[MK3 2E] Pompa paliwa

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Miroonn
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: wt maja 16, 2006 17:39
Lokalizacja: Bircza
Kontakt:

[MK3 2E] Pompa paliwa

Post autor: Miroonn » czw paź 12, 2006 21:59

Witam.

Juz kilka razy pisałem o tym że auto mi gaśnie i ktoś podsunął mi pomysł żeby wkoncu wymienić pompkę paliwa tylko nie wiem jaką? Mam MK3 GTI 2.0 8v rocznik 94 oznaczenie silnika 2E. Ktoś może mi pomóc jaki numer badz model pompki mam kupić?
Ostatnio zmieniony pt paź 13, 2006 11:00 przez Miroonn, łącznie zmieniany 1 raz.


Nie ma głupich pytań ... są tylko głupie odpowiedzi :)

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw paź 12, 2006 22:37

na allegro znajdziesz. Potrzeba ci 3 barową.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Darkness_ozo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: wt sie 15, 2006 17:08
Lokalizacja: Ozorków

Post autor: Darkness_ozo » czw paź 12, 2006 22:56

Najlepiej wyjmnijją.Ja miałem identyczny przypadek.Auto gasło aż wkońcu padło do końca mam mk 3 1.6 94r. Pompka poszła od jazdy na rezerwie. Kupiłem identyczną za 140 zł. Musisz ją wyjąć i iść do sklepu żeby ci poszukał na wzór...:-))



Darkness_ozo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: wt sie 15, 2006 17:08
Lokalizacja: Ozorków

Post autor: Darkness_ozo » czw paź 12, 2006 22:56

Najlepiej wyjmnijją.Ja miałem identyczny przypadek.Auto gasło aż wkońcu padło do końca mam mk 3 1.6 94r. Pompka poszła od jazdy na rezerwie. Kupiłem identyczną za 140 zł. Musisz ją wyjąć i iść do sklepu żeby ci poszukał na wzór...:-))



lysy77_2006

Post autor: lysy77_2006 » ndz paź 15, 2006 12:03

Wtrącając się dotego tematu mimio że jestem nowicjuszem ale już skorzystałem z pomocy forum mogę wam przekazać że też miałem problem zgaśnieciem po przełączeniu na benzyne. Otóż ewidentnie to była pompa paliwa , filtr, i zapierdzielony cały uklad benzyny na wskutek nie używania benzyny - starzenie się benzyny powoduje jakieś tam powstawanie w całej tej instalacji osadów , paprochówe które spowodowały wykończenie pompki . Bardzo ważna porada by zawsze przejechać z 3 km na benzynie a potem można palić na lpg i już bez problemu , oczywiście to że jest jeżdżone na rezerwie skutkuje tym samym . Pozdrawiam .



jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » ndz paź 15, 2006 12:09

tu masz pompki
Jednostka doprowadzająca paliwo
PIERBURG nr cześci 0.00000.09.0
Ograniczenia
Tryb pracy: elektryczny
TECDOC-Nr silnika: 4963
TECDOC-Nr silnika: 4979
TECDOC-Nr silnika: 4989
TECDOC-Nr silnika: 11354
Jednostka doprowadzająca paliwo
SIEMENS VDO
nr 228-225-020-004Z
Ograniczenia
Cisnienie [bar]: 3
Rodzaj paliwa: benzyna
Pompa paliwa

BOSCH
F 000 TE0 111
Ograniczenia
Strona zabudowy: w zbiorniku paliwa
Tryb pracy: elektryczny
Rodzaj paliwa: benzyna
TECDOC-Nr silnika: 4963
do roku prod.: 1994.09
TECDOC-Nr silnika: 4979
TECDOC-Nr silnika: 4989
TECDOC-Nr silnika: 11354
od roku prod.: 1995.07

Pompa paliwa
SIEMENS VDO
E22-041-056Z

Ograniczenia
Cisnienie [bar]: 3
Tryb pracy: elektryczny



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 296 gości