Golf 4 r32

Forum entuzjastów Golfa R, R32

Moderatorzy: G0 Karcio, zlos, VIP

Awatar użytkownika
Powerek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 99
Rejestracja: pt maja 22, 2015 15:37

Golf 4 r32

Post autor: Powerek » pn wrz 18, 2017 16:55

Witam z racji ze nikt nie ma konkretnego projektu w TDI na sprzedaż rozglądam się za mk 4 R32 chciałbym wszystko o tym autku w miarę możliwości . Jak cenowo wychodzi np rozrząd sprzęgło itd Jakie spalanie ( tak wie nie kupuj bo duzo pali nie jak tdi ) ale opcjonalnie chciałbym wiedzieć :) Jaka skrzynia lepsza manual czy dsg? Jakie wady jakie zalety ? Na co zwracac uwagę przy zakupie ? Z góry dzięki


P.S Do moderatora jak zle prosze o wiadomosc na pw z szablonem



zderzak
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 58
Rejestracja: ndz sty 12, 2014 00:06

Golf 4 r32

Post autor: zderzak » śr wrz 20, 2017 13:00

Ja tak krótko od siebie. Mam wersje w DSG, jak całą reszte aut i nie zamieniłbym na inną, choć jest tyle samo zwolenników automatu co manuala. Utrzymanie golfa 4 r32 w należytym stanie nie należy do tanich np. jedne z najtańszych tarcz hamulcowych na przód to koszt około 1tys. Rozrząd kompletny około 5tys z wymianą, Wiele nowych rzeczy do tego modelu jest juz niedostępne albo bardzo cieżko o nie, a jak znajdziesz to w kosmicznych cenach, o używane wcale nie jest łatwiej. Spalanie ? nie powinno być istotne ale skoro pytasz. normalna jazda tak aby wiedzieć że jedzie r32 to 13-16l
Wady auta ? drogie jak na golfa IV Zalety ? długo by pisać, przede wszystkim jesteś posiadaczem chyba najbardziej kultowego modelu z palety golfa, który tylko drożeje.
Przy zakupie, oglądać jak każde inne auto, ew zwrócić uwagę czy nie nie hałasuje łańcuch rozrządu bo to kosztowna sprawa.



Awatar użytkownika
Szamper
OEM+
OEM+
Posty: 403
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 17:53
Lokalizacja: Oberschlesien
Auto: 7R Variant, 4R32
Kontakt:

Golf 4 r32

Post autor: Szamper » śr wrz 20, 2017 18:27

Łańcuch juz nie taki straszny, bo komplet czesci kupuję sie za 1300-1500zł. Kwestia robocizny.
Sprzegło LUK kpl. koszt 2500pln części.

Spalanie. 9 przy dziadowaniu. 12-14 przy dynamicznej jezdzie. 14++++ przy swirowaniu.

Skrzynie DSG w mk4 lubiły się sypnąć (mechatronika).


Obrazek

Awatar użytkownika
Powerek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 99
Rejestracja: pt maja 22, 2015 15:37

Golf 4 r32

Post autor: Powerek » pt wrz 22, 2017 14:22

ceny podane z ASO ? czy zamienniki ? Ciezko o czesci nowe czyli co w ASO na zamowienie nie beda mieli ?



Awatar użytkownika
Powerek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 99
Rejestracja: pt maja 22, 2015 15:37

Golf 4 r32

Post autor: Powerek » pt wrz 22, 2017 14:52

A na temat silnika 1.8t BAM ? ktos sie wypowie i tez jak pali ?



zderzak
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 58
Rejestracja: ndz sty 12, 2014 00:06

Golf 4 r32

Post autor: zderzak » sob wrz 23, 2017 09:34

BAM był tylko w s3 a to już troche nie te forum. Najpierw R32 teraz 1.8T , główne nurtujące pytanie to widzę spalanie i koszty części.
Sory ale myślę że nie stać Cie na porządne utrzymanie tego samochodu i TDI będzie lepszym wyborem. :skromny:



Awatar użytkownika
Powerek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 99
Rejestracja: pt maja 22, 2015 15:37

Golf 4 r32

Post autor: Powerek » sob wrz 23, 2017 11:22

Co w tym dziwnego ? lepiej wiedzieć i być przygotowanym przeliczyć wszystko i rozłożyć sobie co z czym kupić i wymienić ?? chyba ze ty jezdzisz i ufasz poprzedniemu właścicielowi tak zmienilem olej filtry przed pana przyjazdem razem z zawieszeniem sprzęgłem i w gratisie zrobiłem rozrzad wszystko w cenie :banghead: :banghead: Bądźmy poważni nikt kto ma 1.8t Bam lub R'ke nie jeździ *#cenzura#* po bułki wiec wole pytać a jak ktoś mi *#cenzura#* ze nie stać na utrzymanie to chyba sam ma biedę i komuś próbuje wcisnąć jak by mnie nie było stać bym nie pytał ba nawet bym się nie rozglądał za takimi autami wiec pomyśl czasem ..... a do spalania co cie nurtuje to chce tylko REALNIE powtórzę REALNIE wiedzieć od kogoś kto MA i UŻYTKUJE ile weźmie dany model a nie z neta czytać bzdury czy z autocentrum itd ...



Awatar użytkownika
Szamper
OEM+
OEM+
Posty: 403
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 17:53
Lokalizacja: Oberschlesien
Auto: 7R Variant, 4R32
Kontakt:

Golf 4 r32

Post autor: Szamper » sob wrz 23, 2017 21:07

Ja również mam wrażenie że skoro zadajesz takie pytania, to nie pchaj się w ten samochód.


Obrazek

Awatar użytkownika
TommyVW
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 95
Rejestracja: wt lis 14, 2006 00:03
Lokalizacja: podkarpacie
Kontakt:

Golf 4 r32

Post autor: TommyVW » ndz wrz 24, 2017 11:12

Ale macie *#cenzura#* wrazenia.chce wiedziec wiec pisze tu a forumowe geniusze beda pisac i rozkminiac czy da rade.odp czlowiekowi na pytanie albo nie pisz nic


my mk3
http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?p=329634&highlight=#329634

Awatar użytkownika
Powerek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 99
Rejestracja: pt maja 22, 2015 15:37

Re: Golf 4 r32

Post autor: Powerek » pn wrz 25, 2017 11:25

TommyVW pisze:Ale macie *#cenzura#* wrazenia.chce wiedziec wiec pisze tu a forumowe geniusze beda pisac i rozkminiac czy da rade.odp czlowiekowi na pytanie albo nie pisz nic

Szkoda gadac :)



Boba
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 134
Rejestracja: czw maja 16, 2013 21:59

Golf 4 r32

Post autor: Boba » pn wrz 25, 2017 16:35

Miałem 4 R32 3d manual.
Jeśli jesteś zdecydowany bierz manuala bo DSG ogólnie mowiąc potrafi się zjeb... mechatronika itd... Za manualem przemawia również niższa cena R32T (może kiedyś w przyszłości bedziesz chiał :satan: ) Utrzymanie nie jest aż tak drogie jeśli o auto dbasz i mało jeździsz. Spalanie jadąc jak dziad nawet ok. 9l, a "normalna jazda eRką" :grin: od 12,5l w góre. Części są dostępne na rynku bez problemu np co do zawieszenia czy tylnego napędu bo podobne są wersje golfa 4 V6, czy audi TT... (oczywiscie wersje 4motion). Ogólnie fura spoko, dźwięk super (z odpowiednim wydechem jeszcze lepiej) , ale co ja zauważyłem to te 241 HP z biegiem czasu okazywało się trochę mało... ale ze świateł "zazwyczaj" będziesz pierwszy... Co do zakupu to miernik lakieru, jakis vag-scan, dobry słuch i wzrok.
:smoke:



Awatar użytkownika
Powerek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 99
Rejestracja: pt maja 22, 2015 15:37

Re: Golf 4 r32

Post autor: Powerek » wt wrz 26, 2017 15:12

Boba pisze:Miałem 4 R32 3d manual.
Jeśli jesteś zdecydowany bierz manuala bo DSG ogólnie mowiąc potrafi się zjeb... mechatronika itd... Za manualem przemawia również niższa cena R32T (może kiedyś w przyszłości bedziesz chiał :satan: ) Utrzymanie nie jest aż tak drogie jeśli o auto dbasz i mało jeździsz. Spalanie jadąc jak dziad nawet ok. 9l, a "normalna jazda eRką" :grin: od 12,5l w góre. Części są dostępne na rynku bez problemu np co do zawieszenia czy tylnego napędu bo podobne są wersje golfa 4 V6, czy audi TT... (oczywiscie wersje 4motion). Ogólnie fura spoko, dźwięk super (z odpowiednim wydechem jeszcze lepiej) , ale co ja zauważyłem to te 241 HP z biegiem czasu okazywało się trochę mało... ale ze świateł "zazwyczaj" będziesz pierwszy... Co do zakupu to miernik lakieru, jakis vag-scan, dobry słuch i wzrok.
:smoke:
Takie mam mieszane mysli myslalem nad uturbieniem :D w przyszłosci ale jak mowie mieszane uczucia :D ale po co mowimy o uturbianiu jak LEPIEJ ODPUSCIC AUTO BO PYTASZ O SPALANIE haha :hehe: zobaczymy narazie chce zobaczyc wypowiedzi kogos kto ma i uzytkuje nie pomowien ...... a jak nie to to z DE trzeba targac 1.8t sadze ze tak z 280km++ :)



