Problem z odpalaniem po zmianie koncowek na 0.216

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

szmal900
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: wt sie 22, 2017 10:59
Lokalizacja: Lubartów

Problem z odpalaniem po zmianie koncowek na 0.216

Post autor: szmal900 » wt lis 07, 2017 19:58

Witam , mam mały problem zmieniłem końcówki wtryskow na 0.216 boscha , mój silnik to 1.9 tdi alh , rano gdy odpalam dlugo kreci a jak odpali to pusci dyma na czarno a potem juz odpala normalnie , dawka ustawiona na 4mg, początek wtrysku 79 bo znajomy mówi że tak ma być , ponieważ on to robi na programie delphi i na tym jest troche inaczej, po za tym spalanie git , moc jest . Wszystko git tylko to odpalanie gdy jest zimny , jezeli nie kąt to bede musial dawke rozruchową zmienic , ale czy to pomoże ? Prosze o szybka pomoc :)



KLICHO
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 670
Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Problem z odpalaniem po zmianie koncowek na 0.216

Post autor: KLICHO » śr lis 08, 2017 00:20

To użyj programu Vag i zobacz na wykres dla twojego silnika jak ma być poprawnie :) Pytanie drugie czy dobrze odpowietrzyłeś jak założyłeś wtryski ? Gniazda dokładnie wyczyszczone i podkładki nowe ? Węzyki przelewowe też by się przydały



szmal900
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: wt sie 22, 2017 10:59
Lokalizacja: Lubartów

Problem z odpalaniem po zmianie koncowek na 0.216

Post autor: szmal900 » śr lis 08, 2017 12:52

Nie raczej co do wtryskow wszystko git , jedynie jak znajomy mowil ze podbil ciśnienie , i mowi właśnie że pompa może nie dawać rady i trzeba by pojechac do tunera aby zwiekszył dawke rozruchowa , ale czy jest taka możliwosc ze pompa moze nie dac sobie rady z 0.216 ??



KLICHO
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 670
Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Problem z odpalaniem po zmianie koncowek na 0.216

Post autor: KLICHO » śr lis 08, 2017 15:52

Jak miałeś fatalnym stanie sekcje wstepną to tak. Ale nie trzeba do tunera aby podbić ciśnienie. Zrób loga dynamicznego grupy 004 i będzie widać jak trzyma się pompa. I ustaw poprawnie kąt .



szmal900
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: wt sie 22, 2017 10:59
Lokalizacja: Lubartów

Problem z odpalaniem po zmianie koncowek na 0.216

Post autor: szmal900 » śr lis 08, 2017 23:01

Dzięki wielkie , sprawdziłem kąt wtrysku jest git bo byłem na kompie u innego mechanika , więc teraz bede sprawdzał świece żarowe bo w lato byly git a teraz nie wiadomo , i musze zainwestowac w nowy aku , poniewaz ten ma juz ok 8 lat i na dniach dla pewnosci podmienie aku na nowe , a jak to nie pomoze jade sprawdzic pompe i wrazie czego zwiekszyc dawke.



KLICHO
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 670
Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Problem z odpalaniem po zmianie koncowek na 0.216

Post autor: KLICHO » czw lis 09, 2017 15:07

Czyli ile było na wykresie ?



szmal900
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: wt sie 22, 2017 10:59
Lokalizacja: Lubartów

Problem z odpalaniem po zmianie koncowek na 0.216

Post autor: szmal900 » ndz lis 12, 2017 21:31

Nie wiem drugi mechanik powiedział że zapłon jest idealnie ustawiony.



KLICHO
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 670
Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Problem z odpalaniem po zmianie koncowek na 0.216

Post autor: KLICHO » pn lis 13, 2017 12:22

Duzo znam mechanikow co sie na tym nie znaja widza jakies szlaczki i powiedz ze jest ok. Chce znac dokladna wartosc jaka byla na wykresie.



szmal900
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: wt sie 22, 2017 10:59
Lokalizacja: Lubartów

Problem z odpalaniem po zmianie koncowek na 0.216

Post autor: szmal900 » śr lis 15, 2017 15:55

Nie wiem nie powiem ci ile było na wykresie , podpiał pogadał co to moze byc , ale teraz jak dawka jest 4mg na suw jest git przy odpalaniu mi sie zdaje ze poprostu juz aku siada poniewaz on ma juz 8 lat , i gdy jeżdże to nastepnego dnia odpala git. A np jak go odpale rano przejade nie cale 5 km i potem odpalam po 10 h to juz troche gorzej , ale nie ma porownania to co bylo wczesniej krecil, krecil i jak odpalił chmura tylko , a teraz w miare git odpala , silinik tez pracuje git nie za twardo nie za miekko moc jest spalanie git , jak beda wieksze mrozy podmnienie aku na nowy ojca i wtedy porównam ale zdaje mi sie ze bedzie po problemie , ale dzieki za pomoc.



Awatar użytkownika
bieniek1984
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 959
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 13:28
Lokalizacja: elblag
Kontakt:

Problem z odpalaniem po zmianie koncowek na 0.216

Post autor: bieniek1984 » śr lis 29, 2017 10:16

One maja problem z dawka startowa praktycznie kazde alh ciezko pali w temperaturach 5-15 stopni po dlugim postoju. Moj tez tak ma gdy temperatury spadna ponizej zera i swiece grzeja pali troche lepiej. Tez chce wstawic 0.216 ale zrobie tez program wtedy moze sie poprawi.
Ja mam tak ze rano ciezko pali zalapie pochodzi 5s zgasze go i drugi raz juz odpala ladnie tak mam od poczatku jak go mam czyli 4.5 roku rozrxad zmieniany 2 razy kat ustawiony 50-51 nic nie pomaga.


jest Golf 4 ALH + jednomas + 0.260+ gtb2056v + fmic+ chip
jest wsk 125
był Golf 2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... ieniek1984" onclick="window.open(this.href);return false;

KLICHO
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 670
Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Problem z odpalaniem po zmianie koncowek na 0.216

Post autor: KLICHO » śr lis 29, 2017 12:16

Albo jeszcze masz powietrze w układzie paliwowym :) To że kat masz 50-51 to nie jest wyznacznikiem że tak jest idealnie pamiętajmy o tym. Popraw mapkę startową albo softa i będziesz miał ok. Jak coś zapraszam na PW jak są chętni.



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 42 gości