Kącik posiadaczy MK4
Moderator: VIP
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 707
- Rejestracja: czw mar 09, 2017 16:16
- Lokalizacja: Katowice/Zabrze
- Auto: Volkswagen Golf
Kącik posiadaczy MK4
Sorry za dubel.
Zapraszam na mój kanał Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCNuJ25 ... cWH_n8QIjQ
- Chrzanek`
- Forum Master
- Posty: 1644
- Rejestracja: pt lis 21, 2014 01:56
- Lokalizacja: Ostrołęka
- Kontakt:
Re: Kącik posiadaczy MK4
Myślałem, że trochę łatwiejsza sprawa No ale cóż, będzie trzeba coś ogarnąć.Peran pisze:Powinno pójść żyletką ale trzeba uważać żeby nie narobić rys bo pozniej to papierem ściernym trzeba będzie wygładzać.
Ewentualnie jakiś rozpuszczalnik ale trzeba na plastik uważać.
__________________________________________
Kliknij, a zostaniesz przeniesiony do mojego tematu
1.8t 4motion - R32 body - 213HP - oem+
http://bit.ly/sklep-fm_world
Mój sklep internetowy
Kliknij, a zostaniesz przeniesiony do mojego tematu
1.8t 4motion - R32 body - 213HP - oem+
http://bit.ly/sklep-fm_world
Mój sklep internetowy
-
- Użytkownik
- Posty: 463
- Rejestracja: sob sie 06, 2011 11:38
Re: Kącik posiadaczy MK4
Jest taka sprawa... Rano odpalam silnik, sprawdzam miernikiem ładowanie i jest ok 14,3V więc ok, robię trasę powiedzmy 100km, sprawdzam ładowanie a tu ok 13,9V. W czym problem?
ALH -> 205 -> soft
- G0 Karcio
- ..::VWGolfExclusiveEdition::..
- Posty: 1667
- Rejestracja: wt lip 21, 2009 17:32
- Lokalizacja: Gdynia/Elbląg
- Auto: Był: Volkswagen Golf IV GTI TDI Exclusive
Aktualnie: Brak
W planie: Volkswagen Golf IV VR6 2.8 może 3.2 - Silnik: AHF
-
- Użytkownik
- Posty: 463
- Rejestracja: sob sie 06, 2011 11:38
Re: Kącik posiadaczy MK4
Właśnie nie, wszystko mierzone na włączonych światłach, radiu...
ALH -> 205 -> soft
- G0 Karcio
- ..::VWGolfExclusiveEdition::..
- Posty: 1667
- Rejestracja: wt lip 21, 2009 17:32
- Lokalizacja: Gdynia/Elbląg
- Auto: Był: Volkswagen Golf IV GTI TDI Exclusive
Aktualnie: Brak
W planie: Volkswagen Golf IV VR6 2.8 może 3.2 - Silnik: AHF
Kącik posiadaczy MK4
Jak przy włączonych odbiornikach masz kolego 13.9V to nie ma co szukać dziury w całym. Jest to minimalne napięcie jakie powinno być choć nawet tragedii by nie było jakby było 13.85V. Wszystko zależy jaki miernik (bład pomiaru) i czy baterie sprawne choć wiadomo jak miernik myliłby się o 0.5V to już słabo. Przy włączonych odbiornikach po odpaleniu auta też masz 14.3V czy te 14.3V bez włączonych odbiorników?
-
- Użytkownik
- Posty: 463
- Rejestracja: sob sie 06, 2011 11:38
Re: Kącik posiadaczy MK4
Sorki wkradł się błąd, miało być 14,3V na wyłączonych odbiornikach, po trasie jest 13,9V na wyłączonych odbiornikach.
Na włączonych odbiornikach jest odpowiednio 14,2V rano i 13,8V po przejechaniu jakiegoś dłuższego dystansu.
Na włączonych odbiornikach jest odpowiednio 14,2V rano i 13,8V po przejechaniu jakiegoś dłuższego dystansu.
ALH -> 205 -> soft
Re: Kącik posiadaczy MK4
Jak bateria w mierniku będzie słaba to będą w ogóle takie różnice?
A może regulator napięcia coś szwankuje, na zimnym jest ok a po rozgrzaniu jakoś zmniejsza ładowanie?
