Dudnienie

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Krystian9616
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: sob kwie 08, 2017 19:30

Dudnienie

Post autor: Krystian9616 » pn paź 30, 2017 15:48

Witam. Od dluzszego czasu cos dudni z przodu. Opony wymienione na nowki, lozyska tez, ale dudnienie zostalo. Zaczyna sie w okolicach 80-100km/h dam lekko w lewo zaczyna robic "wuwuwu" w prawo nic. Dodam ze mam zuzyte lozyska z tylu a w lewym tylnym kole bardzo duzy luz. Czy to z tylu lozyska tak robia i dzwiek sie przenosi czy cos innego bo juz jestem bezradny :/



Awatar użytkownika
Mavrick
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2064
Rejestracja: pn lis 19, 2007 22:46
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Dudnienie

Post autor: Mavrick » pn paź 30, 2017 23:54

Jezeli mowisz ze skrecajac w jedna wyje a w druga nie to znaczy ze ktores lozysko (z przodu) zaniemoglo...pozostaje ustalic tylko ktore.



Krystian9616
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: sob kwie 08, 2017 19:30

Dudnienie

Post autor: Krystian9616 » wt paź 31, 2017 10:02

Bo lozyska wymienialen na faga w kwietniu , slychac takie dudnienie powyzej 100km/h juz nie... :/



ziutol94
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: czw sie 10, 2017 21:50

Dudnienie

Post autor: ziutol94 » wt paź 31, 2017 23:15

Łożyska na 99%, kierunek z którego pochodzą niskie tony są dla ludzkiego ucha niewykrywalne, dlatego możesz mieć wrażenie, że to przód... na potwierdzenie swoich słów dam przykład zestawów kina domowego czy innych domowych audio :D głośników mogą być różne ilości, a subwoofer jest praktycznie zawsze tylko jeden :) właśnie z powodu kierunkowości tych niskich dźwieków, jakby były dwa subwoofery to kompletnie nic by to nie zmieniło :)

Wracając do tematu, skoro jest z tyłu luz to wypadałoby go zredukować, w czym problem aby dokręcić bęben tak aby luzu nie było? :) tylko pamiętaj aby nie dokręcić za mocno, bo będą duże opory... różne przepisy są na dobry moment dokręcenia, najbardziej uniwersalny jak dla mnie to: dokręć do oporu, a następnie poluzuj poprzez przekręcenie kluczem o 90stopni.

Aby się dostać do tej śruby, musisz zdjąć koło, następnie metalowy dekielek, potem taką spinkę a na koniec wianek. Zrób tak z obu stron, jest szansa, że nie trzeba będzie wymieniać łożysk.



Awatar użytkownika
Mavrick
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2064
Rejestracja: pn lis 19, 2007 22:46
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Dudnienie

Post autor: Mavrick » śr lis 01, 2017 01:06

Ja zawsze po dowaleniu do oporu i zluzowaniu zakladam felge i dokrecam az nie bedzie luzu wzdluznego na czopie.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Dudnienie

Post autor: Michał_1977 » śr lis 01, 2017 13:53

Krystian9616 pisze:Czy to z tylu lozyska tak robia i dzwiek sie przenosi
Jest to bardzo prawdopodobne,bo buda jest jak pudło gitary. Jednak sprawdziłbym też przednie :bajer:
Krystian9616 pisze:Bo lozyska wymienialen na faga w kwietniu , slychac takie dudnienie powyzej 100km/h juz nie
Sprawdzałeś,czy opony nie są wyząbkowane?


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ Napędowy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości