Kącik posiadaczy MK4
Moderator: VIP
- BartesWZL
- Gadatliwa bestia
- Posty: 782
- Rejestracja: ndz mar 29, 2015 15:25
- Lokalizacja: Lubin/ dolnośląskie
Kącik posiadaczy MK4
Jak chcesz sprzedać to 200, jak sprzedawać to 250-300.
Moje MKIV 2.0 Votex/X3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=578589" onclick="window.open(this.href);return false;
Corrado VR6 <3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=605382" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=578589" onclick="window.open(this.href);return false;
Corrado VR6 <3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=605382" onclick="window.open(this.href);return false;
- G0 Karcio
- ..::VWGolfExclusiveEdition::..
- Posty: 1667
- Rejestracja: wt lip 21, 2009 17:32
- Lokalizacja: Gdynia/Elbląg
- Auto: Był: Volkswagen Golf IV GTI TDI Exclusive
Aktualnie: Brak
W planie: Volkswagen Golf IV VR6 2.8 może 3.2 - Silnik: AHF
Kącik posiadaczy MK4
BartesWZL, .
KoMaR245, nawet za 400 możesz sprzedawać , ale fakt, jak chcesz sprzedać to 200 w innym przypadku czekaj na koniec świata bo szybciej nastąpi .
KoMaR245, nawet za 400 możesz sprzedawać , ale fakt, jak chcesz sprzedać to 200 w innym przypadku czekaj na koniec świata bo szybciej nastąpi .
Kącik posiadaczy MK4
G0 Karcio, jak masz czas to ewentualnie podłącz na krótko do lewych drzwi zamek od prawych drzwi i sprawdź czy wszystko dobrze działa. Jeżeli tak to będziesz wiedział, że problem leży w samym zamku, a nie gdzieś w instalacji.
Mój Golf IV Generation - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=517692" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW E93 320i
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P
BMW E93 320i
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P
- G0 Karcio
- ..::VWGolfExclusiveEdition::..
- Posty: 1667
- Rejestracja: wt lip 21, 2009 17:32
- Lokalizacja: Gdynia/Elbląg
- Auto: Był: Volkswagen Golf IV GTI TDI Exclusive
Aktualnie: Brak
W planie: Volkswagen Golf IV VR6 2.8 może 3.2 - Silnik: AHF
Kącik posiadaczy MK4
Podłączasz drugi zamek na miejsce tego od kierowcy. Wiadomo, że prawego nie zamontujesz w drzwiach kierowcy, ale zobaczysz czy prawidłowo wszystko funkcjonuje.
Mój Golf IV Generation - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=517692" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW E93 320i
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P
BMW E93 320i
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P
- G0 Karcio
- ..::VWGolfExclusiveEdition::..
- Posty: 1667
- Rejestracja: wt lip 21, 2009 17:32
- Lokalizacja: Gdynia/Elbląg
- Auto: Był: Volkswagen Golf IV GTI TDI Exclusive
Aktualnie: Brak
W planie: Volkswagen Golf IV VR6 2.8 może 3.2 - Silnik: AHF
Kącik posiadaczy MK4
Wyciągasz zamek z prawych drzwi i podłączasz do lewych, ale samą wtyczkę i testujesz. Nie mówię, żebyś go przykręcał.
Mój Golf IV Generation - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=517692" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW E93 320i
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P
BMW E93 320i
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P
- G0 Karcio
- ..::VWGolfExclusiveEdition::..
- Posty: 1667
- Rejestracja: wt lip 21, 2009 17:32
- Lokalizacja: Gdynia/Elbląg
- Auto: Był: Volkswagen Golf IV GTI TDI Exclusive
Aktualnie: Brak
W planie: Volkswagen Golf IV VR6 2.8 może 3.2 - Silnik: AHF
Kącik posiadaczy MK4
Craash, no fakt, to jest myśl , nie wpadłem na to . Wtedy będzie wiadomo czy to wina zamka czy instalacji. Dzięki kolego , ale jutro nie bo w sobotę ślubuję więc będzie trochę zabawy , troszkę promili i trochę bzyku bzyku więc brak czasu i chęci .