Aż muszę u siebie sprawdzić jak to wygląda.
A może regulator napięcia coś szwankuje, na zimnym jest ok a po rozgrzaniu jakoś zmniejsza ładowanie?
Aż muszę u siebie sprawdzić jak to wygląda.
ALH + 205 + CHIP 140KM/318Nm
- G0 Karcio
- ..::VWGolfExclusiveEdition::..
- Posty: 1667
- Rejestracja: wt lip 21, 2009 17:32
- Lokalizacja: Gdynia/Elbląg
- Auto: Był: Volkswagen Golf IV GTI TDI Exclusive
Aktualnie: Brak
W planie: Volkswagen Golf IV VR6 2.8 może 3.2 - Silnik: AHF
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK4
niby nie...ale każde TDI (sprawne) jakie sprawdzałem trzymało 14.4V pod pełnym (wszystko oprócz radia) obciążeniem.G0 Karcio pisze:Jak przy włączonych odbiornikach masz kolego 13.9V to nie ma co szukać dziury w całym
zazwyczaj wyniki są zawyżane...i ładowanie w aucie pokazuje ok 18V. Jak są wątpliwości, to wymienić baterię - przecież nie zaszkodzi.deskjet pisze:Jak bateria w mierniku będzie słaba to będą w ogóle takie różnice?
Pompa mark60 na aucie serwo, pompa hamulcowa i cztery z sześciu przewodów wymienione - te do tylnych kół udało się zostawić ... teraz tylko kabelki ogarnąć
Kącik posiadaczy MK4
Od tego jest regulator napięcia, żeby bez względu na obciążenie napięcie nie skakało.
U mnie to 14,26V
Skoro napięcia spada to obstawiałbym regulator napięcia alternatora.
U mnie to 14,26V
Skoro napięcia spada to obstawiałbym regulator napięcia alternatora.
________________________
Wysłane ze schabowego przy użyciu widelca.
Wysłane ze schabowego przy użyciu widelca.
-
- Forum Master
- Posty: 1026
- Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
- Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Kącik posiadaczy MK4
podstawa to pomiar na altku.
Ja też sie bałem bo w srodku mam wskaznik ładowania z turbo timera i pokazywał mi 13.3V
A pomiar na altku pokazał śliczne 14,37V albo 14,27V więc przestałem się martwić
Ja też sie bałem bo w srodku mam wskaznik ładowania z turbo timera i pokazywał mi 13.3V
A pomiar na altku pokazał śliczne 14,37V albo 14,27V więc przestałem się martwić
Ostatnio zmieniony czw paź 19, 2017 12:24 przez dany_47, łącznie zmieniany 1 raz.
Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
-
- Użytkownik
- Posty: 463
- Rejestracja: sob sie 06, 2011 11:38
Re: Kącik posiadaczy MK4
Hmm byłem dzisiaj u elektryka i powiedział że maly spadek napięcia po dłuższej jeździe to normalne, bo jak regulator się nagrzeje to wtedy ładowanie będzie ciut słabsze, ważne aby nie spadało poniżej 13,6V sprawdzę jeszcze na altku jakie jest.
ALH -> 205 -> soft
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK4
w wiekowym autku zawsze będzie spadek na kablach, na masie...na klemach. U mnie w problematycznym 1.4 gdzie obroty biegu jałowego są na poziomie 720/min ładowanie to tragedia...ogarnięcie instalacji na 53mm^2, mocniejszy altek, nowy pasek, nowy aku i pod obciążeniem (bez radia) ponad 14v...a wcześniej było tyle ile oddawał aku
Jakie D2S polecacie? Osram Night Breaker Unlimited? Z H7 i 'H1 z tej serii jestem bardzo zadowolony...
i co na kierunek i pozycje żeby nie waliło na żółto? ... H6 i H21 - kto to kuźwa wymyślił - ledy na razie odpadają, musi być coś tradycyjnego
Jakie D2S polecacie? Osram Night Breaker Unlimited? Z H7 i 'H1 z tej serii jestem bardzo zadowolony...
i co na kierunek i pozycje żeby nie waliło na żółto? ... H6 i H21 - kto to kuźwa wymyślił - ledy na razie odpadają, musi być coś tradycyjnego
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości