Kącik posiadaczy MK4

Wymiana doświadczeń użytkowników poszczególnych modeli VW.

Moderator: VIP

dany_47
Forum Master
Forum Master
Posty: 1026
Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: dany_47 » pt wrz 29, 2017 07:53

tez mi sie wydaje ze w natrysku trzeba malowac i duzo plastyfikatora. proszkowo bedzie gruba warstwa ktora nie bedzie wcale sprezysta.

Qto, udalo sie wyslac?


Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm

Obrazek

Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm

Skrzak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1520
Rejestracja: pt cze 14, 2013 15:23
Lokalizacja: Wilno
Auto: Bora kombi Highline
Silnik: ARL

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Skrzak » pt wrz 29, 2017 10:56

Ludzie malują proszkowo sprężyny. Jak zanosiłem już ze trzy razy stal do malowania to za każdym razem wśród felg i zacisków były też do odbioru czyjeś sprężyny.
Ostatnio zmieniony pt wrz 29, 2017 13:42 przez Skrzak, łącznie zmieniany 1 raz.



dany_47
Forum Master
Forum Master
Posty: 1026
Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: dany_47 » pt wrz 29, 2017 11:17

Ja nie mówię że się nie da pomalować :D
Pomalować da się wszystko obyś tylko płacił :)
Kwestia jak długo ta farba wytrzyma na sprężynach które pracują non stop :)


Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm

Obrazek

Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm

Awatar użytkownika
G0 Karcio
..::VWGolfExclusiveEdition::..
..::VWGolfExclusiveEdition::..
Posty: 1667
Rejestracja: wt lip 21, 2009 17:32
Lokalizacja: Gdynia/Elbląg
Auto: Był: Volkswagen Golf IV GTI TDI Exclusive
Aktualnie: Brak
W planie: Volkswagen Golf IV VR6 2.8 może 3.2
Silnik: AHF

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: G0 Karcio » pt wrz 29, 2017 13:33

Pany, czy 3B1837015A to numer centralnego zamka od strony kierowcy Golf IV 5 furtek 1998 1.9TDI 110KM? Poprawione zimne luty, wymieniony mikrowłącznik i nic. Kupię nówke i po kłopocie tylko czy to ten numer?



dany_47
Forum Master
Forum Master
Posty: 1026
Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: dany_47 » pt wrz 29, 2017 14:11

Teoretycznie tak ale było 2 wersje.
Te lepsze podwójnie stukaly przy zamykaniu z pilota.
Kwestia sprawdzenia który masz Ty. Nie pamiętam od czego zależało które były montowane ale ktoś pomoże na bank.


Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm

Obrazek

Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm

lwlw
Forum Master
Forum Master
Posty: 1171
Rejestracja: ndz lis 25, 2007 13:08
Lokalizacja: ERW/WPI

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: lwlw » pt wrz 29, 2017 14:19

Qto pisze: Zna ktoś moment podkręcania półosi do zwrotnicy?
Do_ebać sporą rurą na chama :)



Awatar użytkownika
G0 Karcio
..::VWGolfExclusiveEdition::..
..::VWGolfExclusiveEdition::..
Posty: 1667
Rejestracja: wt lip 21, 2009 17:32
Lokalizacja: Gdynia/Elbląg
Auto: Był: Volkswagen Golf IV GTI TDI Exclusive
Aktualnie: Brak
W planie: Volkswagen Golf IV VR6 2.8 może 3.2
Silnik: AHF

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: G0 Karcio » pt wrz 29, 2017 14:19

Dwa rodzaje? Jakieś różnice? Są jakieś lepsze i gorsze?



dany_47
Forum Master
Forum Master
Posty: 1026
Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: dany_47 » pt wrz 29, 2017 22:31

G0 Karcio pisze:Dwa rodzaje? Jakieś różnice? Są jakieś lepsze i gorsze?
Ktoś o tym pisał tutaj na forum...
Być może bujda na resorach i wprowadzam zamieszanie.
Trzeba by żeby ktoś mądry się wypowiedział :)


Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm

Obrazek

Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm

Awatar użytkownika
G0 Karcio
..::VWGolfExclusiveEdition::..
..::VWGolfExclusiveEdition::..
Posty: 1667
Rejestracja: wt lip 21, 2009 17:32
Lokalizacja: Gdynia/Elbląg
Auto: Był: Volkswagen Golf IV GTI TDI Exclusive
Aktualnie: Brak
W planie: Volkswagen Golf IV VR6 2.8 może 3.2
Silnik: AHF

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: G0 Karcio » pt wrz 29, 2017 22:41

dany_47, nikt nie odwiedza tematu więc chyba się nie dowiemy. Jedynie dostać się do zamka i spisać numer.



Awatar użytkownika
majster heniek
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2152
Rejestracja: ndz kwie 09, 2006 11:04
Lokalizacja: Głuchołazy
Auto: Jest
Silnik: też

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: majster heniek » sob wrz 30, 2017 07:21

G0 Karcio pisze:Pany, czy 3B1837015A to numer centralnego zamka od strony kierowcy Golf IV 5
do 3 furtek ten sam , jak już to kupuj firmy Vika , z tego co czytałem na forum jedne z lepszych zamienników , lub pytaj w tej firmie o orginał -BORSEHUNG http://motoplatforma.com/index.php?p174 ... przod-lewy" onclick="window.open(this.href);return false;


Obrazek

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Qto » ndz paź 01, 2017 18:41

lwlw pisze:Do_ebać sporą rurą na chama
Ze względu na łożysko wolałbym jednak prawidłowo dokręcić :jezor:

dany_47, Jutro rano dopiero idę na pocztę :panna:
Zamków są dwa rodzaje - z centralnym i bez

Którym progiem idzie fabryczna instalacja do PDC? W angliku wiem że prawym...ale w EU? Centralka, glosniczek i wejście instalacji pod zderzak...wszystko jest z prawej strony :crazy:



Awatar użytkownika
majster heniek
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2152
Rejestracja: ndz kwie 09, 2006 11:04
Lokalizacja: Głuchołazy
Auto: Jest
Silnik: też

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: majster heniek » ndz paź 01, 2017 19:46

Qto pisze:Zna ktoś moment podkręcania półosi do zwrotnicy?
wysłałem fotke z książki , może odczytasz
mam lenia na przepisanie wszystkiego


Obrazek

boris_kafarrow
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 753
Rejestracja: ndz gru 02, 2012 18:11

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: boris_kafarrow » ndz paź 01, 2017 20:36

chyba ok 200 Nm bylo



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Qto » ndz paź 01, 2017 22:54

majster heniek pisze:wysłałem fotke z książki , może odczytasz
gołębiem? PW, mejle itd sprawdzałem...i nic nie ma...ale przypomniałeś mi o istnieniu książki Dietera Korpa :pub:

edit: rano zobaczyłem na telefonie :kac: Dzięki :pub:
boris_kafarrow pisze:chyba ok 200 Nm bylo
wg książki o której mowa wyżej nie jest to takie proste...ale napiszę, może komuś się przyda. 300Nm - 180* + 50Nm (kurde tyle co nic po tym wcześniejszym momencie...ciekawe czy w ogóle nakrętka się coś obróci :kac: ) + 45*...czyli 300niuta następnie minus pół obrotu, dokręcić 50niuta i następnie 45* :bigok:

edit: zamontowałem dziś zderzak tył V6 z PDC...powiedzcie jak to jest z uchem holowniczym w V6 - u mnie schowało się pod zderzak i tyle je widziałem, podczepiając linkę pewnie dokładka pójdzie się kochać :grrr: Drugi temat to wydech...myślałem że ori sobie trochę skrócę (mam z Bory TDI) i jakoś to będzie tymczasowo - nie da się :panna: długość długością ale z lewej strony pręży o wycięcie w dokładce :grrr: także cza będzie ciąć i robić jakieś kąty pod autem...i powiedzcie czym to zakończyć :chytry: ori fifki z TDI trochę małe...jutro pomierzę z V5 bo mam leżeć cały wydech



ODPOWIEDZ

Wróć do „Kąciki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości