DSP Nokii? Bo mam 2 pytania, którędy idzie wiązka oraz czy ktoś użyczyłby fotkę 2 wtyczek, które wchodzą do wzmacniacza tzn.kabelków bo chciałem zobaczyć jak wygląda kabelek z ekranem użyty w tej wiązce. Są 2 rodzaje przewodów, zwykłe kabelki i w ekranie. Chcę zrobić taką wiązkę jak w oryginale (ten sam kolor przewodu jak i odpowiednie kabelki). W sklepie widziałem całą wiązke za 450 .
Kącik posiadaczy MK4
Nie wiem jak w Golfie, ale w Borze szły lewym progiem
vRSzkodnik - nic więcej, nic mniej jak Octavia II RS w gnoju
- Garrison
- Forum Master
- Posty: 1450
- Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Leon 5F Xperience
- Silnik: CZCA
Kącik posiadaczy MK4
Pany, czy wersje wyposażenia z elektrycznymi szybami dostawały mocniejsze alternatory niż te bez? Czy od czego zależało jaki alternator się znajdzie?
Kącik posiadaczy MK4
Alternator pewnie zależał od wyposażenia, ale jakie determinowało mocniejszy alternator to nie wiem. U siebie mam 120-tkę.
Mój Golf IV Generation - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=517692" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW E93 320i
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P
BMW E93 320i
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P
- G0 Karcio
- ..::VWGolfExclusiveEdition::..
- Posty: 1667
- Rejestracja: wt lip 21, 2009 17:32
- Lokalizacja: Gdynia/Elbląg
- Auto: Był: Volkswagen Golf IV GTI TDI Exclusive
Aktualnie: Brak
W planie: Volkswagen Golf IV VR6 2.8 może 3.2 - Silnik: AHF
Kącik posiadaczy MK4
Pany...jaki jest numer przedniej dokładki 20th (nie 25th)? W ETCE nie mogę znaleźć.
- Garrison
- Forum Master
- Posty: 1450
- Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Leon 5F Xperience
- Silnik: CZCA
Kącik posiadaczy MK4
Panowie, potrzeba informacji, kiedy zmieniono coś w sterowniku silnika, że modyfikuje się go kablem i nie trzeba lutować, czy coś? Mój jest z 10.1999 i potrzebuję tej informacji z przyczyn finansowych Ewentualnie jak samemu sprawdzić?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości