Golf 4 r32
Moderatorzy: G0 Karcio, zlos, VIP
Golf 4 r32
Witam z racji ze nikt nie ma konkretnego projektu w TDI na sprzedaż rozglądam się za mk 4 R32 chciałbym wszystko o tym autku w miarę możliwości . Jak cenowo wychodzi np rozrząd sprzęgło itd Jakie spalanie ( tak wie nie kupuj bo duzo pali nie jak tdi ) ale opcjonalnie chciałbym wiedzieć Jaka skrzynia lepsza manual czy dsg? Jakie wady jakie zalety ? Na co zwracac uwagę przy zakupie ? Z góry dzięki
P.S Do moderatora jak zle prosze o wiadomosc na pw z szablonem
P.S Do moderatora jak zle prosze o wiadomosc na pw z szablonem
Golf 4 r32
Ja tak krótko od siebie. Mam wersje w DSG, jak całą reszte aut i nie zamieniłbym na inną, choć jest tyle samo zwolenników automatu co manuala. Utrzymanie golfa 4 r32 w należytym stanie nie należy do tanich np. jedne z najtańszych tarcz hamulcowych na przód to koszt około 1tys. Rozrząd kompletny około 5tys z wymianą, Wiele nowych rzeczy do tego modelu jest juz niedostępne albo bardzo cieżko o nie, a jak znajdziesz to w kosmicznych cenach, o używane wcale nie jest łatwiej. Spalanie ? nie powinno być istotne ale skoro pytasz. normalna jazda tak aby wiedzieć że jedzie r32 to 13-16l
Wady auta ? drogie jak na golfa IV Zalety ? długo by pisać, przede wszystkim jesteś posiadaczem chyba najbardziej kultowego modelu z palety golfa, który tylko drożeje.
Przy zakupie, oglądać jak każde inne auto, ew zwrócić uwagę czy nie nie hałasuje łańcuch rozrządu bo to kosztowna sprawa.
Wady auta ? drogie jak na golfa IV Zalety ? długo by pisać, przede wszystkim jesteś posiadaczem chyba najbardziej kultowego modelu z palety golfa, który tylko drożeje.
Przy zakupie, oglądać jak każde inne auto, ew zwrócić uwagę czy nie nie hałasuje łańcuch rozrządu bo to kosztowna sprawa.
- Szamper
- OEM+
- Posty: 403
- Rejestracja: sob wrz 17, 2005 17:53
- Lokalizacja: Oberschlesien
- Auto: 7R Variant, 4R32
- Kontakt:
Golf 4 r32
Łańcuch juz nie taki straszny, bo komplet czesci kupuję sie za 1300-1500zł. Kwestia robocizny.
Sprzegło LUK kpl. koszt 2500pln części.
Spalanie. 9 przy dziadowaniu. 12-14 przy dynamicznej jezdzie. 14++++ przy swirowaniu.
Skrzynie DSG w mk4 lubiły się sypnąć (mechatronika).
Sprzegło LUK kpl. koszt 2500pln części.
Spalanie. 9 przy dziadowaniu. 12-14 przy dynamicznej jezdzie. 14++++ przy swirowaniu.
Skrzynie DSG w mk4 lubiły się sypnąć (mechatronika).
Golf 4 r32
ceny podane z ASO ? czy zamienniki ? Ciezko o czesci nowe czyli co w ASO na zamowienie nie beda mieli ?
Golf 4 r32
BAM był tylko w s3 a to już troche nie te forum. Najpierw R32 teraz 1.8T , główne nurtujące pytanie to widzę spalanie i koszty części.
Sory ale myślę że nie stać Cie na porządne utrzymanie tego samochodu i TDI będzie lepszym wyborem.
Sory ale myślę że nie stać Cie na porządne utrzymanie tego samochodu i TDI będzie lepszym wyborem.
