Kącik posiadaczy MK4

Wymiana doświadczeń użytkowników poszczególnych modeli VW.

Moderator: VIP

lwlw
Forum Master
Forum Master
Posty: 1171
Rejestracja: ndz lis 25, 2007 13:08
Lokalizacja: ERW/WPI

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: lwlw » śr paź 11, 2017 16:11

Ewentualnie odkurzacz z jakąś redukcją. Jak wpadła do silnika to możesz próbować też przez gniazdo świecy.



Awatar użytkownika
arekgroszek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 409
Rejestracja: ndz gru 22, 2013 14:49
Lokalizacja: LOW CHOW
Auto: GOLF IV
Silnik: 1.8T
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: arekgroszek » śr paź 11, 2017 20:55

Panowie temat licznika posiadam Full fis GB, tarcze zmienione na EU, w eeprom przekodowane aby pokazywało prędkość jak należy. Problem tkwi w kodowaniu 5 cyfrowym licznika. Ostatnia liczba w immo3 po 2002 roku powinna być w moim 1.8t "2" a tak się składa, że mogę tylko 1,3,4 a dwójkę jak wbijam to kodowanie zostaje poprzednie. W czym tu może tkwić problem? Zaniża mi prędkość i przebyte kilometry, dałem obecnie na 4 bo jest najbliżej impulsów tego z kodowania 2.



Awatar użytkownika
Jaroslaw.b
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 402
Rejestracja: wt mar 24, 2015 13:16
Lokalizacja: ZGY

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Jaroslaw.b » śr paź 11, 2017 22:18

Hej, ostatnio wychodząc z auta po "przejażdżce" poczułem ciepło bijące od koła prawy tył. później zauważyłem że przy toczeniu się auta czuć jak tył hamuje.
Z braku czasu podjechałem do mechanika, ten powiedział że zapieczony jest cylinderek od zacisku. dodatkowo z jednego klocka spadła okładzina.
Panowie. co mogę zrobić? Mechanik powiedział że zacisk to 500+zł. a mówił że zestawy naprawcze nie działają.
Co mi doradzicie? obecna sytuacja finansowa nie pozwala mi na wydanie 500zł.. + dodatkowo klocki.


"Xenofobia - Strach przed xenonem" :D

Obrazek
Kupię:
- Samopoziomowanie do xenonu, pełny komplet
- Lotka 25th
- Pomarańczowe obrysy us

Awatar użytkownika
BartesWZL
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 782
Rejestracja: ndz mar 29, 2015 15:25
Lokalizacja: Lubin/ dolnośląskie

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: BartesWZL » śr paź 11, 2017 22:28

Regeneracja zacisku 100zl maks, kup zestaw naprawczy komplet z tłoczkiem i działaj. Jeśli sie nie uda kup sam zacisk za parę zł.


Moje MKIV 2.0 Votex/X3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=578589" onclick="window.open(this.href);return false;

Corrado VR6 <3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=605382" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Garrison
Forum Master
Forum Master
Posty: 1450
Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Leon 5F Xperience
Silnik: CZCA

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Garrison » czw paź 12, 2017 07:07

Jaroslaw.b pisze:Hej, ostatnio wychodząc z auta po "przejażdżce" poczułem ciepło bijące od koła prawy tył. później zauważyłem że przy toczeniu się auta czuć jak tył hamuje.
Z braku czasu podjechałem do mechanika, ten powiedział że zapieczony jest cylinderek od zacisku. dodatkowo z jednego klocka spadła okładzina.
Panowie. co mogę zrobić? Mechanik powiedział że zacisk to 500+zł. a mówił że zestawy naprawcze nie działają.
Co mi doradzicie? obecna sytuacja finansowa nie pozwala mi na wydanie 500zł.. + dodatkowo klocki.
Rozebrać, wyczyścić, gumki nowe założyć i sprawdzić jak będzie chodził zanim założysz na auto :D Ja zaciski z tyłu zmieniałem, bo odpowietrzniki poszły się czochrać, była sobota, a auto musi być ciągle gotowe do jazdy (jeździło, ale hamowanie tragedia przez zapowietrzenie). Faktycznie sporo mnie skasowali, bo 450zł od sztuki, ale zwrot kaucji i faktura pozwoliły odzyskać trochę z tej inwestycji.



Awatar użytkownika
Jaroslaw.b
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 402
Rejestracja: wt mar 24, 2015 13:16
Lokalizacja: ZGY

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Jaroslaw.b » czw paź 12, 2017 08:19

dzięki wielkie chłopaki, a jaki zestaw naprawczy polecacie? są jakieś różne czy tylko jeden?
Prawy tył.


"Xenofobia - Strach przed xenonem" :D

Obrazek
Kupię:
- Samopoziomowanie do xenonu, pełny komplet
- Lotka 25th
- Pomarańczowe obrysy us

Skrzak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1520
Rejestracja: pt cze 14, 2013 15:23
Lokalizacja: Wilno
Auto: Bora kombi Highline
Silnik: ARL

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Skrzak » czw paź 12, 2017 09:55

Szukaj zestawów autofren ze wszystkim. Najtaniej wychodzi, tzn z gumkami tłoczkami i co tam jeszcze było nie pamiętam.



piotrek233
Forum Master
Forum Master
Posty: 1182
Rejestracja: wt wrz 11, 2007 19:09
Lokalizacja: Bielsko

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: piotrek233 » czw paź 12, 2017 11:50

A ja powiem, ze nie opłaca się regeneracji zacisków tył robić. Nie przynosi skutków. Najważniejsza rzeczą jest sworzeń on koroduje blokuje się i ręczny nie wraca, zacisk trzyma i koło się grzeje zjada tarcze i klocek.
A ten sworzeń nie jest dostępny w zastawach z reperaturkami. Kup od razu zacisk nowy to zaoszczędzisz kasy i pracy.



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Qto » czw paź 12, 2017 14:29

piotrek233, zależy...ja miałem pękniętą gumkę wkoło tłoczka i to wystarczyło aby było piszczenie - dziurka średnicy może 1mm...jakby gumka była bardziej zmęczona to pewnie byłoby jak wyżej. Ręczny też można zrobić...nie wiem co i jak ale kilka tygodni temu wysłałem zaciski do malowania i regeneracji - gość pytał czy ręczny też wymieniać.



Awatar użytkownika
Jaroslaw.b
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 402
Rejestracja: wt mar 24, 2015 13:16
Lokalizacja: ZGY

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Jaroslaw.b » czw paź 12, 2017 14:58

@ up gdzie wysyłałeś do regeneracji? jaki koszt?


"Xenofobia - Strach przed xenonem" :D

Obrazek
Kupię:
- Samopoziomowanie do xenonu, pełny komplet
- Lotka 25th
- Pomarańczowe obrysy us

Awatar użytkownika
Craash
Forum Master
Forum Master
Posty: 1706
Rejestracja: śr lip 03, 2013 20:39

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Craash » czw paź 12, 2017 15:02

Ma ktoś jakiś pomysł? MI już ręce opadają. :panna:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=143&t=612586" onclick="window.open(this.href);return false;


Mój Golf IV Generation - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=517692" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW E93 320i
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P

Awatar użytkownika
Garrison
Forum Master
Forum Master
Posty: 1450
Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Leon 5F Xperience
Silnik: CZCA

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Garrison » czw paź 12, 2017 18:21

Pany, ja mam takie pytanie... Często jak stoję na światłach, cokolwiek, a obok mnie przejeżdża samochód z prędkością ~30km/h i większą, to czuję, że kołysze mi autem. Odpowiedzialne za to są tylko zmęczone wiekiem amortyzatory i sprężyny, czy może coś jeszcze?



Awatar użytkownika
cinek2004
"
Posty: 1795
Rejestracja: pn cze 04, 2007 08:01
Lokalizacja: Warszawa - WB

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: cinek2004 » czw paź 12, 2017 20:39

Garrison pisze:Pany, ja mam takie pytanie... Często jak stoję na światłach, cokolwiek, a obok mnie przejeżdża samochód z prędkością ~30km/h i większą, to czuję, że kołysze mi autem. Odpowiedzialne za to są tylko zmęczone wiekiem amortyzatory i sprężyny, czy może coś jeszcze?
Moim zdaniem pęd powietrza :)



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Qto » czw paź 12, 2017 21:42

Jaroslaw.b, rc motorsport - firma kolegi z forum. Piaskowanie + malowanie proszkowe (cztery zaciski + jarzma + osłony tarcz) + złożenie całości na nowych uszczelnieniach (ręczny i tłoczki zostały stare bo stan bdb) wyszło ok 100zł za jedno koło...czyli za cenę jednego zacisku mam komplet zregenerowany i pomalowany :chytry:

Garrison, sztywnego gwinta zakładaj :satan:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Kąciki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 47 gości