Zmiana turbo

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

komarowsky
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: wt wrz 26, 2017 21:59

Zmiana turbo

Post autor: komarowsky » wt wrz 26, 2017 22:04

Witam, kupiłem turbo od asz, mam ahf. I pytanie czy lepiej wsadzić tą przejściówkę czy zmieniać rurę od ic? Jeśli zmieniać rurę to poproszę jakiś schemat, z góry dzięki:)



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14292
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Zmiana turbo

Post autor: Michał_1977 » czw wrz 28, 2017 09:34

komarowsky pisze:wsadzić tą przejściówkę czy zmieniać rurę od ic?
Chyba lepiej dorwać przejściówkę,bo rura do ASZ/ARL jest cholernie droga,nawet w używce.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9283
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Zmiana turbo

Post autor: wesol » czw wrz 28, 2017 12:53

Uciac ta szybkozlaczke ma muszli alu i masz jyz tak jak w ahf. Nigdy ci nie spadnie ten waz i rura jakby kiedys sie wysypala to od ahf za grosze do kupienia.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości