1.9 TDI ASV - brak mocy do 2000 obrotów
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
1.9 TDI ASV - brak mocy do 2000 obrotów
Karol - tak bo są 2 odrębne tematy. Ten w sumie rozwiązany bo tylko gruszkę wymienić i spoko. I to w miarę szybko bo zaraz znowu się coś zabrudzi/ zatka
Golf MK3 by killah : viewtopic.php?p=3276083#3276083 - RIP
Passat B3 Daily Car by killah : viewtopic.php?f=91&t=558831 - SOLD
Passat B3 Daily Car by killah : viewtopic.php?f=91&t=558831 - SOLD
1.9 TDI ASV - brak mocy do 2000 obrotów
A swoją vacu pompę potraktowałem płynnym metalem To już powinno załatwić temat na dlużej Gruszka garreta zamówiona - dam znać jak się auto będzie zahowywać po wymianie.
Golf MK3 by killah : viewtopic.php?p=3276083#3276083 - RIP
Passat B3 Daily Car by killah : viewtopic.php?f=91&t=558831 - SOLD
Passat B3 Daily Car by killah : viewtopic.php?f=91&t=558831 - SOLD
1.9 TDI ASV - brak mocy do 2000 obrotów
Gruszka turbo wymieniona, przewody zamienione na silikony. Efekt = jeszcze lepsze heble i przyspieszenie. Temat można zamknąć
Golf MK3 by killah : viewtopic.php?p=3276083#3276083 - RIP
Passat B3 Daily Car by killah : viewtopic.php?f=91&t=558831 - SOLD
Passat B3 Daily Car by killah : viewtopic.php?f=91&t=558831 - SOLD
1.9 TDI ASV - brak mocy do 2000 obrotów
Cześć
Chciałbym jeszcze poprosić o ocenę logów. Wszystko powymieniane więc przedstawiam logi po naprawie. Czy wszystko jest ok wg kompa?
Dynamiczne
Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_6iOxqy8.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_0vC4Ydj.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Basic settings:
Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_ckWX67c.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_7USr2G3.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Statyczne
Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_W64Nt60.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_1n66XV.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Chciałbym jeszcze poprosić o ocenę logów. Wszystko powymieniane więc przedstawiam logi po naprawie. Czy wszystko jest ok wg kompa?
Dynamiczne
Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_6iOxqy8.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_0vC4Ydj.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Basic settings:
Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_ckWX67c.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_7USr2G3.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Statyczne
Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_W64Nt60.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_1n66XV.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Golf MK3 by killah : viewtopic.php?p=3276083#3276083 - RIP
Passat B3 Daily Car by killah : viewtopic.php?f=91&t=558831 - SOLD
Passat B3 Daily Car by killah : viewtopic.php?f=91&t=558831 - SOLD
1.9 TDI ASV - brak mocy do 2000 obrotów
Przeplywka tnie wartosci. Albo nieszczelny gdzies dolot za przeplywka przed turbina albo ta przeplywka do luftu.
Turbo ladnie wstaje co swiadczy o jej zdrowej kondycji. Troszke moglo by sie lepiej sluchac ale nie ma problemu z nia wcale.
Turbo ladnie wstaje co swiadczy o jej zdrowej kondycji. Troszke moglo by sie lepiej sluchac ale nie ma problemu z nia wcale.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
1.9 TDI ASV - brak mocy do 2000 obrotów
Tak też myślałem patrząc na te logi. Czyli sztanga prawidłowo jest wyregulowana?
Rozejrzę się za nieszczelnościami w takim razie. Czyli tylko pomiędzy przepływomierzem a turbiną taka nieszczelność może powodować takie zaniżone wartości?
Takie rzeczy jak intercooler itp nie ma co sprawdzać teraz?
Rozejrzę się za nieszczelnościami w takim razie. Czyli tylko pomiędzy przepływomierzem a turbiną taka nieszczelność może powodować takie zaniżone wartości?
Takie rzeczy jak intercooler itp nie ma co sprawdzać teraz?
Golf MK3 by killah : viewtopic.php?p=3276083#3276083 - RIP
Passat B3 Daily Car by killah : viewtopic.php?f=91&t=558831 - SOLD
Passat B3 Daily Car by killah : viewtopic.php?f=91&t=558831 - SOLD
1.9 TDI ASV - brak mocy do 2000 obrotów
Dla mnie ok, zamiast statystycznych 03, 11 można pokusić się o dynamiczny 08. Przepływka mogłaby dawać troszkę więcej ale i tak jest ok.
1.9 TDI ASV - brak mocy do 2000 obrotów
Dziura na ic i na jego rurach to by przeplywka zawyzala mocno. Turbo okej.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2831
- Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
- Lokalizacja: Rzepin
1.9 TDI ASV - brak mocy do 2000 obrotów
zrób razem 003,008,011...
Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11
1.9 TDI ASV - brak mocy do 2000 obrotów
jak będę mieć chwilę czasu to zrobię jeszcze tego loga, o którym piszesz. Ale skoro aż takiego odchyłu od normy nie ma to się spieszyć nie ma co.
Co do słuchania się turbo jak to nazwałeś to chyba wiem co może być. Ten zaworek puszczający podciśnienie w jedną stronę, który podmieniłem znowu się popsuł. Tzn teraz puszcza powietrze w dwie strony. Może to być przyczyną tego "nie słuchania" się jak to nazwałeś? Sprawny zaworek powinien chyba wyrównać podciśnienie w n75?wesol pisze:Turbo ladnie wstaje co swiadczy o jej zdrowej kondycji. Troszke moglo by sie lepiej sluchac ale nie ma problemu z nia wcale.
Golf MK3 by killah : viewtopic.php?p=3276083#3276083 - RIP
Passat B3 Daily Car by killah : viewtopic.php?f=91&t=558831 - SOLD
Passat B3 Daily Car by killah : viewtopic.php?f=91&t=558831 - SOLD
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2831
- Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
- Lokalizacja: Rzepin
1.9 TDI ASV - brak mocy do 2000 obrotów
Tak właśnie...
Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11
1.9 TDI ASV - brak mocy do 2000 obrotów
Brak mocy to obcinanie dawki paliwa bo przeplywka wskazuje niskie wartosci. Podmien przeplywke ewentualnie sprawdz te rury od filtra powietrza tu gdzie przeplywka w strone turbiny. Ta rure czarna masz sprawdzic. Ona tez wchodzi na ta flansze alu muszli turbiny i tam jest taki zielony oring. Jesli tam jest tez nieszczelnosc to tez beda takie cyrki.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2831
- Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
- Lokalizacja: Rzepin
1.9 TDI ASV - brak mocy do 2000 obrotów
przy turbo nie ma żadnego oringa,od turbo odchodzi wąż gumowy dopiero łączy się z plastikową rurą zapinana na agrafke,tam jest oring cena 10 zeta...
Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11
1.9 TDI ASV - brak mocy do 2000 obrotów
A wlot powietrza do turbo. Ta rura co laczy filtr powietrza z turbina??
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 124 gości