Golf 4 r32
Co w tym dziwnego ? lepiej wiedzieć i być przygotowanym przeliczyć wszystko i rozłożyć sobie co z czym kupić i wymienić ?? chyba ze ty jezdzisz i ufasz poprzedniemu właścicielowi tak zmienilem olej filtry przed pana przyjazdem razem z zawieszeniem sprzęgłem i w gratisie zrobiłem rozrzad wszystko w cenie Bądźmy poważni nikt kto ma 1.8t Bam lub R'ke nie jeździ *#cenzura#* po bułki wiec wole pytać a jak ktoś mi *#cenzura#* ze nie stać na utrzymanie to chyba sam ma biedę i komuś próbuje wcisnąć jak by mnie nie było stać bym nie pytał ba nawet bym się nie rozglądał za takimi autami wiec pomyśl czasem ..... a do spalania co cie nurtuje to chce tylko REALNIE powtórzę REALNIE wiedzieć od kogoś kto MA i UŻYTKUJE ile weźmie dany model a nie z neta czytać bzdury czy z autocentrum itd ...
- Szamper
- OEM+
- Posty: 403
- Rejestracja: sob wrz 17, 2005 17:53
- Lokalizacja: Oberschlesien
- Auto: 7R Variant, 4R32
- Kontakt:
Golf 4 r32
Ja również mam wrażenie że skoro zadajesz takie pytania, to nie pchaj się w ten samochód.
Golf 4 r32
Ale macie *#cenzura#* wrazenia.chce wiedziec wiec pisze tu a forumowe geniusze beda pisac i rozkminiac czy da rade.odp czlowiekowi na pytanie albo nie pisz nic
my mk3
http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?p=329634&highlight=#329634
http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?p=329634&highlight=#329634
Re: Golf 4 r32
TommyVW pisze:Ale macie *#cenzura#* wrazenia.chce wiedziec wiec pisze tu a forumowe geniusze beda pisac i rozkminiac czy da rade.odp czlowiekowi na pytanie albo nie pisz nic
Szkoda gadac
Golf 4 r32
Miałem 4 R32 3d manual.
Jeśli jesteś zdecydowany bierz manuala bo DSG ogólnie mowiąc potrafi się zjeb... mechatronika itd... Za manualem przemawia również niższa cena R32T (może kiedyś w przyszłości bedziesz chiał ) Utrzymanie nie jest aż tak drogie jeśli o auto dbasz i mało jeździsz. Spalanie jadąc jak dziad nawet ok. 9l, a "normalna jazda eRką" od 12,5l w góre. Części są dostępne na rynku bez problemu np co do zawieszenia czy tylnego napędu bo podobne są wersje golfa 4 V6, czy audi TT... (oczywiscie wersje 4motion). Ogólnie fura spoko, dźwięk super (z odpowiednim wydechem jeszcze lepiej) , ale co ja zauważyłem to te 241 HP z biegiem czasu okazywało się trochę mało... ale ze świateł "zazwyczaj" będziesz pierwszy... Co do zakupu to miernik lakieru, jakis vag-scan, dobry słuch i wzrok.
Jeśli jesteś zdecydowany bierz manuala bo DSG ogólnie mowiąc potrafi się zjeb... mechatronika itd... Za manualem przemawia również niższa cena R32T (może kiedyś w przyszłości bedziesz chiał ) Utrzymanie nie jest aż tak drogie jeśli o auto dbasz i mało jeździsz. Spalanie jadąc jak dziad nawet ok. 9l, a "normalna jazda eRką" od 12,5l w góre. Części są dostępne na rynku bez problemu np co do zawieszenia czy tylnego napędu bo podobne są wersje golfa 4 V6, czy audi TT... (oczywiscie wersje 4motion). Ogólnie fura spoko, dźwięk super (z odpowiednim wydechem jeszcze lepiej) , ale co ja zauważyłem to te 241 HP z biegiem czasu okazywało się trochę mało... ale ze świateł "zazwyczaj" będziesz pierwszy... Co do zakupu to miernik lakieru, jakis vag-scan, dobry słuch i wzrok.
Re: Golf 4 r32
Takie mam mieszane mysli myslalem nad uturbieniem w przyszłosci ale jak mowie mieszane uczucia ale po co mowimy o uturbianiu jak LEPIEJ ODPUSCIC AUTO BO PYTASZ O SPALANIE haha zobaczymy narazie chce zobaczyc wypowiedzi kogos kto ma i uzytkuje nie pomowien ...... a jak nie to to z DE trzeba targac 1.8t sadze ze tak z 280km++Boba pisze:Miałem 4 R32 3d manual.
Jeśli jesteś zdecydowany bierz manuala bo DSG ogólnie mowiąc potrafi się zjeb... mechatronika itd... Za manualem przemawia również niższa cena R32T (może kiedyś w przyszłości bedziesz chiał ) Utrzymanie nie jest aż tak drogie jeśli o auto dbasz i mało jeździsz. Spalanie jadąc jak dziad nawet ok. 9l, a "normalna jazda eRką" od 12,5l w góre. Części są dostępne na rynku bez problemu np co do zawieszenia czy tylnego napędu bo podobne są wersje golfa 4 V6, czy audi TT... (oczywiscie wersje 4motion). Ogólnie fura spoko, dźwięk super (z odpowiednim wydechem jeszcze lepiej) , ale co ja zauważyłem to te 241 HP z biegiem czasu okazywało się trochę mało... ale ze świateł "zazwyczaj" będziesz pierwszy... Co do zakupu to miernik lakieru, jakis vag-scan, dobry słuch i wzrok.
- syncmaster955df
- Ma gadane
- Posty: 242
- Rejestracja: sob sie 06, 2011 16:08
- Lokalizacja: Opolskie (PL), Bayern (D)
Re: Golf 4 r32
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=570796" onclick="window.open(this.href);return false;Powerek pisze:Takie mam mieszane mysli myslalem nad uturbieniem w przyszłosci ale jak mowie mieszane uczucia ale po co mowimy o uturbianiu jak LEPIEJ ODPUSCIC AUTO BO PYTASZ O SPALANIE haha zobaczymy narazie chce zobaczyc wypowiedzi kogos kto ma i uzytkuje nie pomowien ...... a jak nie to to z DE trzeba targac 1.8t sadze ze tak z 280km++Boba pisze:Miałem 4 R32 3d manual.
Jeśli jesteś zdecydowany bierz manuala bo DSG ogólnie mowiąc potrafi się zjeb... mechatronika itd... Za manualem przemawia również niższa cena R32T (może kiedyś w przyszłości bedziesz chiał ) Utrzymanie nie jest aż tak drogie jeśli o auto dbasz i mało jeździsz. Spalanie jadąc jak dziad nawet ok. 9l, a "normalna jazda eRką" od 12,5l w góre. Części są dostępne na rynku bez problemu np co do zawieszenia czy tylnego napędu bo podobne są wersje golfa 4 V6, czy audi TT... (oczywiscie wersje 4motion). Ogólnie fura spoko, dźwięk super (z odpowiednim wydechem jeszcze lepiej) , ale co ja zauważyłem to te 241 HP z biegiem czasu okazywało się trochę mało... ale ze świateł "zazwyczaj" będziesz pierwszy... Co do zakupu to miernik lakieru, jakis vag-scan, dobry słuch i wzrok.
Stiffler
Re: Golf 4 r32
syncmaster955df pisze:http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=570796" onclick="window.open(this.href);return false;Powerek pisze:Takie mam mieszane mysli myslalem nad uturbieniem w przyszłosci ale jak mowie mieszane uczucia ale po co mowimy o uturbianiu jak LEPIEJ ODPUSCIC AUTO BO PYTASZ O SPALANIE haha zobaczymy narazie chce zobaczyc wypowiedzi kogos kto ma i uzytkuje nie pomowien ...... a jak nie to to z DE trzeba targac 1.8t sadze ze tak z 280km++Boba pisze:Miałem 4 R32 3d manual.
Jeśli jesteś zdecydowany bierz manuala bo DSG ogólnie mowiąc potrafi się zjeb... mechatronika itd... Za manualem przemawia również niższa cena R32T (może kiedyś w przyszłości bedziesz chiał ) Utrzymanie nie jest aż tak drogie jeśli o auto dbasz i mało jeździsz. Spalanie jadąc jak dziad nawet ok. 9l, a "normalna jazda eRką" od 12,5l w góre. Części są dostępne na rynku bez problemu np co do zawieszenia czy tylnego napędu bo podobne są wersje golfa 4 V6, czy audi TT... (oczywiscie wersje 4motion). Ogólnie fura spoko, dźwięk super (z odpowiednim wydechem jeszcze lepiej) , ale co ja zauważyłem to te 241 HP z biegiem czasu okazywało się trochę mało... ale ze świateł "zazwyczaj" będziesz pierwszy... Co do zakupu to miernik lakieru, jakis vag-scan, dobry słuch i wzrok.
?????? ni jak ma sie do tego tematu ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości