![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
P.S Do moderatora jak zle prosze o wiadomosc na pw z szablonem
Moderatorzy: G0 Karcio, zlos, VIP
TommyVW pisze:Ale macie *#cenzura#* wrazenia.chce wiedziec wiec pisze tu a forumowe geniusze beda pisac i rozkminiac czy da rade.odp czlowiekowi na pytanie albo nie pisz nic
Takie mam mieszane mysli myslalem nad uturbieniemBoba pisze:Miałem 4 R32 3d manual.
Jeśli jesteś zdecydowany bierz manuala bo DSG ogólnie mowiąc potrafi się zjeb... mechatronika itd... Za manualem przemawia również niższa cena R32T (może kiedyś w przyszłości bedziesz chiał) Utrzymanie nie jest aż tak drogie jeśli o auto dbasz i mało jeździsz. Spalanie jadąc jak dziad nawet ok. 9l, a "normalna jazda eRką"
od 12,5l w góre. Części są dostępne na rynku bez problemu np co do zawieszenia czy tylnego napędu bo podobne są wersje golfa 4 V6, czy audi TT... (oczywiscie wersje 4motion). Ogólnie fura spoko, dźwięk super (z odpowiednim wydechem jeszcze lepiej) , ale co ja zauważyłem to te 241 HP z biegiem czasu okazywało się trochę mało... ale ze świateł "zazwyczaj" będziesz pierwszy... Co do zakupu to miernik lakieru, jakis vag-scan, dobry słuch i wzrok.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=570796" onclick="window.open(this.href);return false;Powerek pisze:Takie mam mieszane mysli myslalem nad uturbieniemBoba pisze:Miałem 4 R32 3d manual.
Jeśli jesteś zdecydowany bierz manuala bo DSG ogólnie mowiąc potrafi się zjeb... mechatronika itd... Za manualem przemawia również niższa cena R32T (może kiedyś w przyszłości bedziesz chiał) Utrzymanie nie jest aż tak drogie jeśli o auto dbasz i mało jeździsz. Spalanie jadąc jak dziad nawet ok. 9l, a "normalna jazda eRką"
od 12,5l w góre. Części są dostępne na rynku bez problemu np co do zawieszenia czy tylnego napędu bo podobne są wersje golfa 4 V6, czy audi TT... (oczywiscie wersje 4motion). Ogólnie fura spoko, dźwięk super (z odpowiednim wydechem jeszcze lepiej) , ale co ja zauważyłem to te 241 HP z biegiem czasu okazywało się trochę mało... ale ze świateł "zazwyczaj" będziesz pierwszy... Co do zakupu to miernik lakieru, jakis vag-scan, dobry słuch i wzrok.
w przyszłosci ale jak mowie mieszane uczucia
ale po co mowimy o uturbianiu jak LEPIEJ ODPUSCIC AUTO BO PYTASZ O SPALANIE haha
zobaczymy narazie chce zobaczyc wypowiedzi kogos kto ma i uzytkuje nie pomowien ...... a jak nie to to z DE trzeba targac 1.8t sadze ze tak z 280km++
syncmaster955df pisze:http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=570796" onclick="window.open(this.href);return false;Powerek pisze:Takie mam mieszane mysli myslalem nad uturbieniemBoba pisze:Miałem 4 R32 3d manual.
Jeśli jesteś zdecydowany bierz manuala bo DSG ogólnie mowiąc potrafi się zjeb... mechatronika itd... Za manualem przemawia również niższa cena R32T (może kiedyś w przyszłości bedziesz chiał) Utrzymanie nie jest aż tak drogie jeśli o auto dbasz i mało jeździsz. Spalanie jadąc jak dziad nawet ok. 9l, a "normalna jazda eRką"
od 12,5l w góre. Części są dostępne na rynku bez problemu np co do zawieszenia czy tylnego napędu bo podobne są wersje golfa 4 V6, czy audi TT... (oczywiscie wersje 4motion). Ogólnie fura spoko, dźwięk super (z odpowiednim wydechem jeszcze lepiej) , ale co ja zauważyłem to te 241 HP z biegiem czasu okazywało się trochę mało... ale ze świateł "zazwyczaj" będziesz pierwszy... Co do zakupu to miernik lakieru, jakis vag-scan, dobry słuch i wzrok.
w przyszłosci ale jak mowie mieszane uczucia
ale po co mowimy o uturbianiu jak LEPIEJ ODPUSCIC AUTO BO PYTASZ O SPALANIE haha
zobaczymy narazie chce zobaczyc wypowiedzi kogos kto ma i uzytkuje nie pomowien ...... a jak nie to to z DE trzeba targac 1.8t sadze ze tak z 280km++
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 42 gości