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Kącik posiadaczy MK4
Ok, teraz zaczaiłem, po prostu zamek działa odwrotnie Hmmm, no to ewidentnie coś się narypało. Mój pomysł upadł w tym momencie Kurde jedyne co mi przychodzi do głowy, to że odwrócona jest polaryzacja na silniczku który blokuje drzwi. Tylko, że pisałeś, że zepsuło się samo, więc kable same się nie odwróciły we wtyczce. Chwilowo mam brak pomysłów
Jak już będziesz ten zamek wyjmowało. TO rozbierz go i sprawdź czy mikrostyk działa jak przesuwasz tą taką przesuwkę która jest w zamku w środku ( ta plastikowa, która swoim bokiem naciska na mikrostyk). Może już się zużył i nie daje sygnału, bo to jedyne co mi przychodzi do głowy na chwilę obecną.
Przy okazji tak wygląda ten lepszy zamek ( przyjrzyj się zębatce po stronie silnika, przed nią jest kosz plastikowy w którym wewnątrz jest metalowa bieżnia i tam jest ta kulka). W przypadku gorszej wersji zamka, zębatka będzie osadzona bezpośrednio na silniczku ( bez tego sprzęgła z kulką).
http://obrazki.elektroda.net/12_1232985208.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Jak już będziesz ten zamek wyjmowało. TO rozbierz go i sprawdź czy mikrostyk działa jak przesuwasz tą taką przesuwkę która jest w zamku w środku ( ta plastikowa, która swoim bokiem naciska na mikrostyk). Może już się zużył i nie daje sygnału, bo to jedyne co mi przychodzi do głowy na chwilę obecną.
Przy okazji tak wygląda ten lepszy zamek ( przyjrzyj się zębatce po stronie silnika, przed nią jest kosz plastikowy w którym wewnątrz jest metalowa bieżnia i tam jest ta kulka). W przypadku gorszej wersji zamka, zębatka będzie osadzona bezpośrednio na silniczku ( bez tego sprzęgła z kulką).
http://obrazki.elektroda.net/12_1232985208.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
- Garrison
- Forum Master
- Posty: 1450
- Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Leon 5F Xperience
- Silnik: CZCA
Re: Kącik posiadaczy MK4
Wszystkiego dobrego na nowej drodze życia Szkoda, że pogoda nie dopisuje.G0 Karcio pisze:Craash, no fakt, to jest myśl , nie wpadłem na to . Wtedy będzie wiadomo czy to wina zamka czy instalacji. Dzięki kolego , ale jutro nie bo w sobotę ślubuję więc będzie trochę zabawy , troszkę promili i trochę bzyku bzyku więc brak czasu i chęci .
- G0 Karcio
- ..::VWGolfExclusiveEdition::..
- Posty: 1667
- Rejestracja: wt lip 21, 2009 17:32
- Lokalizacja: Gdynia/Elbląg
- Auto: Był: Volkswagen Golf IV GTI TDI Exclusive
Aktualnie: Brak
W planie: Volkswagen Golf IV VR6 2.8 może 3.2 - Silnik: AHF
Kącik posiadaczy MK4
Garrison, spokojnie, na jutro zamówiłem dobrą pogodę . Aha...i dziękuje za życzenia, przydadzą się .
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK4
Jak rygiel odbija, to zwykle problem jest w zimnych lutach
Skoro nikt nie wie którym progiem szła oryginalnie wiązka PDC, to mam kolejną zagadkę.
Z auta miałem już wyciągnięte praktycznie wszystko...kilka zaślepek zostało, spinek i wygłuszenia które są klejone do karoserii. Ostatnie spojrzenie do środka auta i widzę cztery śrubki pod samą szybą przednią na środku...od strony maski/podszybia dawno wszystko wytargane ale idę na drugą stronę i szukam...patrzę - nic nie widać, macam - coś jest ale uj wie co...akcja ma miejsce w okolicach gdzie normalnie siedzi ECU. Bliżej miałem po oczkową 10 z grzechotką niż po lusterko więc odkręcam śrubki...pierwszą wykręciłem do kontaktu z szybą i koniec więc zacząłem odkręcać drugą i wtedy element zaczął opadać...mogłem pierwszą śrubkę wykręcić do końca ale w ten sposób unieruchomiłem drugą - zaczęło prężyć. Zawołałem kogoś aby mi to coś przytrzymał po drugiej stronie i wtedy dało radę...z drugą parą śrubek podobnie.
No i wyciągnąłem dwa elementy jak niżej na zdjęciu (foto z grzechotką 1/2" dla zobrazowania rozmiarów) i wielkie oczy - co to urwa jest Szybkie luknięcie w Edku...no i Edek mówi: "ciężarek wyrównoważający". OK...ale dlaczego w Borze 2005 1.9 TDI ASZ to jest...a w Golfie 2003 2.3 AGZ i 2000 1.4 APE nie ma Wg Edka w każdym z tych aut to graty powinny być. Pytanie...w jakich autach były a w jakich nie...albo kiedy te ciężarki wprowadzili i po co - Edek milczy...wg niego w moim APE też powinny one być
Skoro mam je w Borze 2005...to zakładam że włożenie ich do mojego mk4 mogło by przynieść jakie plusy - pytanie jakie (poza pękniętą szybą bo przecież nie będę wycinał szyby żeby to przykręcić)...
Skoro nikt nie wie którym progiem szła oryginalnie wiązka PDC, to mam kolejną zagadkę.
Z auta miałem już wyciągnięte praktycznie wszystko...kilka zaślepek zostało, spinek i wygłuszenia które są klejone do karoserii. Ostatnie spojrzenie do środka auta i widzę cztery śrubki pod samą szybą przednią na środku...od strony maski/podszybia dawno wszystko wytargane ale idę na drugą stronę i szukam...patrzę - nic nie widać, macam - coś jest ale uj wie co...akcja ma miejsce w okolicach gdzie normalnie siedzi ECU. Bliżej miałem po oczkową 10 z grzechotką niż po lusterko więc odkręcam śrubki...pierwszą wykręciłem do kontaktu z szybą i koniec więc zacząłem odkręcać drugą i wtedy element zaczął opadać...mogłem pierwszą śrubkę wykręcić do końca ale w ten sposób unieruchomiłem drugą - zaczęło prężyć. Zawołałem kogoś aby mi to coś przytrzymał po drugiej stronie i wtedy dało radę...z drugą parą śrubek podobnie.
No i wyciągnąłem dwa elementy jak niżej na zdjęciu (foto z grzechotką 1/2" dla zobrazowania rozmiarów) i wielkie oczy - co to urwa jest Szybkie luknięcie w Edku...no i Edek mówi: "ciężarek wyrównoważający". OK...ale dlaczego w Borze 2005 1.9 TDI ASZ to jest...a w Golfie 2003 2.3 AGZ i 2000 1.4 APE nie ma Wg Edka w każdym z tych aut to graty powinny być. Pytanie...w jakich autach były a w jakich nie...albo kiedy te ciężarki wprowadzili i po co - Edek milczy...wg niego w moim APE też powinny one być
Skoro mam je w Borze 2005...to zakładam że włożenie ich do mojego mk4 mogło by przynieść jakie plusy - pytanie jakie (poza pękniętą szybą bo przecież nie będę wycinał szyby żeby to przykręcić)...
-
- Forum Master
- Posty: 1026
- Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
- Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Kącik posiadaczy MK4
Qto, za mocno drążysz skoro tego nie było w Twoim znaczy niepotrzebne!
Nie zamartwiaj się chłopie na zaś bo umrzesz w tym aucie od natłoku zagadek
Nie zamartwiaj się chłopie na zaś bo umrzesz w tym aucie od natłoku zagadek
Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości