Witam ,dzisiaj jadąc do pracy zaczęło dymić się spod kierownicy. Widok po zdjęciu plastików:
Winowajcą okazała się żaróweczka led w podświetleniu rejestracji i bezpiecznik nie zadziałał wsadzony był 10A ksiązkowo ma być 5A.
<---- taka
Przestroga nie kupujcie tych tanich ledów na allegro czy z chin. Upaliło przewody i nie działa mi treaz sporo rzeczy, : podświetlenie deski (upalił sie kabel z włącznika) , wnętrza i drzwi , licznik prędkościomierz stoi (nie bije km) , kotrolka rezerwy szaleje na zakrętach.
Postaram się naprawić samemu liczę na wskazówki.
Jak wyjąć piny w skrzynce bezpieczników?
Spalona instalacja
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Spalona instalacja
wszystko co opisujesz wskazuje na uszkodzenie zasilania z bezpieczników....prędkościomierz i kontrolka rezerwy to bezpiecznik nr 7 - pewnie nie działają też światła cofania?
różowy plastik musisz przesunąć bo stoi on na drodze wyjścia pinu...przesuwasz minimalnie i dalej jak np piny w kostce ISO radia - wkładamy dwa cienkie coś (jak nie ma wyjmaków pod ręką to używam szpilek lub cienkich gwoździ) i pin wychodzimorloh pisze:Jak wyjąć piny w skrzynce bezpieczników?
Spalona instalacja
Nie chciałbym się przyczepiać po szkodzie, ale żarówka, żarówką - zdarza się. Sytuacja mogłaby być lepsza gdyby był taki bezpiecznik, który powinien być do danego przekroju przewodów. Niektórzy dodają odbiornik zwiększając nominalne natężenie bezpiecznika, zostawiając przy tym ten sam przekrój przewodów dostosowanych do innych prądów.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 73 gości