Kącik posiadaczy MK4

Wymiana doświadczeń użytkowników poszczególnych modeli VW.

Moderator: VIP

lwlw
Forum Master
Forum Master
Posty: 1171
Rejestracja: ndz lis 25, 2007 13:08
Lokalizacja: ERW/WPI

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: lwlw » czw paź 12, 2017 21:51

U mnie ręczny blokował z jednej strony, kupiłem zacisk używkę, teraz nic nie blokuje, ale ten mi chyba płyn trochę puszcza no i tak się zastanawiam który zacisk lepiej robić? Chyba ten uszczelnić tylko że auto cały czas jeździ i z tym drugim byłoby o tyle wygodniej, że jest już wyjęty i można by było zrobić po jego naprawie tylko szybką przekładkę + odpowietrzenie.



piotrek233
Forum Master
Forum Master
Posty: 1182
Rejestracja: wt wrz 11, 2007 19:09
Lokalizacja: Bielsko

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: piotrek233 » czw paź 12, 2017 22:28

Qto pisze:piotrek233, zależy...ja miałem pękniętą gumkę wkoło tłoczka i to wystarczyło aby było piszczenie - dziurka średnicy może 1mm...jakby gumka była bardziej zmęczona to pewnie byłoby jak wyżej. Ręczny też można zrobić...nie wiem co i jak ale kilka tygodni temu wysłałem zaciski do malowania i regeneracji - gość pytał czy ręczny też wymieniać.
Zgadzam się z Tobą, trzeba zdiagnozować problem w zacisku. Oczywiście może być tak ze jest strzelona osłona przeciwpyłowa, syf sie nazbierał i tłoczek skorodował. Wtedy możemy spokojnie zregenerować, problem jest w przypadku gdy sworzeń zardzewiał.. To mam na myśli http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=183&p=6862582" onclick="window.open(this.href);return false;

Ja chyba bym się nie bawił tylko kupił nowy zacisk. Bo nie mogę sobie pozwolić żeby auto mi stało. Trzeba ściągnąć zacisk, rozebrać żeby zdiagnozować problem. Kupić zestaw naprawczy, czy trzpień, wymienić i poskładać. Łatwiej jeżeli mamy sklep pod nosem, jak trzeba zamawiać z internetu części to dwa trzy dniu auto stoi...



Awatar użytkownika
Garrison
Forum Master
Forum Master
Posty: 1450
Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Leon 5F Xperience
Silnik: CZCA

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Garrison » pt paź 13, 2017 06:50

cinek2004 pisze:
Garrison pisze:Pany, ja mam takie pytanie... Często jak stoję na światłach, cokolwiek, a obok mnie przejeżdża samochód z prędkością ~30km/h i większą, to czuję, że kołysze mi autem. Odpowiedzialne za to są tylko zmęczone wiekiem amortyzatory i sprężyny, czy może coś jeszcze?
Moim zdaniem pęd powietrza :)
Ale żeby bujało jak łajbą jeszcze chwilę, gdy sobie pojedzie? To muszę mieć faktycznie miękkie zawieszenie i trzeba posłuchać Qto :D Najgorzej jest, gdy jestem na moście, a zbliża się tramwaj. Ja wiem, że drgania wynikają z konstrukcji, ale za pierwszym razem patrzyłem spanikowany na zegary, czy mi zaraz silnik nie wyskoczy :helm: Po innych użytkownikach drogi nie widziałem, by nimi kołysało. Trochę wstyd :los2:



dany_47
Forum Master
Forum Master
Posty: 1026
Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: dany_47 » sob paź 14, 2017 11:59

Panowie a czy MFD1 w MK4 można zastąpić jakimś nowszym radyjkiem oem VW/AUDI zachowując kontakt z zegarami itp?


Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm

Obrazek

Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm

Awatar użytkownika
hayperekpo
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2719
Rejestracja: sob kwie 07, 2007 13:41
Lokalizacja: Kraków/GOP

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: hayperekpo » sob paź 14, 2017 17:44

dany_47, nope :-(


Obrazek
Zanim zapytasz na PW, skorzystaj z forumowej szukajki, FAQ i wujaszka Google

dany_47
Forum Master
Forum Master
Posty: 1026
Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: dany_47 » sob paź 14, 2017 19:10

kurde...

Mam pierwszy wypust tych radyjek i nie da rady angielskiego wgrać
I w dodatku problemy z LCD bo się różowy robi albo paski skaczą.....

I tak myślę co z tym zrobić...


Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm

Obrazek

Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm

Awatar użytkownika
Barton_
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 768
Rejestracja: śr sty 14, 2015 13:18
Lokalizacja: Tu i Tam

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Barton_ » sob paź 14, 2017 21:07

Pany. Ma ktoś dostęp do danych jak kodowana jest data produkcji a akumulatorach Duracell?


________________________
Wysłane ze schabowego przy użyciu widelca.

Awatar użytkownika
trepson_vlcrew
VAG ŁOWICZ
VAG ŁOWICZ
Posty: 3952
Rejestracja: śr gru 08, 2010 19:53
Lokalizacja: Łowicz

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: trepson_vlcrew » sob paź 14, 2017 21:16

Sluchajcie bo juz glupi jestem z tego wszystkiego. Lewy kierunkowskaz nie dziala.
Awaryjne dzialaja, mametka przeczyszczona, przerywacz byl podmieniany. Objawia sie to tak ze przerywacz szybko tyka a zarowki w ogole nie swieca. W prawo i awaryjne jest ok. Idzie do mnir drugi wklad tylnej lampy i nastepny przerywacz. Gdzie jeszcze moge szukac przyczyny bo zatrabia mnie te ludzie jak nie mam lewego kierunku


Obrazek

http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=413934
#vlcrew #bagged #12_5j #widebody #1.8t #custom #LY3D #mk4

Awatar użytkownika
mat06
Storm Beige
Storm Beige
Posty: 1058
Rejestracja: pn maja 18, 2009 21:08
Auto: Golf IV
Silnik: AZD

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: mat06 » sob paź 14, 2017 21:19

Stawiałbym na manetkę. Spróbuj na włączonym kierunkowskazie włączyć drogowe, zamigać światłami, może wtedy zaskoczy kierunkowskaz.


Obrazek

Awatar użytkownika
trepson_vlcrew
VAG ŁOWICZ
VAG ŁOWICZ
Posty: 3952
Rejestracja: śr gru 08, 2010 19:53
Lokalizacja: Łowicz

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: trepson_vlcrew » sob paź 14, 2017 21:28

Wczesniej jeszcze zlapal czasami kierunek albo jak powoli włączyłem a teraz nic a nic... wszystko manetki dziala tylko z kierunkiem problem


Obrazek

http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=413934
#vlcrew #bagged #12_5j #widebody #1.8t #custom #LY3D #mk4

Awatar użytkownika
G0 Karcio
..::VWGolfExclusiveEdition::..
..::VWGolfExclusiveEdition::..
Posty: 1667
Rejestracja: wt lip 21, 2009 17:32
Lokalizacja: Gdynia/Elbląg
Auto: Był: Volkswagen Golf IV GTI TDI Exclusive
Aktualnie: Brak
W planie: Volkswagen Golf IV VR6 2.8 może 3.2
Silnik: AHF

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: G0 Karcio » sob paź 14, 2017 21:31

Pytanie z innej beczki...czy ktoś z Was koledzy spotkał się z modelem Golfa IV 5D, szybrem najlepiej z 25th? Chciałbym coś takiego zakupić, niestety albo 3D (nie 25th) a jak już 5D to bez szybra i bez pakietu 25th. O tapicerce RECARO czy xenonie już nie wspomne :los2: też dobrze jakby było w modelu. Widziałem model piątki, w którym nawet światła można było zapalić więc jakby coś takiego wyrwać w czwórce to już w ogóle grubo byłoby.



Awatar użytkownika
mat06
Storm Beige
Storm Beige
Posty: 1058
Rejestracja: pn maja 18, 2009 21:08
Auto: Golf IV
Silnik: AZD

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: mat06 » sob paź 14, 2017 22:22

trepson_vlcrew pisze:Wczesniej jeszcze zlapal czasami kierunek albo jak powoli włączyłem a teraz nic a nic... wszystko manetki dziala tylko z kierunkiem problem
Spróbuj od kogoś podmienić manetkę i będziesz wszystko wiedział.


Obrazek

Awatar użytkownika
trepson_vlcrew
VAG ŁOWICZ
VAG ŁOWICZ
Posty: 3952
Rejestracja: śr gru 08, 2010 19:53
Lokalizacja: Łowicz

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: trepson_vlcrew » sob paź 14, 2017 22:35

Predzej zamowie ta co mam zamowic pod tempomat niz jakas na podmianke znajde xd


Obrazek

http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=413934
#vlcrew #bagged #12_5j #widebody #1.8t #custom #LY3D #mk4

Awatar użytkownika
marcinnxtdi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: ndz sty 11, 2009 13:16
Lokalizacja: Czeladź

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: marcinnxtdi » sob paź 14, 2017 23:16

Czy jest możliwe ze mam moduł komfortu bez literki na końcu ?
1C0959799


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Kąciki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości