1.8t 180 czy 225km ?-michau- pisze:Wziąłbym bama.
Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
Moderatorzy: palio, jhosef, VIP
Re: Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
Było : 1.9 AJM 3d
Jest : 1.8T AUQ 5d
Jest : 1.8T AUQ 5d
Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
Napisałeś 1.8t leon 225km.
225km w serii to tylko bam w 1m cupra r.
1.8t 180km ma inne oznaczenia.
Gdybym się cofnął w czasie o ponad 1,5 roku to wybrałbym 1.8t, wersję 180, 210 lub 225, pomodził lekko, włożył lpg i nic więcej nie trzeba.
225km w serii to tylko bam w 1m cupra r.
1.8t 180km ma inne oznaczenia.
Gdybym się cofnął w czasie o ponad 1,5 roku to wybrałbym 1.8t, wersję 180, 210 lub 225, pomodził lekko, włożył lpg i nic więcej nie trzeba.
GTB...
Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
Przymierzam się i myśle nad jednostka silnikowa
225 km bam w lpg jakiś przemawia do mnie
225 km bam w lpg jakiś przemawia do mnie
Było : 1.9 AJM 3d
Jest : 1.8T AUQ 5d
Jest : 1.8T AUQ 5d
Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
Szukam opinii na temat silnika 2.0 TSi 230ps z golfa 7 gti. Jak się to sprawuje, jak spalanie(czy spali więcej niż moje obecne polo gti czyli jakieś 10-11l) itd
Było: Fiat 126p(93r), Golf III 1.9 CL TD(94r), GOLF II 1.3 CL(88r), Golf III 1.6 GL(97r), Audi A3 1.9 TDi(98r), MK3 GTi 20 Jahre(96r) jest Golf MK4 TDi 110PS(01r)
Moje Mk4: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=514492
Kupię dekory w drewnie do mk4/Bora, potrzebuję - rączki od str. pasażera, rączki od str. kierowcy(elektr.szyby x4)
Moje Mk4: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=514492
Kupię dekory w drewnie do mk4/Bora, potrzebuję - rączki od str. pasażera, rączki od str. kierowcy(elektr.szyby x4)
Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
Golf przy podobnym stylu jazdy spali więcej bo wazy więcej.
________________________
Wysłane ze schabowego przy użyciu widelca.
Wysłane ze schabowego przy użyciu widelca.
Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
Tak tylo ze jest roznica "jazdy" autem z niutem co ma ponad 300Nm a takim co ma 160Nm mimo ze moce beda nawet prawie zblizone. Do przemieszczania z punktu A do B to najlepiej jaki cinque albe sei plus gaz i wtedy na oponkach 155 robisz kilometry.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
To zależy jak kto jedzie - w Audi A5 quattro (praktycznie ten sam motor) spalanie w mieście przy spokojnej normalnej jeździe oscyluje w okolicach 10-11 litrów (ale da się podobno zejść do 9 przy eko-drivingu ale to jest męczące już wtedy). Trasa to około 7-8 litrów przy prędkościach autostradowych (140-160 km/h) ale również bez jazdy na zderzaku jak szaleniec. Z drugiej strony, przy jeździe na ostro 15-19 litrów w mieście to nie problem
________________________________________________________________________________
Było: VW Passat B4 Variant GL 1.9 TDI 1Z '96
Jest: VW Passat B6 Sedan Comfortline 1.4 TSI CAXA '09
Było: VW Passat B4 Variant GL 1.9 TDI 1Z '96
Jest: VW Passat B6 Sedan Comfortline 1.4 TSI CAXA '09
Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
Chcesz powiedzieć, że czterołap ważący prawie 1600kg z 2,0 i turbo przy 160km/h pali 7-8 benzyny?
W katalogu, na torze testowym czy na prawdę?
W katalogu, na torze testowym czy na prawdę?
________________________
Wysłane ze schabowego przy użyciu widelca.
Wysłane ze schabowego przy użyciu widelca.
Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
Barton_, już z takim jednym prowadzę podobną dyskusje mój pasek przy 160 łyka 12-13 a jego nowszy model 7-8 i twierdzi że mój to już trup nie auto
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10581
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Re: Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
hmm.... 7 litrów przy 160 km/h, co ludzie biorą że takie cuda opowiadajądreyfus pisze:mój pasek przy 160 łyka 12-13 a jego nowszy model 7-8 i twierdzi że mój to już trup nie auto
za duży rozrzut, 8 litrów przy 140 km/h jest bliższe jak koszula ciału do tego spalanie na krótkim odcinku. Zrób całą A1 ze średnią prędkością 140 km/h to wówczas możemy rozpocząć poważną dyskusjęradekrp90 pisze: Trasa to około 7-8 litrów przy prędkościach autostradowych (140-160 km/h)
dla porównania podam mój post z innego forum:
Choć nie TDI ze stajni VWAG a diesel z Monachium to tez pozwolę sobie o wpis; silnik 2,0D N47D20C o mocy 178ps/414Nm napęd x-Drive /4x4/, masa własna 1650 kg, komplet pasażerów + załadowany po krawędzie bagaznik, trasa Kaszuby - Częstochowa - Wieliczka - Kościelisko k/Zakopanego i powrót, łącznie 1500 km, średnia prędkość z całego pobytu 96 km/h w tym autostrady z prędkością oscylującą wokół +/- 160 km/h, na S1 trochę mniej tak 130-140 km/h, średnie spalanie 6,9 litra/100 km
Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
Może trochę przerysowałem to - uznajmy więc, że było to 140.
Całkowicie poważnie przy stałej prędkości 140 km/h spalanie według FIS to niecałe 7 litrów (FIS pokrywa się z tankowaniem co 0.1 litra).
Auto na trasie PL-Chorwacja, z tankowania, miało średnie spalanie 7.2 litra chyba. Ale wiadomo, że większość trasy nie była pokonana z prędkościami 160 km/h - dlatego podałem przedział 140-160, bo z takimi się poruszał ale może faktycznie źle to podałem.
2.0 TDI-PD w tych samych warunkach (jechali na dwa auta) spaliło w okolicach 6 litrów - po prostu nikt się nad wyraz nie spieszył.
Z drugiej strony wystarczy jednak troszkę przycisnąć, poprzeciągać na biegach, trochę mocniej po przyspieszać (jechać po prostu mniej płynnie, a nie na samym tempomacie zapiętym np.: na 150) i spalanie rośnie spokojnie do 9 litrów ale to przecież nic nadzwyczajnego. Szwagier ma spokojny temperament za kółkiem i nie siedzi na zderzaku jak większość białych Fordów i Skód na naszych autostradach
Ja mogę ze swojej strony powiedzieć, że tak samo nikt nie wierzy w 1.4 TSI - przecież Passat B6 to takie ciężkie auto.
Średnie spalanie to 7.2 litra. Mój dojazd do pracy (średnia około 70 km/h, maks 130 ale na tempomacie poza zabudowanym mam 110, drogą krajową) to około 6.6.
Trasa do Włoch z czego w DE były to prędkości 160 na tempomacie - 7.3 litra.
Pamiętajmy, że jadąc ze stałą prędkością (nie zerojedynkowo gaz hamulec) te silniki nie palą wcale tak dużo.
Na Spritmonitor.de:
- B7 1.4 TSI - mediana spalania to 7.5,
- B7 2.0 TSI - mediana spalania to 9.2,
- A5 2.0 TFSI - mediana spalania to 9.9 litra,
- BMW x1 2.0d 170-190 PS (mało wyników więc wybrałem więcej silników) - mediana to 7.1 litra.
O wnioskach niech pomyśli każdy sam, ja jestem zdania, że każdym autem da się pojeździć oszczędnie tylko się trzeba nauczyć swojego auta (bez emeryckiej jazdy).
Całkowicie poważnie przy stałej prędkości 140 km/h spalanie według FIS to niecałe 7 litrów (FIS pokrywa się z tankowaniem co 0.1 litra).
Auto na trasie PL-Chorwacja, z tankowania, miało średnie spalanie 7.2 litra chyba. Ale wiadomo, że większość trasy nie była pokonana z prędkościami 160 km/h - dlatego podałem przedział 140-160, bo z takimi się poruszał ale może faktycznie źle to podałem.
2.0 TDI-PD w tych samych warunkach (jechali na dwa auta) spaliło w okolicach 6 litrów - po prostu nikt się nad wyraz nie spieszył.
Z drugiej strony wystarczy jednak troszkę przycisnąć, poprzeciągać na biegach, trochę mocniej po przyspieszać (jechać po prostu mniej płynnie, a nie na samym tempomacie zapiętym np.: na 150) i spalanie rośnie spokojnie do 9 litrów ale to przecież nic nadzwyczajnego. Szwagier ma spokojny temperament za kółkiem i nie siedzi na zderzaku jak większość białych Fordów i Skód na naszych autostradach
Ja mogę ze swojej strony powiedzieć, że tak samo nikt nie wierzy w 1.4 TSI - przecież Passat B6 to takie ciężkie auto.
Średnie spalanie to 7.2 litra. Mój dojazd do pracy (średnia około 70 km/h, maks 130 ale na tempomacie poza zabudowanym mam 110, drogą krajową) to około 6.6.
Trasa do Włoch z czego w DE były to prędkości 160 na tempomacie - 7.3 litra.
Pamiętajmy, że jadąc ze stałą prędkością (nie zerojedynkowo gaz hamulec) te silniki nie palą wcale tak dużo.
Na Spritmonitor.de:
- B7 1.4 TSI - mediana spalania to 7.5,
- B7 2.0 TSI - mediana spalania to 9.2,
- A5 2.0 TFSI - mediana spalania to 9.9 litra,
- BMW x1 2.0d 170-190 PS (mało wyników więc wybrałem więcej silników) - mediana to 7.1 litra.
O wnioskach niech pomyśli każdy sam, ja jestem zdania, że każdym autem da się pojeździć oszczędnie tylko się trzeba nauczyć swojego auta (bez emeryckiej jazdy).
________________________________________________________________________________
Było: VW Passat B4 Variant GL 1.9 TDI 1Z '96
Jest: VW Passat B6 Sedan Comfortline 1.4 TSI CAXA '09
Było: VW Passat B4 Variant GL 1.9 TDI 1Z '96
Jest: VW Passat B6 Sedan Comfortline 1.4 TSI CAXA '09
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10581
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Re: Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
moja średnia w X1 xdrive 178ps /chip/ z ostatnich 5 tys km to 5,8 litra/100 km przy jeździe na zasadzie sam kierowca, jadąc bez pasażerów i z pustym bagażnikiem autostradą A1 z prędkością +/- 150 km/h nie przekracza 6 litrów a lekka też nie jest, w DR 1650 kg. Jadąc do pracy 65 km w jedną stronę nie jest problemem zejście poniżej 5 litrów z tym że prędkość do +/- 80 km/h zresztą jadąc rano w sznurku i tak więcej niż 60 km/h nie da sie jechaćradekrp90 pisze:
- BMW x1 2.0d 170-190 PS (mało wyników więc wybrałem więcej silników) - mediana to 7.1 litra.
dokładnie, wszystko zależy od "kierownika", jednemu takie samo auto przy podobnych warunkach spala 5 litrów a innemu 7-8radekrp90 pisze:
ja jestem zdania, że każdym autem da się pojeździć oszczędnie tylko się trzeba nauczyć swojego auta (bez emeryckiej jazdy).
Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
Póki co kupiłem dla siebie Leona 1m top sport 1.9 asz, na gti dalej zbieram kasę, polo albo zostawi sobie żona albo się sprzeda
Było: Fiat 126p(93r), Golf III 1.9 CL TD(94r), GOLF II 1.3 CL(88r), Golf III 1.6 GL(97r), Audi A3 1.9 TDi(98r), MK3 GTi 20 Jahre(96r) jest Golf MK4 TDi 110PS(01r)
Moje Mk4: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=514492
Kupię dekory w drewnie do mk4/Bora, potrzebuję - rączki od str. pasażera, rączki od str. kierowcy(elektr.szyby x4)
Moje Mk4: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=514492
Kupię dekory w drewnie do mk4/Bora, potrzebuję - rączki od str. pasażera, rączki od str. kierowcy(elektr.szyby x4)
Re: Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
Witam wszystkich przymierzam się do kupna golfa 6 lecz nie wiem z który silnik wybrać. Przymierzam się na wersję GTI lub GTD jakie są bolączki tych motorów? Wiem że nie ma co porównywać diesel do benzyny lecz chciałbym wiedzieli jak się Sprawują. Napewno w samochodzie po pewnym czasie będzie robiona mapa a może i coś więcej, więc odrazu pytanie jak są podatne na modyfikacje?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 42 gości