Awatar użytkownika
syncmaster955df
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 242
Rejestracja: sob sie 06, 2011 16:08
Lokalizacja: Opolskie (PL), Bayern (D)

Re: Golf 4 r32

Post autor: syncmaster955df » śr wrz 27, 2017 18:35

Powerek pisze:
Boba pisze:Miałem 4 R32 3d manual.
Jeśli jesteś zdecydowany bierz manuala bo DSG ogólnie mowiąc potrafi się zjeb... mechatronika itd... Za manualem przemawia również niższa cena R32T (może kiedyś w przyszłości bedziesz chiał :satan: ) Utrzymanie nie jest aż tak drogie jeśli o auto dbasz i mało jeździsz. Spalanie jadąc jak dziad nawet ok. 9l, a "normalna jazda eRką" :grin: od 12,5l w góre. Części są dostępne na rynku bez problemu np co do zawieszenia czy tylnego napędu bo podobne są wersje golfa 4 V6, czy audi TT... (oczywiscie wersje 4motion). Ogólnie fura spoko, dźwięk super (z odpowiednim wydechem jeszcze lepiej) , ale co ja zauważyłem to te 241 HP z biegiem czasu okazywało się trochę mało... ale ze świateł "zazwyczaj" będziesz pierwszy... Co do zakupu to miernik lakieru, jakis vag-scan, dobry słuch i wzrok.
:smoke:
Takie mam mieszane mysli myslalem nad uturbieniem :D w przyszłosci ale jak mowie mieszane uczucia :D ale po co mowimy o uturbianiu jak LEPIEJ ODPUSCIC AUTO BO PYTASZ O SPALANIE haha :hehe: zobaczymy narazie chce zobaczyc wypowiedzi kogos kto ma i uzytkuje nie pomowien ...... a jak nie to to z DE trzeba targac 1.8t sadze ze tak z 280km++ :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=570796" onclick="window.open(this.href);return false;


Stiffler

Awatar użytkownika
Powerek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 99
Rejestracja: pt maja 22, 2015 15:37

Re: Golf 4 r32

Post autor: Powerek » czw wrz 28, 2017 01:14

syncmaster955df pisze:
Powerek pisze:
Boba pisze:Miałem 4 R32 3d manual.
Jeśli jesteś zdecydowany bierz manuala bo DSG ogólnie mowiąc potrafi się zjeb... mechatronika itd... Za manualem przemawia również niższa cena R32T (może kiedyś w przyszłości bedziesz chiał :satan: ) Utrzymanie nie jest aż tak drogie jeśli o auto dbasz i mało jeździsz. Spalanie jadąc jak dziad nawet ok. 9l, a "normalna jazda eRką" :grin: od 12,5l w góre. Części są dostępne na rynku bez problemu np co do zawieszenia czy tylnego napędu bo podobne są wersje golfa 4 V6, czy audi TT... (oczywiscie wersje 4motion). Ogólnie fura spoko, dźwięk super (z odpowiednim wydechem jeszcze lepiej) , ale co ja zauważyłem to te 241 HP z biegiem czasu okazywało się trochę mało... ale ze świateł "zazwyczaj" będziesz pierwszy... Co do zakupu to miernik lakieru, jakis vag-scan, dobry słuch i wzrok.
:smoke:
Takie mam mieszane mysli myslalem nad uturbieniem :D w przyszłosci ale jak mowie mieszane uczucia :D ale po co mowimy o uturbianiu jak LEPIEJ ODPUSCIC AUTO BO PYTASZ O SPALANIE haha :hehe: zobaczymy narazie chce zobaczyc wypowiedzi kogos kto ma i uzytkuje nie pomowien ...... a jak nie to to z DE trzeba targac 1.8t sadze ze tak z 280km++ :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=570796" onclick="window.open(this.href);return false;

?????? ni jak ma sie do tego tematu ?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Golf R”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości