Filtr paliwa

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

bonczek87
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pn cze 26, 2017 13:00

Filtr paliwa

Post autor: bonczek87 » czw wrz 21, 2017 07:42

Witam
Zakupiłem pól roku temu Golf VI 2.0TDI. Bardzo dobrze mi się nim jeździ ale ostatnio raz na jakiś czas jak przełączam biegi i dodaje gazu to szarpie, nie wiem czy to wina ale przychodzi mi pierwsze co żeby wymienić filtr paliwa bo już jakiś czas nie był wymieniany. Dodam że sprzęgło i dwumas był wymieniany jakieś 10tys km temu i wszytko chodzi idealnie. Proszę o jakieś rady.

Pozdrowiania


AUDI A4 B5 1.8T -->VW GOLF 6 2.0TDI CR

Obrazek

Awatar użytkownika
vwer2
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 228
Rejestracja: pt lis 21, 2008 12:12
Lokalizacja: *Dolny Śląsk - Wrocław*
Kontakt:

Filtr paliwa

Post autor: vwer2 » czw wrz 21, 2017 14:41

Może być uszkodzona dolna poduszka silnika .


TECH-AUTO MECHANIKA POJAZDOWA ELEKTRONIKA . WULKANIZACJA Komputerowe wyważanie kół. VAG WROCŁAW
tel. 694 379 076
Części z demontażu Golf 4 Octavia Polo 9 N

Awatar użytkownika
vwer2
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 228
Rejestracja: pt lis 21, 2008 12:12
Lokalizacja: *Dolny Śląsk - Wrocław*
Kontakt:

Filtr paliwa

Post autor: vwer2 » czw wrz 21, 2017 14:42

Trzeba by wjechać na kanał


TECH-AUTO MECHANIKA POJAZDOWA ELEKTRONIKA . WULKANIZACJA Komputerowe wyważanie kół. VAG WROCŁAW
tel. 694 379 076
Części z demontażu Golf 4 Octavia Polo 9 N

bonczek87
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pn cze 26, 2017 13:00

Filtr paliwa

Post autor: bonczek87 » sob wrz 23, 2017 12:49

Poduszka sprawdzona i jest ok, tak samo zawieszenie sztywne nic nie puka, rozmawiałem z mechanikiem to mówił że filtr paliwa to na pewno nie jest bo w tym silniku jakby była za mała dawka to w ogóle by nie odpaliło auto.. Wg mnie jest to dwumas, czy to możliwe że po tak krótkim czasie już by się zacinał?


AUDI A4 B5 1.8T -->VW GOLF 6 2.0TDI CR

Obrazek

Awatar użytkownika
vwer2
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 228
Rejestracja: pt lis 21, 2008 12:12
Lokalizacja: *Dolny Śląsk - Wrocław*
Kontakt:

Filtr paliwa

Post autor: vwer2 » sob wrz 23, 2017 13:24

Możliwe .
Otwórz maskę (albo wjedź a kanał) wrzuć pierwszy bieg i pchaj auto za przednie wzmocnienie przód - tył patrz i słuchaj.


TECH-AUTO MECHANIKA POJAZDOWA ELEKTRONIKA . WULKANIZACJA Komputerowe wyważanie kół. VAG WROCŁAW
tel. 694 379 076
Części z demontażu Golf 4 Octavia Polo 9 N

Awatar użytkownika
vwer2
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 228
Rejestracja: pt lis 21, 2008 12:12
Lokalizacja: *Dolny Śląsk - Wrocław*
Kontakt:

Filtr paliwa

Post autor: vwer2 » sob wrz 23, 2017 13:30

a druga metoda to -wsadź kogoś za kierownice , odpal auto i trzymając auto mocno na hamulcu niech próbuje ruszać autem tak żeby *poszarpać * sprzęgłem . Na przemian - pierwszym i wstecznym biegu. A ty patrz i słuchaj . Szczególnie zwróć uwagę na przeguby wewnętrzne i poduszki silnika . wszystko będzie widać jak na dłoni. Jeśli dwu mas to będziesz słyszał charakterystyczny stukot wydobywający się miedzy skrzynia a silnikiem .


TECH-AUTO MECHANIKA POJAZDOWA ELEKTRONIKA . WULKANIZACJA Komputerowe wyważanie kół. VAG WROCŁAW
tel. 694 379 076
Części z demontażu Golf 4 Octavia Polo 9 N

bonczek87
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pn cze 26, 2017 13:00

Filtr paliwa

Post autor: bonczek87 » sob wrz 23, 2017 20:49

Ok, sprawdzę to przy okazji.. Ale rozwala mnie to że 6tys km temu robione komplet sprzęgło z dwumasem firmy luk i już może być coś nie tak..
Z tego co zauważyłem na szybko to nie występuje to na biegu 1 anie wstecznym, jedynie na 2 i 3 biegu i trzesie całym samochodem przez 1-2sekundy i potem jest ok..


AUDI A4 B5 1.8T -->VW GOLF 6 2.0TDI CR

Obrazek

Awatar użytkownika
vwer2
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 228
Rejestracja: pt lis 21, 2008 12:12
Lokalizacja: *Dolny Śląsk - Wrocław*
Kontakt:

Filtr paliwa

Post autor: vwer2 » pn wrz 25, 2017 11:11

O tym co ci piszę - nie chodzi sprawdzenie 1 i wstecznego biegu , tylko o sprawdzenie czy nie ma np luzu na układzie przeniesieniu napędu i luzu na zawieszeniu silnika itd. na pierwszym i wstecznym biegu jest największy moment na układzie przeniesienia napędu. a próbując rosząc raz do przodu ,raz do tyłu zobaczysz np. uszkodzony przegub napędowy.
A co do sprzęgieł LUK była afera bo okazało się ,że są na naszym rynku chińskie podróbki tej firmy ,nie wspominając o regenerowanych a sprzedawanych jako nowe :crazy:


TECH-AUTO MECHANIKA POJAZDOWA ELEKTRONIKA . WULKANIZACJA Komputerowe wyważanie kół. VAG WROCŁAW
tel. 694 379 076
Części z demontażu Golf 4 Octavia Polo 9 N

bonczek87
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pn cze 26, 2017 13:00

Filtr paliwa

Post autor: bonczek87 » pn wrz 25, 2017 12:12

to jaki zestaw najlepiej szukać jeżeli się okaże że to jest właśnie dwumas?


AUDI A4 B5 1.8T -->VW GOLF 6 2.0TDI CR

Obrazek

Awatar użytkownika
vwer2
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 228
Rejestracja: pt lis 21, 2008 12:12
Lokalizacja: *Dolny Śląsk - Wrocław*
Kontakt:

Filtr paliwa

Post autor: vwer2 » pn wrz 25, 2017 15:12

bonczek87,
Po pierwsze zaczyna się od sprawdzenia pierdół typu przeguby ,poduszki ,układ wydechowy , "coś się odkręciło" itd.
Jak wszystko okaże się być ok to wtedy dopiero rwanie skrzyni .
Wjedź na kanał, zdemontuj osłonę i sprawdzaj po kolei w taki sposób jak pisałem wyżej .
Często przyjeżdżają do mnie ludzie po wymianie w jakimś tam servisie dwu masy i okazuje się ,że problem nie znikł a kasa poszła :ass:
Ostatni przypadek Skoda Roomster - dwu mas nowy a trzepie autem raz na jakiś czas w czasie jazdy . Okazało się ,ze przyczyną był uszkodzony przegub wewnętrzny (wyrobiła się bieżnia kulki) . A klient stracił siano za wymianę swojej dobrej dwu masy (którą wymieniał nie dawno) na kolejną nową.
bonczek87 pisze:to jaki zestaw najlepiej szukać jeżeli się okaże że to jest właśnie dwumas?
Generalnie LUK ,SACHS .
Kupując LUK-a trzeba sprawdzić czy napis "LUK" jest wytłoczony czy tez nadrukowany (chińska podróbka) :grin:


TECH-AUTO MECHANIKA POJAZDOWA ELEKTRONIKA . WULKANIZACJA Komputerowe wyważanie kół. VAG WROCŁAW
tel. 694 379 076
Części z demontażu Golf 4 Octavia Polo 9 N

bonczek87
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pn cze 26, 2017 13:00

Filtr paliwa

Post autor: bonczek87 » pt wrz 29, 2017 13:31

Problem znaleziony:) To nie dwumas:) ale za to przepustnica, na kompie wyskoczył błąd nastawnika przepustnicy czy jakoś tak.. Ale poprawili mi wtyczkę, coś pogrzebali i auto działa teraz normalnie. Czy ktoś wie jaka u mnie występuje przepustnica żebym się rozejrzał w razie czego za używana bo nowe to pewnie cena kosmos...


AUDI A4 B5 1.8T -->VW GOLF 6 2.0TDI CR

Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 55 gości