Kącik posiadaczy MK4
Moderator: VIP
-
- Forum Master
- Posty: 1026
- Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
- Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Kącik posiadaczy MK4
tez mi sie wydaje ze w natrysku trzeba malowac i duzo plastyfikatora. proszkowo bedzie gruba warstwa ktora nie bedzie wcale sprezysta.
Qto, udalo sie wyslac?
Qto, udalo sie wyslac?
Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
-
- Forum Master
- Posty: 1520
- Rejestracja: pt cze 14, 2013 15:23
- Lokalizacja: Wilno
- Auto: Bora kombi Highline
- Silnik: ARL
Kącik posiadaczy MK4
Ludzie malują proszkowo sprężyny. Jak zanosiłem już ze trzy razy stal do malowania to za każdym razem wśród felg i zacisków były też do odbioru czyjeś sprężyny.
Ostatnio zmieniony pt wrz 29, 2017 13:42 przez Skrzak, łącznie zmieniany 1 raz.
Moja Borka Variant:
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=627306
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=627306
-
- Forum Master
- Posty: 1026
- Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
- Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Kącik posiadaczy MK4
Ja nie mówię że się nie da pomalować
Pomalować da się wszystko obyś tylko płacił
Kwestia jak długo ta farba wytrzyma na sprężynach które pracują non stop
Pomalować da się wszystko obyś tylko płacił
Kwestia jak długo ta farba wytrzyma na sprężynach które pracują non stop
Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
- G0 Karcio
- ..::VWGolfExclusiveEdition::..
- Posty: 1667
- Rejestracja: wt lip 21, 2009 17:32
- Lokalizacja: Gdynia/Elbląg
- Auto: Był: Volkswagen Golf IV GTI TDI Exclusive
Aktualnie: Brak
W planie: Volkswagen Golf IV VR6 2.8 może 3.2 - Silnik: AHF
Kącik posiadaczy MK4
Pany, czy 3B1837015A to numer centralnego zamka od strony kierowcy Golf IV 5 furtek 1998 1.9TDI 110KM? Poprawione zimne luty, wymieniony mikrowłącznik i nic. Kupię nówke i po kłopocie tylko czy to ten numer?
-
- Forum Master
- Posty: 1026
- Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
- Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Kącik posiadaczy MK4
Teoretycznie tak ale było 2 wersje.
Te lepsze podwójnie stukaly przy zamykaniu z pilota.
Kwestia sprawdzenia który masz Ty. Nie pamiętam od czego zależało które były montowane ale ktoś pomoże na bank.
Te lepsze podwójnie stukaly przy zamykaniu z pilota.
Kwestia sprawdzenia który masz Ty. Nie pamiętam od czego zależało które były montowane ale ktoś pomoże na bank.
Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
Re: Kącik posiadaczy MK4
Do_ebać sporą rurą na chamaQto pisze: Zna ktoś moment podkręcania półosi do zwrotnicy?
- G0 Karcio
- ..::VWGolfExclusiveEdition::..
- Posty: 1667
- Rejestracja: wt lip 21, 2009 17:32
- Lokalizacja: Gdynia/Elbląg
- Auto: Był: Volkswagen Golf IV GTI TDI Exclusive
Aktualnie: Brak
W planie: Volkswagen Golf IV VR6 2.8 może 3.2 - Silnik: AHF
-
- Forum Master
- Posty: 1026
- Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
- Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Re: Kącik posiadaczy MK4
Ktoś o tym pisał tutaj na forum...G0 Karcio pisze:Dwa rodzaje? Jakieś różnice? Są jakieś lepsze i gorsze?
Być może bujda na resorach i wprowadzam zamieszanie.
Trzeba by żeby ktoś mądry się wypowiedział
Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
- G0 Karcio
- ..::VWGolfExclusiveEdition::..
- Posty: 1667
- Rejestracja: wt lip 21, 2009 17:32
- Lokalizacja: Gdynia/Elbląg
- Auto: Był: Volkswagen Golf IV GTI TDI Exclusive
Aktualnie: Brak
W planie: Volkswagen Golf IV VR6 2.8 może 3.2 - Silnik: AHF
Kącik posiadaczy MK4
dany_47, nikt nie odwiedza tematu więc chyba się nie dowiemy. Jedynie dostać się do zamka i spisać numer.
- majster heniek
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2152
- Rejestracja: ndz kwie 09, 2006 11:04
- Lokalizacja: Głuchołazy
- Auto: Jest
- Silnik: też
Kącik posiadaczy MK4
do 3 furtek ten sam , jak już to kupuj firmy Vika , z tego co czytałem na forum jedne z lepszych zamienników , lub pytaj w tej firmie o orginał -BORSEHUNG http://motoplatforma.com/index.php?p174 ... przod-lewy" onclick="window.open(this.href);return false;G0 Karcio pisze:Pany, czy 3B1837015A to numer centralnego zamka od strony kierowcy Golf IV 5
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK4
Ze względu na łożysko wolałbym jednak prawidłowo dokręcićlwlw pisze:Do_ebać sporą rurą na chama
dany_47, Jutro rano dopiero idę na pocztę
Zamków są dwa rodzaje - z centralnym i bez
Którym progiem idzie fabryczna instalacja do PDC? W angliku wiem że prawym...ale w EU? Centralka, glosniczek i wejście instalacji pod zderzak...wszystko jest z prawej strony
- majster heniek
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2152
- Rejestracja: ndz kwie 09, 2006 11:04
- Lokalizacja: Głuchołazy
- Auto: Jest
- Silnik: też
Kącik posiadaczy MK4
wysłałem fotke z książki , może odczytaszQto pisze:Zna ktoś moment podkręcania półosi do zwrotnicy?
mam lenia na przepisanie wszystkiego
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 753
- Rejestracja: ndz gru 02, 2012 18:11
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK4
gołębiem? PW, mejle itd sprawdzałem...i nic nie ma...ale przypomniałeś mi o istnieniu książki Dietera Korpamajster heniek pisze:wysłałem fotke z książki , może odczytasz
edit: rano zobaczyłem na telefonie Dzięki
wg książki o której mowa wyżej nie jest to takie proste...ale napiszę, może komuś się przyda. 300Nm - 180* + 50Nm (kurde tyle co nic po tym wcześniejszym momencie...ciekawe czy w ogóle nakrętka się coś obróci ) + 45*...czyli 300niuta następnie minus pół obrotu, dokręcić 50niuta i następnie 45*boris_kafarrow pisze:chyba ok 200 Nm bylo
edit: zamontowałem dziś zderzak tył V6 z PDC...powiedzcie jak to jest z uchem holowniczym w V6 - u mnie schowało się pod zderzak i tyle je widziałem, podczepiając linkę pewnie dokładka pójdzie się kochać Drugi temat to wydech...myślałem że ori sobie trochę skrócę (mam z Bory TDI) i jakoś to będzie tymczasowo - nie da się długość długością ale z lewej strony pręży o wycięcie w dokładce także cza będzie ciąć i robić jakieś kąty pod autem...i powiedzcie czym to zakończyć ori fifki z TDI trochę małe...jutro pomierzę z V5 bo mam leżeć cały wydech
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości