Witam. Tydzień temu założyłem do swojej Bory ksenony zakupione na aukcji. Miałem już zamontowane spryskiwacze reflektorów więc się pokusiłem Dostałem kompletne lampy z przetwornicami montowanymi od dołu lamp oraz przejściówki by pasowały do moich starych wtyczek. Okazało się że nie działa regulacja wysokości z kabiny. Przeszukiwać fora zauważyłem że to częsty przypadek. Znalazłem opis jak to przerobić :
"" czarny kabel idący od silniczka do urządzenia sterującego, który należy obciąć bezpośrednio przy wtyczce. Inny kabel (żółty) idzie od 11 pinu 12-pinowej wtyczki i wchodzi również bezpośrednio do urządzenia sterującego. Ten kabel należy również obciąć i połączyć z czarnym. Żółty kabel otrzymuje normalnie sygnały od czujników i przekazuje je dalej do urządzenia sterującego, które steruje silniczkiem. Przy tej zmianie omijane jest urządzenie sterujące. Dzięki tej małej modyfikacji możliwe jest sterowanie reflektorami od wewnątrz" pozniej "
1. Czy ten opis z instrukcją jest prawidłowy ?
2. Co to jest "urządzenie sterujące" ?
3. Do czego jest wolny przewód wychodzący z przejściówki?
4. Czy żeby dokonać tej przeróbki należy zdemontować lampy z samochodu? Czy wystarczy zdjęcie zaślepek z tylu ?
5. Czy można... i czy warto zrobić tak by światła drogowe świeciły razem że światłami mijania ?
6. Czy to normalne że po założeniu ksenonów spalily się bezpieczniki świateł mijania 10A, dopiero po wymianie ich na 15A jest ok.
Z góry dziękuję za pomoc
VW Bora - ksenony - kilka pytań
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
VW Bora - ksenony - kilka pytań
6. Bezpiecznik 15A musi być, miałem tak samo.
USUNIĘTE PRZEZ ADMINISTRATORA
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] i 89 gości